הדברים שכדאי לדעת לפני שיפוץ הבית

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

 

שיפוץ הוא פרויקט משמעותי שעתיד לשנות את מראה הבית וכמובן להעלות את איכות החיים. בבואכם לפצוח בשיפוץ אינטנסיבי חשוב שתהיו מוכנים לקראתו כהלכה: הן מבחינת תכנון הפרויקט דרך קביעת תקציב ולוחות זמנים, זיהוי מוקשים בדרך (למשל, קירות תומכים) ועד תכנון העיצוב והריהוט כבר בשלב התכנון האדריכלי עד האקססוריז האחרון. לפניכם מספר טיפים חשובים בנושא:

תכנית שיפוצים – מתכון להצלחה


בשלב הראשון חשוב להכין תכנית שיפוצים הכולל מפרט טכני מדויק של מה עתיד להשתתף בתהליך. למשל, רצפות, קירות, חדרי רחצה או דירה קומפלט. שרטוט של לפני ואחרי ובחירת חומרי הגלם שישתתפו בשיפוץ בין אם מדובר בהתקנת קיר גבס, פתיחת מטבח סגור אל הסלון והוספת אי, חיפויים חדשים קירות, החלפת אריחים או הוספת פרקט וכן התייחסות לתשתית עצמה, אינסטלציה, חשמל, קירות תמך וכל פרט שרלבנטי להגדרת השיפוץ לפרטי פרטים. כמובן שכאשר פונים לחברת קבלנות שיפוצים מנוסה – היא תתכנן ביחד אתכם ו/או עם האדריכל והמעצב את שלבי השיפוץ השונים.

נכנסים למסגרת


שיפוץ יכול לחרוג מהר מאוד הן מהתקציב והן מלוחות הזמנים אם לא מתכננים אותו היטב. חשוב להגדיר מראש מסגרת זמן אופטימאלית וכמובן לקחת בחשבון עיכובים שונים וכמובן לקבוע טווח של תקציב מינימלי ותקציב מקסימלי שלא תרצו לחרוג ממנו. החליטו מה בגדר חובה בהוצאות ומה מותרות, סדר העדיפויות בתהליך – עם מה להתחיל ובמה לסיים, כמובן על פי מבנה ואילוצי השטח השונים.

השפעת החלל החדש על העיצוב


חשוב לראות את התמונה המלאה עוד לפני שיוצאים לדרך על מנת להבין, למשל, מהבחינה העיצובית כיצד הריצוף החדש יהווה רקע מרענן לבית ואילו גווני קירות יתאימו לו במראהו החדש. חשוב לבצע מדידות מדויקות גם לפני רכישת החומרים והפריטים החדשים – המידות העדכניות של הסלון לבחירת מערכת ישיבה אופטימלית, תשתית חשמל למיקום של גופי תאורה, פתחים לבחירת ווילונות וכדומה.

בחירת הסגנון המוביל


בית אחרי שיפוץ ממציא את עצמו כל פעם מחדש ויכול להראות איך שתרצו שהוא ייראה, באריזה העדכנית שלו. כך למשל, תוכלו ללכת על סגנון כפרי רומנטי וחם בכיכובם של רהיטים ואביזרי עץ או סגנון אורבני מודרני מתוחכם עם פריטים בקווים מינימליסטיים ושילובים של אובייקטים ממתכת. בחירת הקונספט בעלת השפעה ארוכת טווח על כל הפריטים שייכנסו תחת קורת גג אחת וכדאי לבצע מיפוי מוקפד של חומרים וסגנונות לפני שמשלבים עד הפרט הקטן ביותר.

לאבזר כל חלל


חשבו על עיצוב מרענן לכל חלל בנפרד. למשל, אקססוריז למטבח החדש שלכם בין אם דקורציות לתלייה על הקיר כמו לוחות שעם או כלי מלמין מסוגננים, צנצנות אחסון מקרמיקה או פליז. את הסלון אפשר לקשט בפופים מעוצבים, הדומי קטיפה המוסיפים נופך אצילי לבית, שטיחים רכים שמגדירים את החלל ותוחמים אותו נכון, למשל, בהפרדה חזותית בין אזור האירוח לאזור הפנאי. תוספת של מידוף מסוגנן מהווה פתרון אחסון לכל דבר וכן אלמנט עיצובי המוסיף טאץ' מעניין לקירות. מראות יוכלו להוסיף עומק וכן ליצור תחושה של חלל גדול ואוורירי יותר מכפי שהוא באמת במיוחד כאשר ממקמים אותן מול מקור אור פוטנציאלי וכך הן מאפשרות דיפוזיה רחבה של אור ברחבי הבית.

שיפוץ יכול להפוך לחוויה מרגשת של התחדשות בבית אם בוחרים את חברת השיפוצים הנכונה ומשקיעים בעיצוב הבית, מהרהיטים המאסיביים ועד האביזרים הנלווים. מחיים כל חלל עם פריטי טקסטיל, דקורציות שעושות הבדל, אקססוריז לאירוח, תאורה וכלי מטבח ליצירת סביבת מגורים חלומית.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!