איך בוחרים לפטופ בתור סטודנט

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

לומדים במכללה או באוניברסיטה? בדיוק התקבלתם לאחת התוכניות או החוגים במוסד אקדמי? אחד האמצעים הבסיסיים שישרתו אתכם בשנים הקרובות הוא המחשב הנייד. יחד עם זאת, חשוב להבין כי לפטופ מומלץ לסטודנט אינו אותו המחשב שהיה מומלץ עבורכם עד כה, שכן הרגלי השימוש שלכם עומדים להשתנות. אז איך בוחרים לפטופ בתור סטודנט, על מה לתת את הדעת וכיצד לעשות זאת בתקציב סביר? התשובות לפניכם.

לפטופ מומלץ לסטודנט

בתור התחלה יש להבין כי הלפטופ לא אמור לשמש אתכם לצרכים מאוד כבדים. אלא אם כן אתם עומדים ללמוד עיצוב פנים, אדריכלות, עיצוב גרפי וכדומה – בתור סטודנטים לא תצטרכו הרבה יותר מאת תוכנות האופיס, זיכרון לשמירת הקלטות וטקסטים (אפשר ממילא לשמור את הרוב גם בענן), הרצה טובה של דפדפני האינטרנט, ופחות או יותר זהו.

מצד שני, תרצו מחשב שיהיה לכם מאוד נוח לעבוד איתו. כן, האצבעות שלכם הולכות לעבוד לא מעט בשנים הקרובות, וכדי למנוע אי נוחות ובעיות במפרקים חשוב מאוד שהעבודה תהיה הכי נוחה שאפשר. כמו כן, אתם עומדים לעבור בין כיתות לימוד, ספריות, מסדרונות, בתחבורה הציבורית ובבית, ולכן הלפטופ גם צריך להיות קל משקל ונוח לנשיאה. זה דווקא מסתדר מצוין: לפטופ עם ביצועים שאינם בשמיים ביחד עם משקל קל ומידות סבירות הנובעות ממסך בגודל מניח את הדעת.

ועוד דבר שמסתדר, ובוודאי תגלו שהוא סופר חשוב, הן העלויות. בתור סטודנטים לא יהיה לכם המון זמן לצאת לעבוד, להתפרנס, לשלם על שכר הדירה ושכר הלימוד, ולכך מצטרפות הוצאות על בילויים וכן הלאה. אז גם אם הורים תומכים, אין סיבה לרכוש לפטופ במחירים מרקיעי שחקים, ואפשר בהחלט להסתפק במחשבים נייד בסדר גודל של אלף חמש מאות עד אלפיים חמות מאות שקלים.

עוד פרמטרים של לפטופ מומלץ לסטודנט

מה עוד עושה לפטופ מומלץ לסטודנט? קודם כל, הוא יודע לעבוד הרבה זמן. שוב, למרבה המזל אתם לא עומדים להתמודד עם תוכנות כבדות במיוחד וזוללות חשמל, אבל מצד שני בהרבה מקומות באקדמיה שתשבו בהם לא יהיה חיבור זמני. אז בחרו לפטופ שנותן זמן עבודה ארוך ככל האפשר, עדיף לא פחות מארבע שעות ברצף.

עוד סוגיה שכדאי לתת עליה את הדעת היא הזיכרון. קודם כל, כדאי שללפטופ יהיה כונן SSD המאפשר שמירה של תמונות, סרטונים, הקלטות של הרצאות וכדומה בענן. שנית, אתם בעיקרון לא צריכים זיכרון עבודה גדול במיוחד, למשל 16 ג'יגה, אבל גם לא צריכים להגזים כלפי מטה אל ה- 4 ג'יגה. ככל שזיכרון העבודה יותר גדולה כך הפעולות מתבצעות ביתר מהירות ובאופן חלק, אבל מצד שני העלויות יותר גבוהות. אז מחשב נייד עם זיכרון עבודה של 8 ג'יגה יכול להספיק למי שאין צרכים מיוחדים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!