בדיקת בדק בית היא אקוטית לפני עריכת שיפוץ מאסיבי בכל בית

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אחת לכמה שנים מחליטים בדרך כלל בעלי נכסים לבצע שיפוץ בבית. המטרה שלהם היא לבצע שינויים הנדרשים להם בהתאם למצב המשפחתי. מיזוג בין שני חדרים, הריסת קיר המפריד בין המטבח לסלון שינויים בקו העיצובי של הבית ועוד.

תכנון השיפוץ בבית

מעבר לצורך המשפחתי, חשוב לבדוק את מצבו הטכני של הבית כדי לבצע במהלך השיפוץ גם פעולות אחזקה שהן אקוטיות. החשיבה היא שאם יש צורך בפעולות מסוג זה, זה הזמן לבצע אותן כדי שלא יוצרו מצבים שונים לאחר השיפוץ שיצריכו עבודות תחזוקה.  הפעולות יהרסו את הנראות החדשה ויהיה צורך לבצע שוב חלק מהשיפוץ על ידי קבלן שיפוצים .

מהלך כפול יעלה ממון רב יותר וגם ייצור עוגמת נפש ולכן סוף מעשה במחשבה תחילה.

בדיקה מקיפה של בדק בית

ההמלצה היא להזמין מהנדס אזרחי שמעורה היטב בענף הבניין על כל רבדיו, הוא זה שיבדוק באופן מעמיק את כל מה שקורה בדירה כמו לדוגמה, תקינותה של מערכת החשמל, הצנרת, איטום הגג, מצב הרטיבות והסדקים לאורך כל הקירות ובחדרי האמבטיה. מדובר בעבודה קפדנית ביותר המתבצעת תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים חדשניים לבדיקת רמת הלחות בבית, איתור נזילות ועוד.

בסופה של הבדיקה, המהנדס מכין דוח מפורט הכולל את כל הנושאים הבעייתיים בדירה, כולל המלצות על טיפול בתחומים שהם דחופים ומהי העלות של תיקון כל אחד מהתחומים הללו.

תוספת עבודה למהלך השיפוץ

בעלי הנכס צריכים לקבל החלטה באילו מהנושאים הם יטפלו במהלך השיפוץ, ברוב המקרים הם יפעלו בהתאם להמלצת המהנדס. אם מצבם של החלונות והתריסים הוא גרוע, הם אינם אוטמים כראוי ומי גשם חודרים פנימה ויוצרים סדקים ועובש שאינו בריא לנשימה, זהו סעיף שיש לטפל בו ללא דיחוי נושא אקוטי נוסף הוא מצבה של הצנרת. אם היא אינה תקינה ויש חשש שהיא תדלוף בעוד פרק זמן מסוים כיוון שהיא ישנה, עדיף לבצע שדרוג של הצנרת על ידי החלפת כמה מקטעים שנראים בעייתיים וסגירתם באופן הרמטי.

אם מדובר בצנרת ברזל ישנה מלאת חלודה וקורוזיה, אין עוררין על כך שכדאי לשלוף אותה ולהתקין צנרת PVC חדשה ואיכותית שתאפשר זרימה קולחת ומהירה של מים.

שבירת קירות בבית

במסגרת תכנון השיפוץ, מבקשים הדיירים לשבור קיר או קירות מסוימים אשר מפרידים בין חדרים שונים. המהנדס בודק נקודה זו בהתאם לתוכניות המקוריות של כל הדירות בבניין.

אם מדובר בקיר תומך, קיים חשש שהריסת הקיר תגרום לשינוי ביציבותו של הבניין ולכן המהנדס בודק את הנתונים באופן מעמיק ומקבל החלטה אם לאשר זאת או לא. בעל נכס יכול לשבור את הקיר רק אם יש לו אישור בכתב ממהנדס מוסמך לבצע זאת כדי לא לגרום נזק בלתי הפיך לבניין כולו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!