בניית בית פרטי ביפו

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

 

בניית בית פרטי ביפו

לבנות בית פרטי זה אתגר לא קטן כלל וכלל ואת זה צריך לדעת כל אדם היוצא לפרויקט בניית ביתו הפרטי במודל בנה ביתך. המדובר בפרויקט מורכב מאוד, הן בהיבט המקצועי של תהליכי הבנייה, הן בהיבט הרגולטורי של העבודה מול הרשויות ומול החוק והן בהיבט של ניהול הפרויקט ברמה התקציבית, לוחות הזמנים וכדומה. הבנה זו היא קריטית עבור כל אדם המעוניין לבנות את ביתו ולהבטיח את יציבותו, את רמת הגמר שלו, את הצלחתו ואת היכולת להשלים את הפרויקט במינימום תקציב, בתוך מינימום זמן ועם מינימום טעויות וליקויים. בכל פרויקט בניית בית פרטי ביפו או בכל מקום אחר, חשוב מאוד לעשות את זה נכון וחשוב מאוד לעשות את זה נכון כבר מההתחלה ועל כך מדברים איתכם בשורות הבאות, המומחים של קבוצת עידן, המתמחה בניהול וביצוע של פרויקטים בתחום הבנייה הפרטית.

 

האתגרים הייחודיים של בניית בית פרטי ביפו

מבחינה הנדסית, בניית בית פרטי היא פשוטה יותר ממרבית הפרויקטים המסחריים של בניית בניינים משותפים, בניית תשתיות ובניית מבני ציבור ותעשייה. יחד עם זאת, מידת המורכבות של הפרויקט נמדדת לא רק ביחס למרכיבי הפרויקט אלא ביחס לגורם המנהל אותו, וכאשר מדובר באדם פרטי שאין לו לא ידע ולא ניסיון בענף הבניין, גם פרויקט פשוט למדי יכול להפוך לכאוס בלתי נשלט בידיו. פרויקט בנייה, מסחרית או פרטית, הוא פרויקט שמורכב מיכולות מקצועיות, אלמנטים רגולטוריים ואלמנטים ניהוליים שכולם דורשים ידע מקצועי מתאים, ניסיון מתאים ויכולות מתאימות. ללא כל אלה, סביר להניח שהפרויקט עדיין יגיע לתומו, אבל בתקציב הרבה יותר גבוה, בפרק זמן הרבה יותר ארוך, עם תוצאות הרבה פחות משביעות רצון ועם ליקויים רבים יותר, שיכולים להיות לרוב אסתטיים אבל לעיתים גם מבניים ובטיחותיים.

בהיבט זה, זה לא משנה אם אתם משמשים כמנכ"לים של חברה גדולה, או שהמקצוע שלכם הוא ניהול פרויקטים. תחום הבנייה הוא תחום שעומד בפני עצמו והידע המקצועי הנדרש לגביו הוא ידע מתמחה, שקשור בכוח אדם, קבלנים, תהליכי בנייה, סטנדרטים של בנייה, רגולציה, כללים הנדסיים, ניהול אתר בנייה ותיאום של כל אלה יחד לכדי פרויקט שזורם בצורה יעילה וחלקה משלב לשלב עד הסוף.

 

מהם השלבים של בניית בית פרטי ביפו?

זה לא משנה אם אתם נכנסים לפרויקט בניית בית פרטי ביפו, בניו יורק, בברלין או בסידני, פרויקט בנייה הוא פרויקט שנשען על יסודות מקצועיים אוניברסליים שחייבים להישמר בו אחד לאחד. פרויקט כזה מורכב מחמישה שלבים מרכזיים הכוללים תכנון, פיתוח והכנה, בניית שלד, עבודות גמר ואכלוס. כל אחד מהשלבים האלה מורכב בעצמו משורה ארוכה של אנשי מקצוע, עובדים, קבלנים, חומרי בניין, ציוד, כללים הנדסיים, הוראות רגולטוריות ועוד, וכולם חייבים להתנהל בצורה מקצועית או לכל הפחות סבירה. בשלב התכנון אתם בונים למעשה את הבית שלכם על הנייר. זהו השלב בו אתם קובעים איך ייראה הבית שלכם בתום הפרויקט – שטח המבנה, התצורה שלו, מספר החדרים, הגודל של כל חדר, הגודל והמיקום של כל דלת וכל מפתח חלון, הגובה, הפרופורציות, הריצוף, הכלים הסניטריים וכל פרט אחר במבנה. בתום שלב זה אמורה להיות בידיכם תכנית בנייה וכתב כמויות/ מפרט טכני, איתם אתם ניגשים אל הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית שבתחומה מבוצעת הבנייה לצורך קבלת היתרי בנייה.

בשלב ההכנה, מבוצעות עבודות פיתוח, יישור השטח, תיאום מול ספקי תשתיות והנחת תשתיות מרכזיות. בשלב השלד מבוצעות כל עבודות הסימון והמדידה, מונחים היסודות, בסיס המבנה, מעטפת קירות החוץ של המבנה, מחיצות וקירות הפנים של המבנה, תקרות וגג, הכל כמובן על פי תכנית הבנייה אחד לאחד. בתום שלב השלד, הבית שלכם עומד על תילו ויש לו חוזק מבני וצורה של בית, אבל הוא עירום לחלוטין. שלב הגמר הוא השלב בו אתם "מלבישים" את הבית שלכם עם חיפוי חוץ, טיח פנים, צבע פנים, תשתיות, ריצוף, כלים סניטריים, חלונות, דלתות, איטום, אביזרים, מטבח וכן הלאה. לבסוף מגיע שלב האכלוס שהוא ברובו שלב מנהלתי, שבו אתם נדרשים להציג את כל האישורים של אנשי המקצוע המתאימים על מנת לקבל טופס 4 שהוא אישור האכלוס של הבית. ללא טופס 4 לא תוכלו לאכלס את הבית ברמה החוקית, וברמה הפרקטית גם לא תזכו לאספקה של חשמל ומים או כל תשתית אחרת.

אם תחשבו על הדברים לעומק, תוכלו להבין שלצורך ניהול פרויקט שכזה, תצטרכו ממש להשלים תהליך עצמי של לימוד במשך חודשים ארוכים אם לא יותר מכך, וגם אז לא יהיה בידיכם הניסיון הנדרש ולא יהיו בידיכם מעגלי הידע הנדרשים לצורך הבטחת הצלחת הפרויקט.

 

 

אז איך מנהלים פרויקט של בניית בית פרטי ביפו?

ובכן, הפתרון במקרה זה הוא פתרון של גיוס גורם מנהל מרכזי בדמותה של חברת בנייה או קבלן מפתח. אלו הם למעשה גורמים מקצועיים שלוקחים על עצמם לא רק את היבט הביצוע של הפרויקט, אלא גם את כל היבטי התכנון והניהול שלו. קבלן מפתח הוא למעשה קבלן שמלווה אתכם מהרגע בו שכרתם אותו ועד סוף שלב האכלוס בו נמסר לכם למעשה המפתח לבית הפרטי החדש שלכם. חברת בנייה היא חברה, אשר כשמה כן היא, מספקת שירותי בנייה הכוללים לרוב גם יכולות של ניהול פרויקטים. ככלל, שתי האפשרויות יכולות להתאים לכם, אם כי אין כל ספק כי חברת בנייה היא גורם מקצועי יותר שאוחז בידיו מגוון רחב יותר של יכולות גם בכמות וגם באיכות ובעל נגישות גבוהה יותר לכל המשאבים הנדרשים לצורך ביצוע והשלמת פרויקט בניית בית פרטי ביפו או בכל מקום אחר ברחבי הארץ.

מה שכן, מאחר ואתם מאצילים את כל סמכויות הפרויקט על גורם מקצועי אחד, אתם בהחלט רוצים לוודא שאתם בוחרים את הגורם הזה בצורה הנכונה ואת זה תוכלו להבטיח על פי מספר כללי האצבע הבאים:

קבלן רשום – לא משנה אילו המלצות קיבלתם ואילו חוות דעת מקצועיות קיבלתם על קבלן מפתח מסוים או על חברת בנייה מסוימת, אם לא מדובר בקבלן רשום, אתם פשוט לא עובדים איתו. קבלן רשום הוא התנאי ההכרחי הראשון בכל פרויקט בנייה ולבטח כאשר מדובר בפרויקט בניית בית פרטי בו אלו אתם לבדכם מול הקבלן.

בניית בית פרטי ביפו

פיקוח בניה – מפקח בניה הוא איש מקצוע שלמעשה משרת את האינטרסים שלכם בפרויקט מול כל השאר. בהתאם לכך, את המפקח אתם רוצים לגייס ולשכור בעצמכם ולשלם לו את שכרו בעצמכם, לבטח לא דרך הקבלן או כל גורם אחר בפרויקט, שכן על הגורמים האלה הוא אמור לפקח. מפקח הבניה מפקח למענכם על כל תהליך הבנייה, לרבות ההיבטים התכנוניים, הרגולטוריים והביצועיים בשטח ולעצם הנוכחות שלו בפרויקט יש השפעה רבה על כל המעורבים במלאכה. פיקוח בניה עולה כסף, אבל שווה כל שקל ובשורה התחתונה יכול לחסוך לכם הרבה כסף ועוגמת נפש בגין טעויות יקרות, עיגולי פינות וקיצורי דרך.

הסכם עבודה לא פחות ממושלם – אחד הדברים החשובים ביותר בכל פרויקט בנייה פרטית הוא הסכם העבודה ולטובת ההסכם הזה אתם רוצים לגייס עו"ד מקרקעין או איש מקצוע אחר שיכול ללוות אתכם ברמה המשפטית. בהסכם העבודה אתם רוצים לעגן למעשה את כל ההתחייבויות של כל הגורמים המעורבים בפרויקט כלפיכם, דרך הגורם המנהל. זה אומר מודל תשלומים מדורג לפי אבני דרך שמבטיח שלא תשלמו עבור עבודה שטרם בוצעה, סמכויות מפקח בניה מטעמכם, חובת ביצוע בדיקת בדק בית בתום הפרויקט ותיקון כל הליקויים שעולים בה וכל היבט אחר שחשוב לכם לעגן בצורה משפטית. המוכנות של הקבלן לחתום על הסכם נרחב כזה יכולה אף היא לשמש אתכם בתהליך הבחירה של חברת בנייה או קבלן מפתח לטובת הפרויקט.

קבוצת עידן היא למעשה חברת בנייה, המבצעת מגוון רחב של פרויקטים בענף הבנייה, החל מפרויקטים של שיפוץ, שיקום ושימור של מבנים ובניינים משותפים וכלה בפרויקטים של בניית בית פרטי ביפו ולמעשה בכל רחבי הארץ. קבוצת עידן מעמידה לרשות לקוחותיה צוות שלם של אנשי מקצוע לרבות אדריכל, מהנדס, קבלן ביצוע, קבלני משנה (כולם קבלנים רשומים, ללא יוצא מן הכלל), יועץ קרקע, מודד מוסמך ועוד. את מפקח הבנייה אתם כמובן מביאים איתכם ולמענכם. קבוצת עידן מלווה אתכם לאורך כל הפרויקט, משלב התכנון ועד שלב האכלוס ומבטיחה שהפרויקט יסתיים בתוך הזמן הקצר ביותר, בתקציב הקטן ביותר ובעמידה מלאה בכל הרגולציות ובכל הכללים ההנדסיים והמקצועיים בתחום הבנייה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!