דואגים לצל: התקנת פרגולה מאלומיניום

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

 

החלטתם להתקין פרגולה, הגעתם למקום הנכון. אז אם אתם רוצים פרגולה בעלת מראה חדשני וכזו שמתאימה לכל מרפסת או חצר, סביר להניח שפרגולה מאלומיניום תתאים לכם מאד.

במאמר הבא נסביר למה כדאי להתקין פרגולה מאלומיניום, אילו דגמים קיימים וגם, למה חשוב לשים לב לפני שרוכשים? כל התשובות.

למה אלומיניום?

לעומת העץ או כל פתרונות הצללה אחרים, האלומיניום נחשב לשדרוג משמעותי בכל הקשור להתקנת פרגולה. תחילה, האלומיניום שוקל פחות וביחס לעץ הוא נחשב ממש לקליל. בנוסף, הוא נשמר לאורך זמן, לא מחליד והצבע שלו לא דוהה.

כמו כן, האלומיניום מפגין עמידות מרשימה מאד בכל הקשור לתנאי מזג האוויר, זאת ביחס לעץ שלפעמים מתקשה לעמוד בפני הגשמים העזים, הקור והשמש הקופחת. הוא עמיד ביותר בפני לחות ומתמודד כמו גדול עם קרינת השמש.

פרמטר חשוב נוסף שמקנה לאלומיניום יתרון משמעותי ביחס לעץ הוא בתחזוקה שלו. בניגוד לעץ שדורש חידוש כל מספר שנים, התחזוקה של האלומיניום מינימלית ביותר ולא פחות חשוב, הוא הרבה יותר בטוח ביחס לעץ, שכן הוא אינו דליק.

אילו דגמי פרגולות קיימים?

לפני שאתם מחפשים פרגולות אלומיניום למרפסת שלכם, תצטרכו כמובן לבחור בסוג ההתקנה שמתאים לצרכים שלכם וכן למבנה בו תותקן הפרגולה. באופן כלי יש לכם שתי אופציות:

פרגולה עומדת – מדובר בפרגולה שעומדת על 4 עמודים ואינה משתמשת במבנה הקיים לתמיכה, אלא רק באמצעות 4 העמודים העצמאיים שלה. בתוך כך, בניגוד לפרגולה התלויה עליה נפרט בהמשך, מדובר בפרגולה פחות יציבה שמצריכה חיזוק וביסוס של היסודות שלה.

פרגולה תלויה – מדובר בפרגולה שלמעשה מחוברת לבית שלכם או לכל מבנה חיצוני אחר, שישמש כתמיכה לקונסטרוקציה שלה. לפרגולה עצמה יש בדרך כלל שני עמודים עצמאיים והצד שני שלה נשען עם המבנה הקיים ומנצל אותו.

מדובר בפרגולה יקרה יותר מהפרגולה התלויה, אך אם מסתכלים על התמונה בכללותה, היא נחשבת לבטוחה הרבה ויציבה יותר מהפרגולה התלויה. בנוסף, היא יכולה להתאים מאד גם למקומות קטנים, מכיוון שבפועל היא תופסת פחות מקום מהפרגולה התלויה.

מה חשוב לדעת לפני שמתקינים?

לפני שאתם ממהרים להתקין פרגולה, אנו ממליצים לכם להתייעץ עם מהנדס בכל הקשור להיבט הבטיחותי, בטח ובטח כשמדובר בפרגולת אלומיניום שבנויה מחומר קל מאד. מהנדס הבטיחות יוכל לייעץ לכם בכל הקשור לעובי הפרופילים של הפרגולה, הריתוכים והאיטום.

בנוסף, בצעו סקר שוק נרחב ודרשו הצעת מחיר מבוססת שכוללת את כל האלמנטים של העבודה, הן מבחינת ההתקנה והן מבחינת החומר. אל תבחרו באופן אוטומטי בהצעת המחיר הזולה ביותר, לפעמים הזול עלול לעלות לכם ביוקר. בחרו בהצעה שנראית לכם הכי מקצועית והשתמשו בהצעות האחרות שאספתם לטובת מיקוח על המחיר הסופי.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!