החלפת ארונות חשמל בפרויקט שיפוץ דירה

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפוץ דירה הוא פרויקט מורכב הנועד לשדרג ולהעלות את רמת החיים. במסגרתו רבים בוחרים לעצב מחדש, לטפל בתשתית, להצטייד במגוון השכלולים העדכניים וכמובן לרענן את מה שזקוק להחלפה. כאשר משפצים דירה נהוג לבדוק את ארון החשמל – המארז השומר על הרכיבים האלקטרוניים ועל בטיחות המשתמשים. ארון חשמל עשוי לסבול עם הזמן מבלאי ושחיקה הפוגעים באיכות ובעמידות שלו ועשויים להוות סכנה. יש חשיבות לבדיקה של ארון חשמל והחלפתו לדגם חדיש ואיכותי יותר במידה ומעוניינים לשפר את התנאים. ארון חשמל איכותי משיג שקט נפשי.
על מה חשוב לשים דגש בעת בחירת ארון חשמל ולמי פונים כדי לבצע את העבודה?

סוד החומר – איך הפכה המתכת לחומר מומלץ במיוחד?


חומר הגלם ממנו עשוי הארון קריטי להצלחת פרויקט השיפוץ, כיוון שיש ארונות העשויים מחומרים שונים וחיוני שהמארז יגן על הרכיבים האלקטרוניים מפני דליפת מים, אבק ומזהמים שונים שעשויים לגרום לפגמים בארון ואף לסכנת התקלחות.
כיום ניתן למצוא ארונות חשמל עשויים פלסטיק, עץ ומתכת ואפילו זכוכית מחוסמת ועם זאת, ההעדפה של משפצים רבים היא ללכת דווקא על ארונות מתכתיים מאלומיניום או נירוסטה, זאת על מנת ליהנות מהיתרונות הרבים של עמידות גבוהה מצד המתכת בתנאי מזג אוויר קיצוניים ובסביבה רטובה או חומצית. לאלומיניום, למשל. זהו חומר מאוד חזק השומר על יציבות רבה ובעל תוחלת חיים ארוכה, הוא מסוגל לשאת משקל כבד של רכיבים ולעמוד בפני עומס גבוה. כמו כן, הוא בעל מוליכות חשמלית ולכן יכול לנטרל הפרעות אלקטרומגנטיות ולספק הגנה מפני גלי רדיו והוא מבודד מבחינה אקוסטית וזו הסיבה שהוא מצוין לארונות חשמל בדירות בהן רוצים לשמור על שקט מקסימלי. קלות התחזוקה אף היא יתרון בולט של מתכת – היא עמידה בפני מסיסים ושמנים, לא צוברת אבק וקל להסיר ממנה עובש. בנוסף, זהו חומר בעל גמישות עיצובית וידידותית לסביבה היות והיא ניתנת למחזור.

קבלני שיפוצים

המבנה קובע – תכנון קודם לעבודת ביצוע


תיכנון קפדני ובניית הארון משפיעים על הבטיחות של הארון ותוחלת החיים שלו. יש לבצע מדידה מדויקת בהתאם לתנאי השטח לפני תחילת שיפוץ הבית על מנת לתכנן ארון שיתאים לדירה ולרכיבים האלקטרוניים שעליו להכיל וייוצר לפי התקנים המחמירים ביותר. חשוב לבצע את מלאכת ההתקנה עצמה ברמה גבוהה לפי ההנחיות ובמקום ייעודי, כך שהמארז יגן על הרכיבים אך גם יאפשר גישה נוחה במידת הצורך. למשל, לטיפול בבעיות חשמל ואפילו לצרכי תחזוקה. השקלול בתהליך ייצור הארון כולל התייחסות לסוג המארז, מידות וסגנון ההתקנה. החלטה נוספת קשורה למשקוף של הארון כאשר חשוב שהמשקופים יותאמו במידותיהם לדלתות בחישוב בין הדלת למשקוף כדי שהוא יתלבש על הדלת בדרך הטובה ביותר הן מההיבט הפונקציונאלי והן מההיבט האסתטי. המשקוף קריטי גם לסגירה הרמטית של דלת ארון החשמל והוא מהווה אלמנט מיגון. חשוב מאוד שתהליך החלפת ארון החשמל יהיה חלק אינטגרלי מתהליך השיפוץ ומתואם יחד עם קבלן השיפוצים. חשוב לפנות לחברה המתמחה בייצור ארונות חשמל, מובילה ואמינה בשוק, שתוכל לבצע את המדידות ולייצר ארון חשמל לפי המידות המדויקות וגם לבצע את התקנת הארון בשלב הנכון בהתאם לתהליך השיפוץ. כדאי להתייעץ גם עם המעצב וקבלן השיפוצים בנוגע לבחירה העיצובית של הארון מבחינת גוון המתמזג באופן הרמוני עם גוון הקירות או הקו העיצובי, אלמנטים משדרגים, טקסטורות והדפסים, כדי שיתקבל מראה ייחודי. ההקפדה על ארון איכותי ופונקציונאלי יחד עם מראה אטרקטיבי תשיג לכם שקט נפשי בדירה המשופצת

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!