חיזוק אריחים בבניין

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

במאמר הבא נספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על חיזוק אריחים בבניין. למעשה, מדובר באחד התחומים עם הרגישות הכי גבוהה בתחום הבניין, נושא אשר צובר עוד ועוד מודעות. לצערנו, עדין יש המון קבלנים, מומחים ומהנדסים אשר מבצעים את התהליך הזה בצורה לקויה מה שמעלה את הסיכוי להיפרדות של אריחים מבניינים מסוימים. קיימים שני מצבים בהם יש צורך בחיזוק אריחים בבניין:

  1. כתוצאה מתהליכי התיישנות ופגיעה באריחים עקב לחות, מים, שמש ונזקי מזג אויר
  2. בעקבות ליקויים כלומר מראש העבודה לא נעשתה על ידי הקבלן כמו שצריך.

מדובר בעבודה הדורשת המון ידע ונסיון, שכן ביצוע חיזוק אריחים מכל הסוגים דורשת התאמת סוגי ברגים מסוימים בהתאם לסוגי החיפויים במבנה, סגירה של כפתורי שיש אותם מכינים מראש ועוד. לכל מבנה ולכל אריח יש צורך בתהליכי עבודה שונים בין אם זה חיזוק ובין אם זה הדבקה.

איך יודעים כיצד להתאים את תהליך חיזוק האריחים במבנה?

ובכן, זה מאוד תלוי בסוג המבנה בשטח העבודה. לפעמים כאשר מדובר בשטחים קטנים כמו למשל בבית פרטי, ברוב המקרים אכן עדיף פשוט לחזק את האריחים. לעומת זאת, בבניינים של כמה קומות, קודם כל צריך לבצע בדיקה מסודרת. כלומר בראש ובראשונה מסירים לגמרי כמה אריחים מכמה מקומות מהקירות ואז בודקים אם מלכתחילה תהליך ההתקנה של האריחים התבצע כמו שצריך. בבדיקה בודקים כל מיני פרמטרים כמו למשל את רשת הברזל לקיבוע של האריחים, מה רמת הגימור של העבודה, עד כמה ההדבקה נעשתה בצורה חזקה, כמה ברגים יש בכל אריח ועוד. בשונה מבית פרטי למשל, בבניינים רבי קומות מבצעים בדיקה לכל חלק בנפרד, שולפים את האריחים ממרכזי הקירות ובודקים אם קיימת או לא קיימת סכנה לנפילה של אריחים. את הבדיקה ואת כמות האריחים ששולפים, מבצעים לפי הגודל של המבנה. בשונה מאריחי שיש, בהם לא תמיד יש צורך לחזק את כל הבניין, באריחי קרמיקה חייבים לבצע חיזוק כללי שכן שיטת ההדבקה איננה מתבצעת עם עיגונים לקיר ואז כמובן יש סכנה לנפילה.

לאחר הבדיקה- איך מבצעים ?

לפני שנספר לכם על כמה דרכים לביצוע חיזוק אריחי בניין, בחלק מהמקרים הקבלן חייב להשתתף בתיקון גם אם חלה התיישנות.

יש כמה דרכים לביצוע חיזוק אריחים:

  1. חיזוק באופן נקודתי באזורים בעיתיים- אריחי קצה ללא בדיקה של המבנה
  2. חיזוק אריחים לאחר ביצוע בדיקת נקידה – מבצעים נקישות על פני שטח האריח ובמידה ואריח חלול, מחליפים אותו.

שתי שיטות אלו מהוות סיכון שכן הן לא בטוחות במאת האחוזים והן גורמות לעיגול פינות ולביצוע עבודה שאיננה יסודית מהבסיס שלה מה שעלול שוב לגרום לכשלים.

3. חיזוק כללי לכל אריחי הבניין – את החיזוק מבצעים בהתאם לסוג ולגודל של האריחים. זוהיא השיטה הטובה והבטוחה ביותר לבצע חיזוק של אריחים.

איך זה מתבצע בפועל?

בשלב הראשון מבצעים קידוח של האריחים. בשלב השני יוצרים סוג של שקע על האריח עצמו עם מקדח מיוחד. לאחר מכן קודחים את הקיר בעזרת פטישון ומנקים את האבק. מחדירים דיבל ומבריגים עוגן מנירוסטה.

הוגדרתם על ידי העירייה כמבנה מסוכן? חושדים שיש בעיה באריחים של המבנה שבו אתם גרים? רוצים לשמוע עוד מידע רלוונטי על חיזוק אריחים? חברת הכפתור האדום בעלת ניסיון רב שנים בביצוע חיזוק אריחים, שיקום מבנים, עבודות שיפוץ מכל הסוגים, עבודות בגובה ועוד.

נשמח לסייע לכם שלב אחר שלב הן בהיבט הבירוקרטי של האישורים ואיסוף הכספים מהדיירים במבנה והן בהיבט הפרקטי והמעשי של חיזוק האריחים עצמם. אנו עובדים אך ורק עם קבלנים מקצועיים הרשומים ברשם הקבלנים. העבודה נעשית עם חומרי העבודה הטובים ביותר בתחום ואנו מקפידים על שימוש במכשור המתקדם ביותר במטרה לשמור על יעילות, בטיחות ורמת גימור גבוהה.

דרכנו תוכלו לייעל את תהליך החיזוק, לחסוך זמן יקר ולהוזיל בצורה משמעותית את העלויות. כעת, כל שנשאר לכם לעשות הוא פשוט לפנות אלינו דרך האתר ואנו נשמח לחזור אליכם ולתת מענה לכל השאלות. בנוסף, מומחה מטעמנו יגיע אליכם למתן הצעת מחיר ולביצוע בדיקה ללא כל עלות.

חיזוק אריחי שיש

פעמים רבות, כאשר אנו רוצים לשפץ או לחדש משהו בבית שלנו, ההתייחסות נעשית לחלקו הפנימי. כלומר הרבה יותר חשוב לנו שהבית שלנו ייראה יפה ואסתטי מאשר החלק החיצוני שלו.

ניתן לראות את זה במיוחד בבניינים ישנים במרכזי הערים כמו למשל בתל אביב, חיפה, הרצליה ואשדוד. אנו נכנסים לבניין, המדרגות רעועות, אריחי שיש נראים כאילו הם הולכים ליפול, אין מעלית, הגינה מוזנחת אבל כשאנחנו נכנסים פנימה לאחת הדירות של מכר, חבר או בין משפחה, הדירה פשוט מהממת ביופיה, מעוצבת באלגנטיות ובטוב פעם.

העניין הוא, שהרבה פעמים מדובר במפגע בטיחותי של ממש ולא סתם עוד ועוד בניינים בישראל נמצאים תחת ההגדרה של מבנה מסוכן.

החשיבות של תחזוקת הבניין

למעשה, אנשים רבים עדין לא הפנימו שההשקעה בחזות הבניין והמעטפת שלו לא פחות חשובה ואפילו יותר חשובה מחלקו הפנימי. מדובר בבטיחות שלנו ושל עוברי אורח. זו הסיבה שעוד ועוד בניינים נבדקים על ידי מהנדסים של העירייה ומוכרזים כמבנים מסכונים, שכן הרבה פעמים לא מבצעים חיזוק לאריחי שיש במטרה למנוע תאונות וסכנות אמיתיות.

בשנים האחרונות החלו לבנות המון בניינים שעטופים באריחי שיש. מדובר בבניינים חדשים, יפים שכביכול נראה שהכל טוב איתם. אז נכון, זה מוסיף המון מבחינה עיצובית והופך את הבניין ליוקרתי ומרשים. העניין הוא, שתוך זמן לא ארוך אפילו, האריחים הללו מתרופפים ונוטים ליפול ויכולים אפילו לגרום לנזק לרכוש ואפילו לפגוע בבני אדם. ככל שאריחי השיש נופלים מגובה רב יותר, כך הדבר מסוכן יותר. חשוב לזכור שלפעמים לא מדובר בנזקי זמן או נזקי מזג אויר, למשל שבניין כזה בנוי ליד הים, הרבה פעמים הוא נחלש בגלל הלחות. אבל יש מקרים בהם מדובר בהדבקה שאיננה נעשתה בצורה מקצועית ואז חייבים לטפל בבעיה כמו שיותר מהר.

חיזוק אריחי שיש – איך זה מתבצע?

כאשר פונים לביצוע חיזוק אריחי שיש, הדבר החשוב ביותר הוא לפנות לקבלן מקצועי שמתמחה בעבודה מסוג זה.

יש היום כל כך הרבה קבלנים בישראלים, כאשר לכל אחד מהם יש את היתרונות ואת הכישורים שלו. לכן, כאשר מדובר בעבודה ספיציפית זו, יש לוודא שהקבלן אכן יודע מה הוא עושה וכי הוא מתמחה בביצוע חיזוק אריחי שיש. כדאי לבחור בחברה המתמחה בשיקום וחיזוק מבנים, עם התמחות באריחי שיש.

איך נדע שיש צורך לבצע חיזוק אריחי שיש?

ובכן, יש צורך בחיזוק אריחי שיש כאשר האריחים עצמם נשחקים באופן קיצוני ואינם חזקים יותר. כלומר, אם אתם מזהים סימנים כמו התפוררות של מעטפת הבניין, התערערות של החיפויים וסדקים, כנראה שזה הזמן לבצע חיזוק אריחי שיש. חלק מהבניינים הזקוקים לעבודה זו הינם ישנים וחלקם חדשים.

איך זה מתבצע בפועל?

ובכן, יש כל מיני דרכים לבצע חיזוק אריחי שיש כמו למשל הדבקה של האריחים אחד על השני או חיזוק שלהם על הקירות עצמם. ניתן גם לבצע חיזוק של האריחים באמצעות ברגים. בכל מקרה, לכל חברה יש את השיטות והטכנולוגיות שלה וזה מאוד תלוי באיזה מצב הבניין נמצא ואיזה תהליכים נוספים מתכננים לעשות בו תוך כדי החיזוק.

מעוניינים לשמוע עוד מידע מקצועי על התהליך חיזוק אריחי שיש? לא בטוחים במי לבחור? חברת הכפתור האדום מתמחה בשיקום וחיזוק מבנים לרבות חיזוק אריחי שיש, חיזוק ושיקום עמודי בטון, טיפול בברזלי זיון בבעיית קורוזיה, שיפוץ פנימי של הבניין ועוד. אנו עובדים אך ורק עם קבלנים הרשומים ברשם הקבלנים ומתחייבים לעבודה מקצועית ברמה גימור גבוהה ללא פשרות.

דרכנו תוכלו להסיר בקלות צו מבנה מסוכן במידה וקיים. במידה ועדין אתם לא נפלתם תחת הקטגוריה הזו וחשופים לתביעות משפטיות, עדין נשמח לסייע לכם בתהליך וכך לשמור הן על המראה האסתטי של המבנה שלכם והן על הבטיחות שלו. לפרטים נוספים, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט לפנות אלינו דרך האתר ואנו נחזור אליכם תוך זמן קצר עם מענה מלא על כל השאלות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

רעיונות לשיפוץ בניינים: הוספת מרפסות למגע מודרני

שיפוץ בניין הוא דרך מצוינת להפיח בו חיים חדשים. אמנם ישנן דרכים רבות להשיג זאת, אך רעיון אחד שצובר פופולריות בשנים האחרונות הוא הוספת מרפסות למבנים קיימים. לא רק שהם מספקים מגע מודרני, אלא שהם גם מציעים מקום נוסף לתושבים ליהנות מהחוץ. במאמר זה, נחקור כמה רעיונות להוספת מרפסות לפרויקט שיפוץ הבניין שלך.

רעיונות לשיפוץ בניינים: הוספת מרפסות למגע מודרני

שיפוץ בניין הוא דרך מצוינת להפיח בו חיים חדשים. אמנם ישנן דרכים רבות להשיג זאת, אך רעיון אחד שצובר פופולריות בשנים האחרונות הוא הוספת מרפסות למבנים קיימים. לא רק שהם מספקים מגע מודרני, אלא שהם גם מציעים מקום נוסף לתושבים ליהנות מהחוץ. במאמר זה, נחקור כמה רעיונות להוספת מרפסות לפרויקט שיפוץ הבניין שלך.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!