חיפוי קירות פנים דקורטיבי היפים ביותר שתמצאו!

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אדריכלים ומעצבי פנים רבים חושבים בכל פרויקט כיצד ליצור אלמנט עיצובי מקורי, כזה שיהפוך את הבית או החלל אותו הם מעצבים לבלתי נשכח מחד וישאיר חותם אצל כל המבקרים שראו אותו מאידך. אחד האלמנטים היותר מועדפים על כל האדריכלים ומעצבי הפנים הוא חיפוי קירות פנים דקורטיבי בעיקר לאור העובדה שהוא יכול להבליט את הקו העיצובי שאותו בחרנו ביתר חלקי הפרויקט. ניתן לבצע את חיפוי קירות הפנים באמצעות מגוון רב של חומרים החל משליכט, טיח מעוצב, חיפוי אבן וחיפוי עץ. 

שיפוץ במקום בנייה

היכן נהוג ליישם חיפוי קירות פנים דקורטיבי?

בשנים האחרונות אנחנו רואים שילוב של חיפוי קירות הפנים כמעט בכל אלמנט כאשר אם בעבר היינו רואים אותם רב בגלריות או חללים מעוצבים היום הם גם בתוך הבתים והדירות, בכניסות לבתים משותפים, מסעדות, משרדים ועוד. 

למשל בעלי משרדים רבים אוהבים לעשות חיפוי קירות פנים דקורטיבי בכניסה למשרד כאשר בדרך כלל החיפוי נעשה מעץ יוקרתי ועליו מוטבע שם המשרד. אלמנט כזה יוצר יוקרתיות בעיני המתבונן ונותן לנו תחושה שהגענו למשרד יוקרתי ורציני מאוד בתחומו כך שהדבר לא רק תורם לעיצוב ולניראות אלא גם למיתוג ולמוניטין של משרדים. בבתים ובדירות אנו רואים חיפוי קירות פנים גם בשטחים משותפים כמו למשל הלובי הקומתי אך בעיקר בתוך הדירות שכן כאן נוכל לעשות כמעט כל מה שנרצה ולהבליט כל סגנון עיצוב שעולה על רוחנו בעזרת חיפוי קירות. 

אם למשל נרצה להבליט סגנון כפרי נוכל להשתמש באבנים טבעיות בחלקים שונים בבית שנותנים מראה עתיק או להשתמש בחיפוי קירות הפנים דווקא בעץ מלא על מנת לשדר יוקרתיות וחמימות יותר. אין ספק שהיתרון המרכזי של חיפוי קירות הפנים הוא הגמישות העיצובית הכמעט אינסופית שבמסגרתה נוכל להשיג כל מראה שרק נרצה. 

למה עלינו לשים לב כאשר אנחנו בוחרים חיפוי קירות פנים דקורטיבי?

הדבר החשוב ביותר שאנו צריכים לשים אליו לב כאשר אנו בוחרים חיפוי קירות פנים הוא ההתאמה של החיפוי שנבחר בהיבט של הטקסטורה ובצע לשאר חלקי הבית כאשר יש לקחת בחשבון גם המטבח, את חדרי הסלון והכניסה לבית בעיקר כיוון שאלו הם מרחבים פתוחים בניגוד לחדרים אך גם יש לקחת בחשבון את המקלחת וחדרי השינה ולנסות לייצר קו אחיד בעיצוב הבית ולשם כך מומלץ להיעזר במעצב פנים. 

כלי שיפוצים

עלות של חיפוי קירות פנים דקורטיבי

העלויות של חיפוי קירות פנים משתנה בהתאם לחומר עימו נשתמש כאשר עלות של טיח מעוצב תנוע בין 100 ש״ח ל-200 ש״ח למ״ר. במידה ונרצה חיפוי של אבן העלויות ינועו בין 150 ש״ח ל-750 ש״ח למ״ר כאשר תלוי בסוג האבן אותה נבחר כמובן, בעוד שעלות של חיפוי עץ תהיה יקרה יותר ועלולה לנוע בין 800 ש״ח ל-2000 ש״ח למ״ר תלוי בסוג העץ וברמת הגימור שלו.

בשנים האחרונות ניתן לזהות מגמה עיצובית שמתפשטת כמו אש בשדה קוצים לחיפוי קירות פנים בבית באמצעות אבן, עץ, זכוכית ופולימרים שונים. חיפוי פנים כזה יכול לשדרג את העיצוב הכולל של הבית בצורה דרמטית, אבל הוא יכול להשיג גם בדיוק את התוצאה ההפוכה. על כן, כל פעולה של חיפוי שאתם שוקלים לבית שלכם, רצוי שתעשו אותה בליווי גורם מקצועי בתחום העיצוב, במיוחד לאור העובדה, שהמטרה שאותה אתם רוצים להשיג בביצוע חיפוי קירות פנים היא עיצוב נכון ואפקטיבי יותר של חלל הפנים ולא העיקר חיפוי. אילו סוגים של חיפוי קירות פנים תוכלו לשלב בדירה שלכם ועל מה חשוב להקפיד? על כך מסבירים לכם בשורות הבאות, המומחים של היחידה לשיפוצים, המבצעת מגוון רחב של עבודות שיפוץ ובכלל זה גם חיפוי קירות פנים לבתים, משרדים ובתי עסק.


סוגי חיפוי קירות

חיפוי היא פעולה מאוד שכיחה בקירות חוץ ובקירות אלה מיועד החיפוי להשיג לא רק מטרות אסתטיות, אלא גם בעיקר מטרות פונקציונליות של הגנה על שלד המבנה ואיטום המבנה. במקרה של חיפוי קירות פנים, המדובר במהלך עיצובי לחלוטין ועל כן חשוב מאוד שכל מהלך כזה ילווה בתכנון מוקפד על פי עקרונות העיצוב המקצועיים בתחום עיצוב הפנים. ישנם כאמור סוגים שונים של חיפוי קירות פנים, הנבדלים זה מזה בעיקר על בסיס חומר הגלם ממנו הם עשויים, ובכלל זה עץ, אלומיניום, גבס, קרמיקה, זכוכית, אבן, שיש ומשטחים פולימריים מעוצבים. הבחירה בסוג המתאים צריכה להתבסס בראש ובראשונה על שיקולי עיצוב ופחות על שיקולים פונקציונליים. תחילה עליכם להבין בדיוק מהי התוצאה העיצובית שאתם רוצים להשיג, מהו סגנון העיצוב שמנחה את העיצוב הכולל ומהם האפקטים העיצוב של צבע, מרקם ושילובי דוגמאות שאתם רוצים להשיג. לאחר מכן, עליכם לבחור את חומר הגלם שיוכל לספק לכם את התוצאה הנדרשת על פי מה שהגדרתם. את הדברים הללו אנו מציינים כאן בפירוש מכיוון שבמקרים רבים, הדברים נעשים בדיוק בסדר ההפוך והתוצאה בהתאם.


כמה עולה חיפוי קירות פנים?

העלות של חיפוי קירות פנים משתנה בין פרויקט לפרויקט ובהתאם לסוג החיפוי ורמת המורכבות שלו. אחד החיפויים השכיחים ביותר וגם הזולים ביותר הוא חיפוי הקרמיקה. חיפוי קרמיקה לאמבטיה למשל יכול לעלות כ-5,000 שקלים חומר פלוס עבודה לחיפוי כל קירות חדר האמבטיה מרצפה עד תקרה. חיפוי שיש יעלה הרבה יותר וחיפוי גבס יעלה הרבה פחות. בכל מקרה, אתם רוצים להימנע מחיפויים שמחקים חומר גלם אחר רק בגלל מחירם הזול. כך למשל, חיפויי פלסטיק שמדמים חיפוי שיש זה רעיון עיצובי גרוע מאוד שמשפיע לרעה גם על האסתטיקה וגם על התחושה. היחידה לשיפוצים מבצעת כמובן את כל הסוגים של חיפוי קירות פנים ומסייעת גם בייעוץ עיצובי ומקצועי.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!