מדוע משטחי פלסטיק בתעשייה הפכו לפופולאריים כל כך?

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

לנהל עסק קטן זה דבר אחד, לנהל מפעל גדול לעומת זאת זה כבר סיפור אחר לגמרי. יש כל כך הרבה דברים שצריך לדאוג להם; תהליכים תעשייתיים ארוכים ובכמויות גדולות הרבה יותר, יותר לקוחות מודאגים, ואפשרות ליפול להרבה יותר טעויות. ובכן זה רק טבעי שכן ככל שמסת העבודה גדולה יותר כך הכל גדל יחד איתה.

אחת הדרכים לעשות סדר במפעל תעשייתי, היא באמצעות משטחים עליהם ניתן לערום משקלים כבדים, לקשור אותם יחדיו כדי למנוע חלילה תאונות ונזק למוצרים, ואפילו לשנע אותם מנקודה אחת לנקודה אחרת בקלי קלות!

בנוסף, ניתן לבחור בין סוגים שונים של משטחים; משטחי עץ שמלווים את התעשייה כבר שנים רבות, ומשטחי פלסטיק שצצו לאחרונה עם יתרונות נפלאים, יש שיאמרו אפילו שמתעלים על משטחי העץ! במאמר זה, נסקור את היתרונות הללו ונבין כיצד הם שינו לחלוטין את עולם התעשייה.

 

3 יתרונות של משטחי פלסטיק

כיום, משטחי הפלסטיק משמשים במגוון עצום של תעשיות בכל רחבי העולם, והביקוש להם רק הולך וגדל, ובצדק. בין אם מדובר על אריכות ימים, משקל נמוך, פינות מעוגלות (מה שמפחית סיכוי לתאונות) ועוד, הבה נרחיב על שלושת היתרונות העיקריים שהופכים את משטח הפלסטיק לאידאלי עבור התעשייה:

  • אריכות ימים – משטחי פלסטיק יציבים ועמידים מאוד, כך שם משרתים את התעשייה לאורך שנים רבות, חוסכים לה לא מעט כסף ועל הדרך גם שומרים על הסביבה. זאת בניגוד למשטחי העץ החלשים יותר, שעם השנים מתבלים ודורשים החלפה מידי תקופה. בנוסף, משטחי הפלסטיק מגיעים במגוון רחב של צורות ומידות, כך שיתאימו לכל מחסן ולכל צורך.
  • שימוש חוזר – מכיוון שהפלסטיק מחזיק מעמד לשנים ארוכות, הרי שניתן לעשות בו שימוש חוזר שוב, ושוב, ושוב ושוב! כך, אתם חוסכים עלויות רבות של רכישת משטחים חדשים, תורמים לסביבה ונהנים ממוצר יעיל ואמין שעושה את כל ההבדל!
  • קל לניקוי – משטחי עץ הם מלוכלכים בדרך כלל ומאוד קשים לניקוי. לעומת זאת, את משטחי הפלסטיק קל מאוד לנקות, ממש כמו כלי הפלסטיק שנמצאים אלנו בבית! קצת מים וסבון וכל כתם יורד בקלות. יתרון זה חשוב מאוד במידה והמפעל עוסק במוצרים שמחייבים היגיינה ברמה הכי גבוהה שיש.

 

להתאים את המשטחים לצרכים התעשייתיים

לסיכומו של עניין; אם תחתיכם מפעל או עסק\ארגון שקשור בדרך זו או אחרת לתעשייה, הרי שאחת השאיפות שלכם תהיה סדר וארגון ככל האפשר, אפילו יותר מאשר עסקים רגילים. כל כך קל ללכת לאיבוד בין סחורה. תכנון נכון של מערומים ומשטחים ברחבי המפעל, יהפוך את סביבת העבודה ליעילה הרבה יותר, בטוחה עבור העובדים ונטולת טעויות ותאונות. רוצים גם? תכננו נכון, היוועצו עם המומחים למשטחים תעשייתיים והתאימו את המשטחים לצרכים התעשייתיים הספציפיים שלכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!