מהו פרקט עץ ומה הם החלופות בשוק

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

פרקט עץ הוא מעין ריצוף לרצפת הבית על יד לוחות עץ או יותר נכון פלטות מלבניות של עצים המתחברים זה לזה על ידי מגרעות וחריצים כך שהרכבתם היא מעין לגו וכן נוצרים משטחים של עץ ברצפת הבית.
קימים סוגים שונים הרכבות הנפוצות שבהם היא הרכבה קלאסית כך שהפלטות עומדות לאורכן זו לצד זו ישנה עוד הרכבה של פרקט עץ והיא נקראת פישבון.
הרכבת פישבון היא הרכבה בצורה של מעין עצמות דג כך שנוצרים על הרצפה זיגזגים של בניית העץ מה שנותן אווירה נעימה מאוד בחדר ותחושת התרחבות כמו כל סוגי העצים.
בשוק קימים שני חלופות עקריות.
הראשונה היא פרקט למנציה שהיא בעצם הרכבת הלוחות משבבי עץ ולאחר מכן הדבקה של תמונה של עץ על הלוח באיכות גבוהה מה שנותן מראה של לוחות עץ אמתיים.
החלופה השניה היא טפט ריצפתי שהוא בעצם מדבקה גדולה שמדבקים על הרצפה וכמובן היא עמידה למים.

פרקט עץ איכותי

פרקט עץ איכותי הוא פרקט בעל עמידות מלאה למים.
לקוחות רבים חוששים מרכישת פרקט בשל החיבור שבין מים (בשטיפה) לבין העץ שהוא הרצפה, פרקט עץ איכותי יהיה עמיד למים ב100 אחוזים ולא יתנפח ולא יקבל רטיבות.
נוסף לכך פרמטר לפרקט עץ איכותי הוא הצבע פרקט עץ איכותי כמעט ולא דוהה כמו כל חומר טבעי חלה דהייה בשל השימוש בעץ אך היא תהיה מינורית ותדרוש שיוף אחד לשנים ארוכות ולא לעיתים קרובות.

סנטף למכירה

אצלנו בחנות תוכלו למצוא גם סוגי שנטף למכירה.
הסנטף שאנחנו מציעים למכירה הוא סנטף מחומר סינטטי ואיכותי ביותר ומגיע בשלל צבעים ובשלל צורות וגדלים.
בחנות שלנו https://oded-garber.co.il תוכלו לקבל סנטף למכירה תוך יעוץ מקצועי של אנשי החנות כך שנברר מהו הצורך שלכם בפרויקט או בבניה ואיזה סנטף מותאם עבורכם.
הסנטף הוא חומר קל מאוד לעבודה ונעים ונוח להרכבה רבים גילו את יכולותיו של חומר הסנטף להצללה ולכירוי מה שנותן פתרון מושלם וזול יחסית לחלופות בשוק ובאיכות בלתי מתפשרת כזו הנותרת ומשרה מראה מקצועי.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!