מהם השלבים בפינוי דירה ישנה?

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

בישראל יש מאות אלפי דירות ישנות. דירות שנמצאות בתוך בניינים ישנים שנבנו לפני 30,40, 50 ואפילו 60 שנה. כמעט כל דירה כזו עוברת בסופו של דבר תהליך. יש דירות שעוברות ליורשים של בעליהן לאחר שהם הולכים מן העולם שלנו, יש דירות שעוברות פרויקטים ששווים מיליארדי שקלים כמו פרויקט תמ“א 38, פרויקט פינוי בינוי או פרויקט משולב של תמ“א יחד עם פינוי בינוי. לעומת זאת, יש דירות שעוברות תהליך מסיבי של שיפוץ ואז או שמשכירים אותן או שמוכרים אותן או שבעל הנכס עובר אליהן לאחר תהליך השיפוץ. יש משהו אחד משותף לכל הדירות הללו. כולן ישנות ואת כולן צריך לפנות. בשונה ממעבר דירה, אז עלינו להיעזר בחברת הובלות מקצועית, במצב של פינוי דירה, אפשר לפנות לחברות שמבצעות עבורנו את השירות, אפילו ללא עלות.

 

שלב ראשון בחירת חברה מקצועית

בשלב הראשון עליכם לחפש חברה מקצועית המתמחה בתהליך של פינוי דירה ישנה. בחרו חברה עם שם ומוניטין בתחום, חברה שזמינה לבצע את התהליך בזמנים שמתאימים לכם ותספק לכם שירות יעיל, מקצועי והוגן. במידה ומדובר בדירה ישנה לצורך פינוי עזבונות, נושא הרגישות והאמפתיה חשוב גם כן, שכן לרוב אותם אנשים לא מעוניינים לפנות את הנכס מכל מיני שיקולים רגשיים.

 

שלב שני מיון

לאחר שנתתם לצוות החברה כמה הנחיות לגבי תהליך הפינוי, האנשים שמגיעים יצטרכו להתחיל במשימה. חלק מהדברים יועברו לתרומה, חלקם יזרקו ועל חלקם אפילו תקבלו סכום סמלי. את חלק מהחפצים החברה תמכור לכל מיני אספנים או אנשים שרוכשים ציוד במחיר זול ומוכרים אותו במחיר קצת יותר יקר, כמו אלטע זעכן למשל. המטרה היא כמובן תמיד לפנות את הדירה לגמרי כדי שניתן יהיה לעבור אליה, למקם בה משפחה חדשה, להשכיר או למכור אותה.

 

מהם היתרונות של השירות הזה?

ראשית כל, שירות פינוי דירה נעשה בחינם. כלומר אתם לא צריכים לשלם על השירות. כמובן שאם יש דברים שיקרים ללבכם או כאלה שאתם רוצים לשמור מכל סיבה שהיא, תוכלו לעשות את זה, בכל זאת מדובר בדירה שלכם. שנית, אם מדובר בדירה שקיבלתם בירושה מאדם הקרוב אליכם מאוד, אתם חוסכים לעצמכם את כל המסע הרגשי המעיק הכרוך בפינוי נכס כזה, במיוחד אם הכל עדיין טרי ובלתי נשלט. בנוסף, אין אתם צריכים לסחוב שום דבר ולכן השירות מאפשר לכם לשמור על הגב שלכם בריא כפי שהוא או למנוע נזקים נוספים. הזמנת שירות תאפשר לכם לחסוך זמן יקר והתעסקות עם תהליך הפינוי, שזה כמובן יתרון בפני עצמו. כעת כל שנותר לכם הוא לאתר חברת פינוי מקצועית, יעילה, עם המלצות ולקבוע מועד שמתאים לכם לביצוע תהליך הפינוי.

 

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!