מה צריך לדעת לפני שמדברים עם קבלן הריסה וניסור בטון?

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

כאשר רוצים לשפץ בית, משרד או כל מבנה אחר, חשוב להתכונן מראש ולדעת לקראת מה באמת הולכים.

ברוב המקרים יהיה צורך במהלך השיפוץ להוריד קירות, לפרוץ חלונות או דלתות ולבצע שינויים שונים בקירות בטון על ידי ניסור בטון. כל הפעולות הללו חייבות להיעשות בצורה מקצועית עם הכלים הנכונים, זאת על מנת שהתוצאות אכן תהיינה אסתטיות, נקיות, מושלמות ובעיקר בטוחות.

 

לפני שתצאו לדרך…

לפני שאתם מתחילים לעבוד, לבצע ניסור בטון, לפני שאתם בכלל יוצאים לדרך, אתם חייבים לברר היטב בידי מי אתם עומדים להפקיד את העבודה. שיפוץ של מבנה ובמיוחד כזה שמחייב הריסה של חלקים במבנה, חייב להיעשות על ידי אנשי מקצוע מומחים שיש להם ידע מקצועי לצד ניסיון עשיר בתחום הזה של הריסה ועבודה עם בטון.

כל העבודה עם בטון מחייבת לא רק ביצוע נכון בעזרת הכלים הנכונים. כי לצורך ביצוע חיתוכים בבטון צריך גם לבדוק היטב האם אכן אפשר לבצע את העבודה מבחינה הנדסית וכן חשוב להכין את השטח לקראת העבודה.

כל ההכנות הללו חייבות להיעשות בעזרת אנשי מקצוע מומחים שיבטיחו כי אכן אפשר יהיה לצאת לדרך ולבצע את העבודות כראוי.

 

קבלן הריסה עם ניסיון

יש קבלנים ובכלל זה קבלני הריסה שלא ממש נחשבים כבעלי ניסיון בתחום והם לא באמת יודעים איך צריך להתייחס לעבודות הריסה ולעבודות בטון באופן כללי.

מבחינתם די בכלים חזקים המתאימים לחיתוך בטון כדי התחיל בעבודה בלי שהם מכינים כראוי את האזור ובודקים כי אכן אפשר לנסר את הקירות הרצויים.

כבר אירעו אסונות רבים בגלל חלקי בטון גדולים שקרסו ופגעו באנשים שהיו במקום, חלקי בטון שפגעו והרסו מבנים וכאלה שיצרו הרבה מאוד נזק לרכוש.

ברגע שאתם פונים אל אנשי מקצוע מנוסים אתם יכולים להיות רגועים שאכן תיהנו מעבודה הכי בטוחה בראש שקט.

 

איך מתכוננים לעבודות הריסה וניסור בטון?

ההכנה לקראת העבודה של ניסור בטון כוללת בראש ובראשונה בדיקה של מהנדס על מנת לוודא כי אכן אפשר ליצור את השינויים ואת החיתוכים הרצויים בקיר.

יש קירות בהם עוברים חוטי חשמל, צנרת אינסטלציה, תשתיות שונות ועוד כאשר אלו עלולים להיפגע בעקבות חיתוך שייעשה שלא בצורה זהירה. ברגע שיש אישור מהנדס אתם יכולים להתחיל לבצע את העבודה בראש שקט ובטוח.

מלבד זאת חשוב להכין את השטח לקראת הניסור כדי שלא יהיו נזקים בעקבות הניסור. זה כולל תכנון מדויק של הניסור כאשר במקרי רבים יהיה צורך לקשור את הבטון לפני הניסור כדי למנוע נפילה בלתי מבוקרת של חלקי הבטון על הקרקע.

כך שאם אתם עומדים לפני ניסור מרפסת, חשוב לקשור אותה היטב לפני תחילת העבודה ומיד לאחר הניסור תוכלו להעביר אותה ישירות אל תוך משאית הפינוי.

אם אתם עומדים לנסר תקרה מבטון או כל חלק בטון אחר שעלול לקרוס באופן בלתי מבוקר אל רצפת הבית, חשוב לרפד את הקרקע באמצעות צמיגים או כל חומר אחר בולם זעזועים שיקלוט את חלקי הבטון הגדולים. מה שיחסוך נזקים אפשריים שעלולים לפגוע בקרקע.

 

ניסור בטון בכלים הנכונים

אחרי כל ההכנות יש לנסר את הבטון באמצעים המתאימים מה שיוביל לניסור מדויק, מהיר, נקי ואסתטי.

ניסור בטון נעשה בעזרת מסור יהלום. מסור היהלום הוא מסור חזק מאוד המצויד בדיסק חיתוך חד מאוד. הדיסק מצופה בשבבי יהלום שזה מה שלמעשה יוצר את החוזק של המסור.

בחרו את אנשי המקצוע שיבטיחו לכם עבודה מדויקת ומקצועית.

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!