מחדשים את הגינה עם אריחי דק סינטטי

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

קיימים בעולם שני סוגים של אנשים – אנשים מיושנים הדבקים בעבר ומתפשרים על חסרונותיו של רצפת דק מעץ טבעי, ואנשים עם ראייה עתידנית וחדשנית המודעים ליתרונות הענקיים של אריחי דק סינטטי לגינה. לאיזה סוג אנשים אתם רוצים להשתייך? המשיכו לקרוא ותבחרו!

 

היתרונות של דק סינטטי מול דק טבעי

לעומת דק סינטטי, דק עץ טבעי דורש תחזוקה שוטפת, נוטה להתנפח, להתעוות או להיסדק בהתאם לתנאי מזג האוויר, מושך אליו מזיקים העלולים להרוס אותו ועובר עם השנים תהליך של ריקבון ובלאי. דק סינטטי איכותי, העשוי מכל מיני שילובים של סוגי פלסטיק וסוגי עץ, הוא עמיד ביותר ולא דורש תחזוקה באופן תכוף, דומה לעץ טבעי עד כדי חוסר יכולת להבדיל בין השניים, ולא מושך אליו מזיקים.

 

סוגי דק סינטטי לגינה

עם השנים, עולם הדקים הסינטטיים רק התפתח והשתפר. ישנו מגוון סוגים של דק סינטטי, לפי דורות. בהתחל זה התחיל מהדור הראשון, שהיה פחות דומה לעץ טבעי. עד היום הוא עדיין נמכר על ידי כל מיני חברות שונות בישראל. יש לו כמה יתרונות, כמו העובדה שהוא לא מתעוות עם הזמן ולרוב גם אינו נסדק, אך יש לו גם חסרונות – הוא מושפע מאוד ממזג האוויר, דוהה מהשמש, נרקב בסביבת מים , נשרט בקלות וסופג כתמים.

לאחר הדור הראשון התקדמנו לדור השני, שהוא יותר איכותי משמעותית. בנוסף ליתרונות שיש לדקים סינטטיים מהדור הראשון, הדקים הסינטטים מהדור השני לא נרקבים בסביבת מים ולא דוהים מהשמש.

 

ואז הגיעה חברת  TREX

חברת TREX העולמית המציאה את הדור השלישי של הדקים הסינטטיים. דקים בעלי מראה יוקרתי המדמה בצורה כמעט מדויקת את מראה העץ הטבעי. ישנו מגוון רחב של סוגי דק סינטטי במגוון צבעים.  הם לא סופגים כתמים וקלים לניקוי. היתרונות הבולטים של הדקים מהדור השלישי הם העמידות שלהם מפני שריטות וכך הם נשמרים לשנים רבות. עוד יתרון בולט של סוג דק סינטטי זה, הוא שאפשר לכופף אותו. כלומר, אפשר לבנות אותו בצורות שונות  – עיגול, קשת ועוד. וכך אפשר להתחיל לחשוב מעבר לקווים ישרים ומשעממים – עם הדור השלישי של הדקים הסינטטיים מותר לדמיין את כל העולה על רוחכם.

 

חברת TREX, החברה המובילה בתחום הדקים הסינטטיים, משתמשת בחומרים הכי איכותיים הנראים ממש כמו עץ טבעי  ועשויים מחומרי גלם ידידותיים לסביבה ועמידים בכל מזג אוויר ובנוסף לכל מציעים אחריות על כל הדקים ל25 שנים! החברה תגשים את כל מה שאתם מדמיינים לחידוש הגינה שלכם. דק לגינה כבר לא רחוק מהמציאות! אל תהססו ליצור קשר עם אנשי המקצוע האיכותיים של חברת TREX במספר 077-997-3060 או לבקר באתר www.trex.co.il.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!