משפצים? זה בדיוק הזמן להחליף צילינדר בדלת הבית

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אנשים רבים מתכננים שיפוץ מסיבי בביתם ושוכחים להתייחס לפרט קטן אחד – הצילינדר של דלת הכניסה. זה נכון שדלת כניסה בדרך כלל לא נוהגים להחליף, אך שיפוץ דירה אמור לתת לכם תמריץ לבצע לפחות החלפה של הצילינדר שלה. מדוע כדאי לשקול את החלפת הצילינדר במהלך שיפוץ דירה? מייד תבינו.

pixabay

אם כבר מחדשים – אז שיהיה עד הסוף!

תהליך שיפוץ הבית טומן בחובו התחדשות ושדרוג כמעט בכל המובנים. אז מדוע לא לקחת בחשבון גם את כל נושא האבטחה של דלת הכניסה במהלך תכנון השיפוץ? זוהי הזדמנות מצויינת גם לטפל בדלת הבית שלכם ולהחליף צילינדר. בתחום המנעולים חלה כל הזמן התקדמות ואין שום סיבה שלא תשדרגו את עצמכם במנעול חדשני שימנע מפורצים להרוס את כל מה שהשקעתם במהלך השיפוץ. אין שום צורך הכרחי להחליף את כל הדלת עצמה כי אם אלא רק את מנגנון הנעילה שלה.

אין לדעת מי מתכנן לפרוץ לביתכם

זמן שיפוץ מהווה תקופה בה אנשים זרים רבים נכנסים ויוצאים מן הבית שלכם – מנהלי עבודה, פועלים ונותני שירות כאלו ואחרים. מספיקה שנייה אחת של חוסר תשומת לב כדי שמפתח הכניסה ייגנב ואף יעבור שכפול על ידי אחד מהמעורבים בשיפוץ (כיום ישנן שיטות פשוטות ומהירות לכך כמו הצמדת המפתח לגוש פלסטלינה לשם השגת התבליט שלו כך שלעולם לא תדעו כי הוא נלקח לשכפול). זוהי בדיוק הסיבה מדוע החלפת צילינדר בדלת הבית מומלצת מאוד לאחר סיום עבודות השיפוץ. לעולם אין לדעת מי חפץ לפרוץ לביתכם לאחר שראה את תכולתו וזיהה את הזמנים שאתם לא באיזור. בנוסף וכדי ללכת על הצד הבטוח רצוי להחליף מנעולים בסיום עבודת השיפוץ גם עבור דלת הכניסה האחורית, אם קיימת, שער הכניסה לבית ומנעול החנייה. יותר מידי מקרים של דירות שנפרצו לאחר שיפוץ מגיעים לחקירה במשטרה – אל תהיו הקורבן הבא והתנהלו בחוכמה.

כיצד מחליפים צילינדר על הצד הטוב ביותר?

הדרך הטובה ביותר להחליף צילינדר לדלת הכניסה, לאחר שיפוץ ובכלל, היא באמצעות התקשרות עם מנעולן מורשה. זה נכון שכל אדם מסוגל לבצע החלפה של צילינדר בכוחות עצמו, אך רק פנייה אל מנעולן מקצועי תבטיח התקנה נכונה שלא תפגע בדלת עצמה, כמו גם עבודה תקינה של מנגנון הנעילה לשם סיפוק הגנה מירבית לדיירים. מנעולן איכותי יהיה מסוגל להתמודד עם כל סוג של מנגנון נעילה, להחליף, להתקין ולייעץ לגבי רכישת המנעולים החדישים והמתקדמים ביותר בהתאמה אישית מושלמת לתקציב שלכם. היכן מוצאים מנעולן איכותי שניתן לסמוך על מקצועיותו ואמינותו? נסו את מנעולן פיקס!

מנעולן פיקס ישלח אליכם מנעולן להחלפת צילינדר לכל כתובת שתבחרו. השירות עובד בכל רחבי הארץ, מצפון ועד דרום, וכל שיש זה להתקשר למוקד ומייד תקבלו פרטי התקשרות למגוון רחב של מנעולנים שפועלים באיזור המגורים שלכם. כל המנעולנים דרך מנעולן פיקס עברו את כל ההכשרות הנדרשות שמאפשרות להם להחליף צילינדרים בכל סוגי הדלתות ולהעניק מגוון שירותים נוספים דוגמת התאמת מנעולים לדלתות כניסה, רכבים וכספות וגם פריצה שלהן במקרה הצורך. וכל זאת תחת אישור משטרת ישראל, כמובן. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!