ניסור וקידוח בטון בעבודות שיפוצים

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

במידה ומשפצים את הבית ישנם בעלי מקצוע שכדאי וצריך להביא אליכם הביתה לטובת השיפוץ. אחד מהם הוא קבלן ניסור וקידוח בטון. בעזרת שירותים אלו תוכלו לשנות את כל הגישה שלכם אל שיפוץ הבית. בעזרת ניסור בטון לדוגמא ניתן לחתוך קירות בטון בכל גודל ועובי וכך לשנות גם את התכנון האדריכלי והעיצובי של הבית.

 

עבודות קידוח במהלך שיפוצים

במקרים רבים כמו שיפוץ חדר אמבטיה נאלצים לשנות את הקיים ולעיתים להעביר את תשתיות הביוב אל מקום אחר. בשביל משימות כגון אלו נועד השירות של קידוח בטון ביהלום, שבעזרתו ניתן לבצע קידוח עם כוס יהלום בבטון בכל עובי. בעזרת ציוד זה ניתן גם לבצע חור בשביל התקנת ונטה לטובת הזרמה \ הוצאה של אוויר מחדר השירותים שלכם.

 

שבירת קיר בטון

המונח שבירת קיר אינו נכון במקרים של קיר בטון יצוק בגלל שקשה מאוד לשבור קיר בטון שככל הנראה נצטרך להוריד אותו בעזרת ניסור יהלום. במקרה של קירות בלוקים אפשר באמת לשבור את הקיר בעזרת פטיש 5 ק"ג

 

שיפוצים בבית פרטי

לרוב שיפוצים בבית פרטי מתחילים כאמור בעבודות הריסה של חלקי הבית הפנימיים. עבודות אלו כוללות בין היתר שבירה של קירות הבית, פירוק רצפת הבית הקיימת, החלפת דלתות פנים, שיפוץ חדרי אמבטיה ועוד.

 

הרחבת חלונות \ וטירינה בשיפוץ

בעזרת ניסור יהלום אנו יכולים לבצע שדרוג משמעותי לבית. כידוע היום המגמה בשיפוץ ועיצוב הבית היא ליצור חללים גדולים ולהכניס הרבה אור ואויר מן הבחוץ אל הבית. דבר נוסף שגורם לשדרוג הבית היא התחושה שהכנסו את הבחוץ אל הבית. עבודות אלו חייבות להיעשות בשיתוף עם קבלן אלומיניום מוביל בתחומו להשגת מראה מושלם עבור הבית. לכן עוד בשלב של התכנון האדריכלי כדאי לתכנן הרחבה של החלונות לגודל מקסימום ככל שמאפשר מהנדס הבניין. עבודות אלו כדאי לבצע במקרים שיש נוף יפה הנשקף מחלונות הבית.

לסיכום

כדאי להכיר את כל האופציות העומדות לרשותכם לפני תחילת שיפוץ ותכנן את הכל מתוך ידיעה מלאה של כל האפשרויות והשירותים העומדים לרשותכם כמו גם שירותים פחות מוכרים כמו ניסור וקידוח בטון ביהלום.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!