ניקוי אבן ירושלמית בלחץ מים גבוה

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אבן ירושלמית היא הסממן הכי בולט במבנים ובתים בירושלים וכיום ניתן לראות אותה גם ברחבי הארץ. מדובר על אבן מלבנית בגוון בז' בהיר ועם טקסטורה המכילה מעין נקודות קטנות מעט חלולות. האבן היפה עשויה לספוג לא מעט אבק ופיח ממכוניות ואתרי בניה סמוכים המקנים לה מראה מלוכלך ופחות יפה ממה שהיא באמת. על אף הלכלוך שעשוי להצטבר, חשוב לדעת שקיימת אפשרות להזמנת שירות ניקוי אבן ירושלמית בלחץ מים גבוה ולהחזיר לה את יופייה ואת המראה האסטטי והנעים של הבניינים או הבתים.

 

מהו ניקוי בלחץ מים גבוה?

למים יש כוח עצום כאשר הם יוצאים בלחץ רב. אנו רואים זאת הכי טוב בטבע, כאשר מי שיטפונות ומי מפלים יוצרים תופעות גיאולוגיות על סלעי ענק. ניקוי מים בלחץ גבוה מתבסס על העיקרון של המים בטבע ולמעשה משתמש במכונה שמוציאה אותם בלחץ רב מבוקר ומאפשרת ניקוי עמוק של משטחים. לחץ המים שיוצא מהמכונה נכנס לאזורים וחריצים קטנים ובכך מנקה היטב לכלוך קשה שהצטבר.

 

איך מבצעים ניקוי אבן בלחץ מים גבוה?

עבודת ניקוי האבן היא עבודה שיטתית המתבצעת על ידי צינור טלסקופי שמחובר מצד אחד למכונה שמעבירה את הלחץ אל צינור המים וזרנוק שממנו יוצא הזרם החזק. מנקה האבן יבדוק לפני העבודה באיזה לכלוך מדובר ויתאים מים קרים, חמים או בצורת קיטור לצורך הניקוי. אם מדובר בכתמי פיח קשים מאוד, סביר שהמנקה יבחר במים חמים או בקיטור. לאחר מכן, יתחיל בעבודתו כאשר הוא יעבור אבן אבן לניקוי יסודי שיותיר את מראה קירות האבן נקיים כחדשים.

 

האם ניקוי אבן ירושלמית באמצעות לחץ מים גבוה יכול להרוס את האבן?

כל היופי בשיטת ניקוי אבן בלחץ מים גבוה, זו העוצמה שמאפשרת להסיר שכבות לכלוך מבלי להזיק לאבן. השימוש בעוצמה לניקוי הלכלוך מבלי להזיק לאבן עשויה להתרחש כאשר מדובר בחברה מקצועית שמבצעת את הפעולה באופן נכון ובאמצעות מכשור מקצועי. פעולת ניקוי שאינה נכונה, עשויה להתבצע על אזורי רובה ומלט המחברים בין האבנים וליצור נזק לאבנים וחריצים פתוחים המאפשרים כניסה וחלחול של מים אל הבטון שמתחת.

 

איך מנקה מקצועי בתחום נמנע מיצירת נזקים לאבן?

לפני שטיפת אבן בלחץ מים גבוה יבדוק המנקה את מצב האבן ולפי הנתונים הוא יבחן היכן קיימים אזורים שבהם האבנים פחות קשיחות ושם יש להפעיל לחץ פחות גבוה. כמו כן, הפעלת הלחץ תתבצע במרחק של 30 ס"מ מהאבן וכך תמנע מגע חזק מידי. מעבר לכך, כל הטיפול בניקיון האבן יתבצע אך ורק באמצעות מים וללא כימיקלים על מנת לא להזיק למראה היפה של האבן הטבעית.

המאמר באדיבות חברת נקי בלחץ

.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!