ניקוי חלונות לאחר שיפוץ: איך עושים זאת נכון?

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

 

אין ספק שאחד האתגרים הגדולים ביותר בכל הקשור לניקיון הבית הוא ניקוי חלונות. מדובר בעבודה מורכבת וקשה, שדורשת ברוב המקרים התמודדות עם חלונות אלומיניום כבדים ומאסיביים.

 

אז איך עושים את זה נכון? מזמינים חברה המספקת שירותי ניקיון מקצועיים שיש לה ניסיון גם בניקוי חלונות מקצועי.

 

איך מתבצע ניקוי חלונות?

 

תחילה, על החברה לשלוח אליכם הביתה מטעמה נציג שיבחן את מורכבות העבודה ויתן לכם הצעת מחיר מבוססת שלוקחת בחשבון את כל האלמנטים השונים. במידה ותגיעו איתה להסכמה, תחתמו על הצעת המחיר ותסגרו תאריך לתחילת העבודה.

 

תחילה, הצוות יפרק את התריסים מהחלונות, במידה ויש כאלה. לאחר מכן, הוא יבצע ניקיון יסודי לתריסים ויניח אותם בצד עד לייבוש מלא.

 

לאחר מכן, הצוות יעבור למסילות של החלונות ויבצע ניקיון יסודי באמצעות כלים מיוחדים שמסוגלים להגיע לחללים כאלה קטנים.

 

כעת יפנה הצוות לניקוי החלונות עצמם, באמצעות קרצוף מאסיבי של הזכוכית בעזרת חומרי ניקוי להסרת כתמים. בנוסף, הוא ישתמש בסכינים מיוחדים שתפקידם להסיר לכלוך קשה ודבקים, אך בד בבד לא יגרום נזק לזכוכית כמובן.

 

בתום עבודת הקרצוף, הצוות ישתמש בספוגי קרצוף מיוחדים על מנת להבריש את החלונות ולהגיע לתוצאה המבוקשת, חלון נקי ומבריק.

 

כעית יוכל צוות הניקיון לנגב את החלונות באמצעות מגבי ניגוב מיוחדים על מנת להסיר את הכתמים האחרונים ולקבל חלון נוצץ.

 

ראשית, יש לבצע את הניקוי באמצעות חומר מתאים שימקסם את איכות העבודה. צוות מיומן ומקצועי ישתמש בחומר סיליקון, שהוא אמנם היקר ביותר מכל החומרים, אך גם היעיל ביותר.

 

למה לא כדאי לדחות ניקוי חלונות?

 

נפתח בשורה התחתונה – ככל שתדחו את ניקוי החלונות, כך יהיה קשה לכם או לחברה לניקיון בתים להתמודד עם הלכלוך הקשה.

 

בנוסף, מעבר לקושי בהתמודדות עם הלכלוך שהצטבר, ברוב המקרים הלכלוך הזה יכול להזיק לבריאותכם ולבריאות בני המשפחה שלכם, שכן מדובר לא פעם בפיח שלא בריא לנשימה.

 

גם האבנית המצטבר על זכוכית החלון מחשבת לצרה צרורה וככל שתחכו עם ניקוי החלונות, כך היא תצטבר, תכתים את החלון שלכם ויהיה לכם מאד קשה להיפטר ממנה. אגב, אם כבר מדברים על אבנית, דעו לכם שמדובר באחד מהגורמים המרכזיים שבגינם לקוחות מזמינים חברת ניקיון.

 

מעבר לכל האלמנטים שציינו, ההמלצה שלנו עבורכים היא לא לדחות את ניקוי החלונות מהביסה הפשוטה שהחלונות, כשמם כן הם, חלון הראווה של הבית. לא משנה כמה הבית שלכם יהיה נקי ומצוחצח, אם החלונות מלוכלכים ומוכתמים, לא עשיתם בזה דבר.

 

חשוב לציין – לפני שאתם מזמינים חברת ניקיון בררו איתה כמה זמן אורכת העבודה, במיוחד אם אתם מזמינים אותה לקראת ערב החג או השבת. בסופו של דבר, אתם לא רוצים שבעל המקצוע ישאיר אתכם עם חלונות על הרצפה, לאחר שהוא הספיק לסיים רק חצי עבודה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!