ניקוי שטיחים לאחר שיפוץ

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפצתם את הבית וכעת אתם נמצאים בתהליך החזרת הבית לכשרות? אתם כולכם מתלהבים מהמראה החדש של הבית, אבל בו בזמן גם מאוד מוטרדים מכמויות האבק שספגו פריטי הריהוט שהצבתם במרכז הבית, וזאת על אף שעטפתם אותם בכמה וכמה שכבות של סדינים? בתוך כל ערימת הפריטים הללו, שטיחי הבית הם כנראה הפריטים שספגו את מרב הלכלוך, ולא מדובר פה רק באבק, ולכן מומלץ וכדאי לבצע ניקוי שטיחים בסיוע גורם מקצועי, ולא רק בגלל האבק אלא גם בגלל שברי הזכוכיות והעץ שייתכן וחדרו אל תוך סיבי השטיח.

הזיהום שדבק בשטיחים שלכם בתהליך שיפוץ

מן הסתם, כאשר אתם מנסים לדמיין מה עבר על השטיח שלכם לאורך תקופת השיפוץ דירה בה הוא ניצב באחד מחדרי הבית, הדבר המטריד ביותר שאתם יכולים לחשוב עליו הוא ענני האבק שממלאים את הבית ומתפזרים לכל עבר, נוחתים על הדבר הראשון שנקרה בדרכם. אלא שבתהליך שיפוץ אופייני, יכול השטיח שלכם לספוג כמויות גדולות ומגוונות הרבה יותר של לכלוך, ובכלל זה חלקיקי זכוכית ומתכת זעירים שמתעופפים באוויר, שברי זכוכית שנפלה והתנפצה, שבבי עץ ואבק נסורת עץ, ואפילו אדים של חומרים לחים שונים כמו צבע, טרפנטין, טיח ופשוט מים שבהם נעשה שימוש בתהליך השיפוץ, ויכולים להפוך למזהמים לא פשוטים עבור השטיח שלכם.

ניקוי שטיחים – לא רק שאיבה

אם לוקחים בחשבון שתהליך השיפוץ נמשך אצלכם כבר כמה שבועות טובים, לכל הפחות, ייתכן מאוד שהשטיח שלכם ספג כמות נאה של זיהום, שאותו לא תוכלו להוציא באמצעות שאיבה סטנדרטית של השטיח. במקרה כזה יהיה עליכם לבצע ניקוי שטיחים מקצועי, שכולל חדירה אל עומק סיבי השטיח עם חומרי ניקוי ייחודיים שיודעים להציף כל סוג של זיהום, החל משכבות בוציות של אבק ומים וכלה בחלקיקי זכוכית זעירים שנתפסו בין סיבי השטיח. את הניקוי הזה תוכלו לעשות בעצמכם אם יש לכם את הכלים, החומרים והתושייה הנדרשת, ואם אלו הם לא מנת חלקכם, מומלץ להביא איש מקצוע שיבצע עבורכם מהלך מקצועי של ניקוי שטיחים ויחזיר לכם את השטיח אל יומו הראשון בו הוא יצא מן המפעל.

שימו לב שגם אם השטיח נראה לכם נקי, לאורך זמן אתם תוכלו להרגיש במזהמים שדבקו בשטיח, בין באמצעות תחושת מגע דביקה ולחה, בין באמצעות גירודים שמופיעים אצל בני הבית ובין באמצעות פציעה של ממש בגין חלקיק או שבר של חומר קשיח שנתפס בין סיבי השטיח.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!