סיימתם שיפוץ בבית? זה הזמן לגופי תאורה חדשים

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

סיימתם לשפץ? שיהיה בשעה טובה. אז לפני שאתם חוזרים לשגרה המתישה, זה בדיוק הזמן להשקיע בגופי תאורה שיעניקו לבית שלכם את הטאץ' הייחודי שלו. אז איך מתחילים? קבלו 4 טיפים לבחירת גופי תאורה חדשים לבית

בצעו תכנון מקדים

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת גופי תאורה לבית אחרי שיפוץ הוא תכנון מקדים. זה ממש לא הזמן להיכנס לחנות הראשונה שאתם רואים ולהתפרע, גם לא מבחינת התקציב וגם לא מבחינת סוג התאורה.

ההמלצה החד משמעית שלנו היא לבחור את גופי התאורה עוד לפני שיצאתם לדרך עם השיפוץ. לאור העובדה שכל גוף תאורה דורש תכנון אחר, רצוי מאד להימנע מהפתעות לא נעימות.

לדוגמה, במידה ותרצו להתקין באזור מסויים בבית ספוטים שקועים, עליכם לדעת שהדבר מצריך הכנה מוקדמת, כמו השחלת חוטים בגבס, קדיחה באמצעות מקדח כוס מיוחד ועוד.

בחרו תאורה חסכונית

בניגוד לשנים קודמות, השוק כיום מציע מגוון פתרונות תאורה חסכוניים, כמו גופי תאורה בעלי צריכת חשמל נמוכה משמעותית.

זה אמנם נשמע לכם זניח, אך דעו שתאורה חסכונית יכולה לחסוך לכם עשרות שקלים בחודש ואם תעשו את החשבון השנתי, ודאי תגיעו לסכומים משמעותיים.

התאימו את התאורה לבית

התאימו את התאורה לאופי של הבית שלכם ולאופי השיפוץ שביצעתם. לדוגמא, אם במהלך השיפוץ בחרתם קיר אחד וחיפיתם אותו בבריקים, זה הזמן לבחור בתאורה שתדגיש את הקיר המיוחד הזה, אולי בדמות ספוטים שיאירו על הקיר.

לעומת זאת בסלון תרצו לבחור אולי גופי תאורה שיפיקו או רך יותר שישרה אווירה נעימה ומרגיעה, ביחס למשטח השיש במטבח שמצריך תאורה חזקה.

השקיעו קצת בטאץ' האישי

סיימתם לשפץ את הבית? זה בדיוק הזמן בו תוכלו לבחור גופי תאורה מעוצבים שיעניקו לבית שלכם את הטאץ' העיצובי שלו. זה בדיוק השלב לעשות שאת, אם תמסמסו את זה ותחליטו שזה לא נמצא בסדר העדיפויות שלכם, זה תמיד יהיה קשה יותר ליישום בהמשך.

השקיעו בשנדלירים נוצצים, מנורות שולחן מיוחדות לפינת העבודה ושחקו עם הגוונים, זה הזמן שלכם להתפרע ולהגשים את החלומות הכי רטובים שלכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!