עיצוב דירה וסלון

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

 

פרויקט עיצוב פנים הוא פרויקט שיכול להתרחש בהיקפים שונים ובמודלים שונים של התנהלות. כך למשל, ניתן לשכור מעצבת פנים לצורך עיצוב הסלון בלבד וניתן לשכור את אותה מעצבת פנים בכדי לעצב את כל הבית על כל חדריו וחלקיו. עיצוב הבית וסלון הוא מן הסתם פרויקט שמקיף את הדירה כולה, אך הגדרתו ככזה בהחלט משקפת את הדגש שמעוניין הלקוח לתת לנושא עיצוב הסלון, שנחשב לליבו של כל בית. האם כל זה אומר משהו מבחינתכם בבחירת איש מקצוע לעיצוב הדירה, ובמיוחד הסלון שלכם? על כך תוכלו לקרוא בשורות הבאות.

 

עיצוב דירה מול עיצוב דירה וסלון – מה ההבדל?

כפי שפתחנו ואמרנו, פרויקטים שונים של עיצוב דירה, יכולים להתקיים בהיקפים שונים ועם דגשים שונים בין פרויקט לפרויקט. כאשר אנו מזמינים איש מקצוע לצורך עיצוב דירה, אנחנו מן הסתם מתכוונים לעצב את כל הדירה תוך הקפדה על אותם סטנדרטים של עיצוב עבור כל חלקי וכל חדרי הדירה. בפרויקט המוגדר בתור עיצוב דירה וסלון, הכוונה היא בדרך כלל לדגש מרכזי על עיצוב הסלון של הדירה ובמקביל קיום מהלך עיצוב בסיסי מקביל, גם עבור יתר חלקי הדירה. בפרויקט מעין זה, עיקר תשומת הלב ועיקר המשאבים יופנו לעיצוב הסלון, שנחשב לחדר המרכזי והחשוב ביותר בכל בית, אבל גם חדרי הדירה האחרים יזכו לטאצ' עיצובי, שגם אמור להתכתב עם העיצוב המקיף של חדר הסלון.

 

האם זה רלוונטי מבחינתכם בבחירת איש מקצוע?

ובכן, התשובה היא כן ולא. לא, מכיוון שמעצב פנים או אדריכל שמציע שירותי עיצוב פנים, אמור לדעת לספק לכם כל רמה של שירות, בין שאתם מעוניינים בעיצוב מקיף של הדירה כולה ובין שאתם בוחרים במודל של עיצוב דירה וסלון. כן, מכיוון שעיצוב סלון הוא תחום שמגלם בתוכו ערכים ייחודיים ועקרונות מקצועיים ייחודיים רק לו ולכן, כאשר אתם בוחרים איש מקצוע ובוחנים את תיק העבודות שלו, אתם בהחלט רוצים לשים לב ולתת דגש לביצועים שלו בעיצוב סלון – עד כמה מתאים לכם סגנון העיצוב שלו ספציפית עבור חדרי סלון. לשם המחשה, תיקי עבודות שבהם תגלו עיצובים מרהיבים לחדרי השינה והמטבח, אבל עבודה בינונית למדי עבור חדר הסלון, הם תיקי עבודה שעל בעליהם תרצו לחשוב פעם שנייה. לעומת זאת, מעצבת פנים שתציג לכם פרויקטים של עיצוב דירה וסלון עם עיצובי סלון מרהיבים ביופיים, גם אם העיצוב בחדרי הבית האחרים הוא מינורי יותר, יכולה להתאים יותר לצרכים שלכם ולפרויקט אותו אתם רוצים להוציא אל הפועל.

בחירת מעצבת פנים לפרויקט עיצוב דירה וסלון, צריכה כמובן לכלול פרמטרים נוספים כמו מחיר, כימיה אישית, חיבור לסגנון עיצוב כללי ורמה מקצועית, אבל בין כלל הפרמטרים הללו, אתם בהחלט רוצים לתת דגש גם להתמחות הספציפית של מעצבת הפנים בעיצוב חדרי סלון במיוחד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!