עלות שיפוץ דירה 100 מטר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

ללא ספק, אחת השאלות המרכזיות שסביבן מושקע המאמץ המנטאלי הרב ביותר של אנשים המעוניינים לשפץ את ביתם היא השאלה של עלות השיפוץ. לפני שיוצאים למהלך של שיפוץ דירה חשוב לוודא שיש לנו את התקציב הנדרש לכם, ולא פחות חשוב לבדוק כיצד אנחנו יכולים להשיג את השיפוץ הנרחב, המעמיק והאיכותי ביותר במסגרת התקציב שעומד לרשותנו. יחד עם זאת, נושא העלות אינו יכול לקבל תשובה בשלבים הראשונים של התהליך ולכן גם עלות שיפוץ דירה 100 מטר עם קבלן שיפוצים היא עלות שיכולה להשתנות ממקרה למקרה והמדובר בשינויים קיצוניים.

אין טעם לנקוב במספר או אפילו בטווח

הרצון שלכם להבין מראש כמה כסף אתם צפויים להוציא על מהלך השיפוץ שאתם רוצים להיכנס אליו הוא מובן. יחד עם זאת, חשוב להבין שאין שום אפשרות לענות על השאלה מהי עלות שיפוץ דירה 100 מטר, לא בטווח של מחירים ולבטח לא במספר אחד שיספק תשובה נכונה לכל מי שקורא את השורות הללו. ישנן דירות 100 מטר שעלות השיפוץ שלהן הסתכמה בכמה אלפי שקלים, לעומת אחרות שהפרויקט תפח והצטבר לעשרות ואף מאות אלפי שקלים. למעשה, יהיה זה נכון וחכם מבחינתכם שלא להתפתות לשאול את השאלה הזאת וגם לא "לקנות" כל מספר שזורקים בפניכם. את התשובה האמיתית תוכלו לקבל רק בהמשך הדרך.

עלות שיפוץ דירה 100 מר

איך מחושבת עלות שיפוץ דירה 100 מטר

בכדי לקבל תמונה סבירה של עלות שיפוץ דירה 100 מטר חשוב להבין תחילה מה צפוי לכלול השיפוץ. האם אתם מתכוונים להוסיף מרפסת? האם אתם מתכוונים להתמקד בחדר האמבטיה והשירותים בלבד? האם אתם מתכוונים להחליף את כל החלונות והדלתות ולהוסיף מיזוג מרכזי? האם אתם מתכוונים לשלב עבודות גבס? האם אתם מעוניינים להחליף ריצוף? האם נדרשת החלפה או שיפוץ של מערכת האינסטלציה והביוב? האם אתם רוצים להוסיף חדר או חדר ממ"ד? כמו השאלות הללו ישנן עוד שאלות רבות שאפשר לשאול בכדי להגדיר את היקף הפרויקט שלכם ואת העלות הכוללת ניתן יהיה לחשוב רק לאחר שתיבנה תכנית שתפרט במדויק את כל המהלכים שיכלול פרויקט השיפוץ.

תכנית השיפוץ

לאחר שאתם בונים תכנית שיפוץ מקיפה, מגיע השלב של כתב הכמויות. במסמך הזה מפורטים כל חומרי הגלם, האלמנטים והמרכיבים הנדרשים בשיפוץ, ועבור כל מרכיב כזה מצויינים הכמות הנדרשת ממנו והמחיר הכולל שלו לפרויקט. את כתב הכמויות האלה יש לערוך בצורה מדוקדקת ויסודית ורק לאחר שמסתיים השלב הזה, ניתן להעריך באופן מדויק את העלות הכוללת של מהלך השיפוץ. חשוב לזכור שגם הערכה זו יכולה להשתנות בהתאם לתקלות, עיכובים או דווקא הפתעות לטובה שמתרחשות במהלך הפרויקט, אבל כתב הכמויות יכול לתת לכם תמונה מדויקת יחסית של גודל ההשקעה הנדרשת לכם לקראת הפרויקט.

אם אתם רוצים לקבל הערכה מאוד ראשונית של עלות שיפוץ דירה 100 מטר עוד לפני שבניתם את תכנית השיפוץ, מומלץ להזמין איש מקצוע בדמותו של אדריכל או של קבלן שיפוצים רשום, להסתובב איתו בביתכם, להסביר לו מה אתם חושבים לעשות ולברר איתו אם הוא יכול להעריך בגדול את העלות הכוללת של הפרויקט. על העלות הזאת כדאי להוסיף מרווח של 20%-30% כלפי מעלה וכן 10%-20% כלפי מטה. זה עדיין לא נותן לכם מספר שמישהו יהיה מוכן להתחייב אליו, אבל זה כבר יכול לתת לכם אינדיקציה טובה לגבי מסגרת התקציב שיהיה עליכם להעמיד לטובת הפרויקט ובשלב שלפני עריכת תכנית השיפוץ זה יכול להספיק לכם בכדי לקבל החלטה על הצעדים הבאים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!