שטח חקלאי למכירה – א.ב מוראנו – מגרשים למכירה

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

מדינת ישראל מחזיקה כ-93% אחוז מהקרקעות המדינה. זה מותיר רק 7% אדמות פרטיות הנמצאות בידיים של אנשים פרטיים. אנחנו מדברים על אדמות שטרם בנו עליהן כמובן, לא אדמות שכבר נמצאות בשלבי בנייה. לפי עובדות אלה אין ספק: שטח חקלאי למכירה הוא אחד הנכסים המבוקשים ביותר בתחום הנדל"ן. לא דווקא חקלאי? כי שטח חקלאי למכירה זה מה שיש בפועל בידיים פרטיות. רוב השטחים הפרטיים נמצאים בידיהם של החקלאים במדינת ישראל אך החקלאות בארץ נמצאת בירידה מתמדת ולחקלאים כבר מזמן לא שווה לפתח את הקרקע שלהם לצורכי חקלאות וגידול יבול נוכח היבוא של מוצרים אלה מחו"ל, זה פשוט לא משתם להם. כך נוצר בשוק מצב בו מוצע שטח חקלאי למכירה למשקיעים הפרטיים. 

שטח חקלאי למכירה הוא מצרך מבוקש גם בשל ההיצע הנמוך שלו כפי שאמרנו אך גם בשל הביקוש הרב אליו. הריי אנחנו מדינה קטנה ואין לנו הרבה שטח למגורים נכון לעכשיו. שטח חקלאי למכירה אשר הופך את ייעודו והופך לשטח לבנייה, הוא נכס אטרקטיבי שקשה מאוד למצוא ועוד יותר קשה לרכוש. חברת א.ב מוראנו בעלת ניסיון רב באיתור שטח חקלאי למכירה והפיכתו לנכס להשקעה עבור משקיעים פרטיים, שרוצים להשקיע אך ורק בנכסים בעלי פוטנציאל השבחה ורווח גבוה.

השקעה משתלמת בנדל"ן – שטח חקלאי למכירה

א.ב מוראנו מציעה מגרשים למכירה, שטח חקלאי למכירה, משרדים למסירה ועוד מגוון השקעות נדל"ן בתחומים שונים. המשותף לכולם הוא רמת הסיכון הנמוכה שבנכס, הנבחר לאחר בדיקה קפדנית של כל האלמנטים הדרושים להפיכת נכס נדל"ן לבעל פוטנציאל רווח גבוה בסיכון נמוך. מחפשים שטח חקלאי למכירה? א.ב מוראנו היא הכתובת שלכם. צרו קשר ונשמח לשבת איתכם ולעבור על רשימת הנכסים שלנו להשקעה. אנו מספקים מעטפת שירותים מלאה לכל המשקיעים שלנו ופועלים במשקיפות מלאה לאורך כל הדרך החל מהפגישה הראשונה, דרך החתימה על החוזה ועד מסירת הנכס לאחר מכן!

איפה אפשר למצוא שטח חקלאי למכירה – א.ב מוראנו

עבור השקיע הפרטי קשה עד בלתי אפשרי לאתר שטח חקלאי למכירה בצורה עצמאית. גם אם איתרתם נכס כזה, הליך הרכישה והעברת הבעלות על הקרקע אליכם לא פשוטה כלל. אך גם אם הצלחתם להעביר את הבעלות על הקרקע אליכם בצורה תקינה, לבצע רישום בטאבו בצורה מסודרת ולקבל את כל אישורי הקרקע עדיין הדרך רחוקה מכאן ועד לרווח על ההשקעה. שימו לב: עד כה רק השקעתם זמן וכסף במציאת הקרקע, העברת הבעלות על הקרקע על שמכם ועוד זמן בלתי ידוע עד הפיכת הקרקע למאושרת לבנייה. עכשיו עוד נותר לכם למצוא רוכש לקרקע… משימה לא פשוטה כלל. בקיצור, משימה לא פשוטה בכלל עד בלתי אפשרית עבור המשקיע הפרטי לביצוע.    

את כל אלה אנו חוסכים לכם: אנו מבצעים את כל העבודה עבורכם ולכם נשאר רק לקבל את הממצאים ולהחליט האם זה מתאים לכם או לא. אנו מאתרים, משביחים, משווקים, מאשרים ומוצאים רוכשים ואתם רק נהנים מההשקעה. נשמע משתלם לא? אם כן ואתם מחפשים שטח חקלאי למכירה, אתם יותר ממוזמנים ליצר עמנו קשר ונסביר לכם בצורה מפורטת יותר מה זה מצריך מכם, מה אנו מספקים, מה העלויות ומה לוח זמנים. אנו בטוחים שלאחר שתעשו סקר שוק ותבחנו הצעות אחרות תבינו שא.ב מוראנו היא החברה המסודרת ביותר שמציעה את חבילת השירותים המקיפה ביותר ומעניקה לכם גב כלכלי ושקט תעשייתי לביצוע כל עסקת נדל"ן שתחפצו בה, לרבות קנית שטח חקלאי למכירה!

שטח חקלאי למכירה במיקום מצוין ובמחיר אטרקטיבי – א.ב מוראנו

שוק הנדל"ן ירד מהכותרות בשנת 2020 בשל מגפת הקורונה ששיתקה את הפעילות בחצי השנה הראשונה כפי שעשתה כמעט בכל תחום אחר. הדבר יצר ביקושים נוספים לדירות ולקרקעות מכיוון שהבנייה הופסקה, התחלות הבניה לא יצאו אל הפועל ולעומת זאת מי שצריך דירה עדיין צריך אותה. כך נוצר מצב ששוק הנדל"ן התעורר בחצי השני של 2020 ונראה שהוא עומד להתפוצץ כבר בתחילת 2021 או בחצי השני שלה. מה זה אומר? כנראה אנחנו עומדים לפניי עליית מחירים כללית בשוק הנדל"ן: דירות, בתים פרטיים, מגרשים למכירה, קרקעות וכל נכס נדל"ן אחר יהיה יקר יותר שנה הבאה. עבור משקיעי נדל"ן עכשיו הוא הרגע ואין רגע טוב ממנו! 

חברת א.ב מוראנו ידעה לזהות את מצב השוק ופועלת רבות על מנת להיות במקום הנכון והזמן הנכון עבור המשקיעים שלה. השקעה בנדל"ן, בטח בקרקעות, תמיד הייתה השקעה לטווח ארוך אך השקעה מניסה עם רווח גדול בצידה. מצב זה רק הולך להיות מועצם יותר בשנת 2021 ובשנים הבאות כאשר הקורונה יצרה טרנד ברור בעולם, של בריחת משפחות מהעיר הצפופה ומעבר למגורים בערים יותר מרווחות, בבתים פרטיים ובשטחי אדמה גדולים בהם אפשר ליהנות מרמת חיים גבוהה יותר בלי הלחץ והסיכון שבחיים בעיר. כבר היום מחירי הדירות בניו יורק למשל צנחו ומחירי הדירות בפרברים עלו. 

כל בר דעת מבין שהביקוש לקרקעות אחרי הקורונה רק ילך ויגבר!

טרנד משמעותי נוסף שנוצר בעקבות הקורונה הוא המעבר לעבודה מהבית. במצב שכזה, בו אין כבר צורך לנסוע לעבודה כל יום, לעמוד בפקקים ולהידחס בתחבורה הציבורית, משפחות יכולות לבחור לגור במקומות מרוחקים יותר ממרכז העיר, ליהנות מרמת חיים גבוהה יותר ולא להפסיד כלום!

הביקוש לבתים חדשים על קרקעות מחוץ לעיר כבר צובר תאוצה בארץ ובעולם ואין ספק שזה הזמן הכי טוב למשקיע נדל"ן חכם להיכנס לפעולה ולאתר את הקרקעות הללו!

חברת א.ב מוראנו עוסקת בדיוק בתחום זה, מאתרת מגרשים וקרקעות למכירה ולכן אנו נמצאים בצומת דרכים חשובה שרק מי שיידע לזהות את ההזדמנות, יוכל להרוויח מכך ובגדול.

אנו מקדמים פרויקטים חדשים אשר נותנים מענה למצב החדש שנוצר בעולם הנדל"ן ומזמינים אתכם לפגישת היכרות בה נציג בפניכם את הפרויקטים הרלוונטיים לכם לפי מידת הרצינות וההשקעה בה אתם מעוניינים לפעול. בכל מקרה עכשיו זה הזמן ולא עוד כמה חודשים או שנים כששוק כבר יהיה מתומחר גבוה מדי והמחירים יקרים מדי.

גלשו באתר לטיפים ומידע נוסף על השקעות בנדל"ן. חייגו אלינו לייעוץ ראשוני ללא עלות ולקביעת פגישת היכרות לחשיפת הפרויקטים החדשים שלנו באזורי הביקוש המרכזיים בישראל.  

למה להיכנס להשקעה בנדל"ן ולא לאפיק השקעה אחר

העובדות מדברות בעד עצמן. לאורך כל ההיסטוריה שוק הנדל"ן הוא השוק היחיד שנמצא תמיד בעלייה וזה מובן מאליו: כמות האוכלוסייה רק הולכת וגדלה משנה לשנה וכמות הקרקע נשארת אותו הדבר. זה בולט עוד יותר במדינת ישראל הסובלת מצפיפות אוכלוסין גבוהה ביחס לשאר המדינות המתקדמות בעולם ומחירי הנדל"ן בה גבוהים, זה ידוע לכל. פעמים רבות ניסו להוריד את מחירי הדירות בארץ אך כולם נכשלו. בין אם זו יד מכוונת מהממשלה או לא, בפועל זה המצב. ואם כך, השקעה בנדל"ן תמיד תישאר אפיק ההשקעה המשתלם ביותר! בהצלחה לכולם. 

 

א.ב מוראנו – קרקעות למכירה

שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133

טלפון: 03-949-9669

abmoreno.co.il

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!