שיטת הלמינציה: כך תבחרו פרקט למינציה

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

החלטתם להתקין פרקט חדש בבית? מזל טוב, הגעתם למקום הנכון ויתכן מאד שפרקט הלמינציה יתאים מאד לצרכים שלכם.

במאמר הבא נסביר מה זה פרקט למינציה וניתן לכם 3 טיפים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה עבורכם.

פרקט למינציה – מה זה בכלל?

באופן כללי שוק הפרקטים נחלק לשני סוגים. הסוג הראשון הוא פרקט עץ, שעד לפני מספר שנים נחשב לסוג הנפוץ ולמעשה לשחקן היחיד בשוק. הסוג השני הוא פרקט למינציה שבשנים האחרונות תפס תאוצה ולמעשה לקח את ההובלה.

בניגוד לפרקט העץ שמורכב מפלטות עץ טבעיות, פרקט למינציה הוא למעשה פרקט סינטטי דמוי עץ המורכב משכבה עליונה של למינציה, שכבה אמצעית של לוח עץ דחוס ושכבה תחתונה שמהווה את התשתית.

בדקו מה רמת השחיקה של הפרקט

לכל פרקט יש את רמת השחיקה שלו, שבמילים אחרות מייצגת את רמת העמידות והאיכות שלו. באופן כללי יש 5 רמות שחיקה לפרקט למינציה, כאשר רמה AC5 היא הנמוכה ביותר ורמה AC1 היא הגבוהה ביותר.

אל תתבלבלו, ככל שרמת השחיקה של הפרקט נמוכה יותר, כך הוא נחשב לעמיד יותר בפני שריטות ולאיכותי יותר. אז אם אתם רוכשים פרקט לשימוש ביתי, תוכלו להסתפק ברמת שחיקה AC4 שנחשבת לעמידה מאד והפרקט יחזיק מעמד לאורך שנים.

בדקו מה עובי הפרקט

הכלל הוא פשוט, ככל שהפרקט עבה יותר כך הוא נחשב לאיכותי יותר. העובי הנפוץ ביותר כיום שבו רוב הפרקטים מגיעים הוא 6-12 מילימטרים, כאשר העובי הנפוץ לשימוש ביתי הוא 8 מילימטרים.

כמובן שעל העובי הזה עליכם לקחת בחשבון ולהוסיף שני מילימטרים נוספים, שהם העובי של התשתית להתקנה, בסיס המכיל ספוגים ועליו מותקן הפרקט.

חשוב לציין – אתם לא צריכים לעשות דוקטורט בתחום, פשוט עליכם לדעת שמומלץ להזמין פרקט עבה על מנת שיוכל לשרת אתכם לאורך שנים, בטח כשמדובר במשפחה עם ילדים קטנים או שאתם נוהגים לגרור על הפרקט חפצים כבדים.

בצעו סקר שוק

שוק הפרקטים מציע כיום מגוון של יצרנים ומשווקים וכמו בכל מוצר אחר, יש יצרנים טובים יותר וטובים פחות. לכן, לפני שאתם ממהרים לרכוש את פרקט מהיצרן הראשון שעולה לכם בגוגל, מומלץ לעשות סקר שוק נרחב.

בחרו ביצרן בעל ניסיון ומוניטין בתחום, כמו רק פרקטים למשל, כזה שיודע לספק שירות טוב וגם אחריות ארוכה שתכבה אתכם מכל הכיוונים. באופן כללי, מומלץ לבחור ביצרנים אירופאיים שנחשבים לאיכותיים ביותר ולהימנע מיצרני פרקטים מסין.

דרשו מהחברה ממנה אתם רוכשים שתקשר אתכם עם לקוחות קודמים שלה, על מנת שתוכלו לשמוע המלצות או דיס המלצות עליה. בנוסף, תוכלו לבקש שישלחו לכם תמונות של העבודה, על מנת שתוכלו לוודא שמבחינה מקצועית היא עונה על הצרכים שלכם.

בדקו מחירים, פשוט כתבו בגוגל "פרקט למינציה מחיר" ותרחרחו מה אמור להיות המחיר הסופי של העבודה, כולל החומרים, זה יעזור לכם להיצמד למסגרת התקציב שלכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!