שיפוץ מבנים חיצוני

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

כל אחד ואחת מאיתנו רוצה לגור בבניין אסתטי, נקי ובטיחותי. לשם כך, נדרשות לא מעט עבודות תחזוקה במהלך השנים. יחד עם זאת, אין זה משנה אם הבניין שלכם ממוקם בתל אביב, חיפה או באר שבע. כל בניין באשר הוא, חשוף לתנאי מזג האוויר כמו לחות, מלח, מים, שמש וכמובן יש את כל הנושא של נזקי הזמן. מאפיינים אלה מביאים למצב שבסופו של דבר נהייה חייבים לבצע שיפוץ מבנים חיצוני. ממש כמו שגוף האדם זקוק למים, אוכל מזין, פעילות גופנית להזרמת הדם ושינה טובה כדי לחדש את מאגרי האנרגיה אחרת הגוף יקרוס, גם בניין ולא משנה מאיזה סוג או כמה הוא חדיש, זקוק לפעולות תחזוקה ושימור שיסייעו לו להאריך את חייו ולהוות סביבה בטיחותית עבור הדיירים הנמצאים בו. הזנחה של בניין מכל סוג שהוא לאורך השנים, תוביל להתפוררות של הקירות, בעיות איטום, בידוד, נזילות, תהליכי קורוזיה אלו בטווח הארוך יכולים לגרום לנזק בלתי הפיך.

שיפוץ בניין חיצוני

שיפוץ מבנים חיצוני הוא שם כולל למגוון של פעולות אותן מבצעים במבנים הזקוקים לשיפוץ הן מבחינה אסתטית והן מבחינה בטיחותית. שיפוץ מבנים חיצוני כולל בין השאר תהליכים כמו איטום קירות חיצוניים, שיקום המבנה, חידוש עמודים תומכים וביצוע עבודות שיקום בטון, התקנה ושיפוץ מרזבים, חיזוק אבני שיש, עבודות טיח וצבע, חידוש מערכות בידוד ואיטום ועוד.

ההמלצה שלנו היא ”להקדים תרופה למכה“ ובמקום לחכות 20 שנה עד שהבניין יהיה במצב בעייתי מבחינה בטיחותית, לטפל ולבצע עבודות שיפוץ ותחזוקה כל 10-15 שנים במטרה למנוע סכנה הן לעוברי האורח והן לאנשים המתגוררים בבניין.

המטרה של שיפוץ בניינים חיצוני

המטרה של שיפוץ בניינים חיצוני הוא בעצם להשיב את המבנה למצב חדיש ולמנוע פגיעה בבטיחות. התהליך מאפשר לבצע שחזור של גורמים קונסטרוקטיבים. ניתן לחלק סוגי שיפוץ מבנים חיצוני לשתי קבוצות: שיקום עמוק בו מבצעים חיזוק של היסודות לצד הורדה של החיפויים וחידושים או שיפוץ נקודתי הכולל לרוב תיקונים קלים, עבודות טיח פשוטות וצבע.

מתי מומלץ לבצע שיפוץ של בניין חיצוני?

  1. כל 10-15 שנה במקסימום
  2. כשמתגלים סימנים ראשונים לקילופי צבע, התפוררויות של טיח, סדקים במעטפת החיצונית של הבניין, סדקים במדרגות, סימני רטיבות בלובי וכדומה

המבנה שלכם מוזנח ומחייב שיפוץ? דברים שצריך לשים לב אליהם

אחד הנושאים שאנשים נוטים להזניח בתהליך שיפוץ חיצוני בבניין הוא מערכת האיטום. למעשה, המטרה של עבודות איטום הן למנוע כניסה של מים מגשמים דרך קירות המבנה או הגג. אנו מגלים בכל פעם מחדש בעיות וליקויים באיטום מה שגורם לנזילות ולפעמים אפילו גם להצפות. בבניינים מוזנחים מדובר בעבודה אינטנסיבית הדורשת שיקום מחדש והחלפת כל מערכת האיטום, תהליך שיכול להימשך מספר שבועות. כדי שניתן לטפל בבעיה בצורה יסודית ולשקם את המבנה, נדרש להכיר את כל שכבות המבנה ביניהן השכבה הרבצה צמנטית שאוטמת את הקירות ומונעת חדירה של מי גשמים, שכבת הטיח שתפקידה ליישר את הקירות ושכבת החיפוי הסופית שמגנה על הקירות.

לפני שמתחילים בשיקום המבנה, מומלץ להיעזר. בקבלן מקצועי ומהנדס מוסמך שיגדיר את תהליך השיקום, שלב אחר שלב.

מעוניינים לשמוע עוד על שיפוץ בניין חיצוני?. היחידה לשיפוצים מתמחה בביצוע עבודות שיפוץ מכל הסוגים. אנו עובדים עם הקבלנים המובילים בישראל, כולם רשומים ברשם הקבלנים. דרכנו תוכלו לא רק לחסוך זמן יקר באיתור בעלי מקצוע, אלא להוזיל את עלות השיפוץ בעשרות אחוזים.

אנו מבינים את הקושי הקיים בגיוס רוב קולות של דיירי הבניין ולכן נשמח לסייע לכם בתהליך שלב אחר שלב. אנו מתחייבים לתהליך הכולל שיפוץ בשימוש עם חומרי העבודה המתקדמים ביותר במטרה להאריך את חיי המבנה ולהשיג רמת גימור מושלמת לכל עבודת שיפוץ שאנו מבצעים.

 

אם אתם גרים בבניין מגורים משותף וישן בטח יצא לכם לפחות פעם אחת בחיים לבצע שיפוץ בניין בין אם זה חזית הבניין או שיפוץ יסודי יותר. שיפוץ בניין חיצוני כשמו הוא שיפוץ שמתבצע מחוץ לבניין כולל למעשה חיזוק עמודי הבניין, תיקון אבנים רופפות, תיקון טיח וצביעה ועוד. לעומת זאת שיפוץ בניין פנימי כולל תיקון של ליקויים שונים בבניין בין אם זה מבחינת איטום הבניין, החלפת מערכת החשמל, האינסטלציה ועוד. שיפוץ הבניין נעשה על מנת לתקן את הליקויים של הבניין אשר עלולים להוות סכנה בטיחותית לדיירים ולעוברי האורח. לכן שיפוץ בניין הוא חובה במידה ונתגלו ליקויים שונים. שיפוץ בניין חיצוני מעלה את ערך הנכס בכמה מאות אלפי שקלים לעומת בתים שלא עברו שיפוץ בניין, ונותן לנכס מראה חדיש  ורענן יותר בדומה לבתים חדשים.

שיפוץ בניין חיצוני

כיצד מתבצע שיפוץ חיצוני לבניין?

על מנת לבצע שיפוץ חיצוני לבניין שלכם חשוב שתפנו לוועד הבית שלכם ותעלו את נושא שיפוץ הבניין. לאחר שתעלו את נשאים שיפוץ בניין חיצוני בפגישה נותן יהיה לדעת כמה אנשים מעוניינים בשיפוץ בניין חיצוני שכולל בין היתר את חזית הבניין וכמה מתנגדים. שיפוץ בניין חיצוני ושיפוץ חזית בניין הרבה פעמים גורמים להתנגדות מצד כמה שכן או שניים שאינם מסכימים לבצע זאת, ואז נכנסים הדיירים לויכוחים עד שמתקבלת החלטה. חשוב לדעת שעל מנת לשפץ את הבניין שלכם יש צורך ברוב של 70% מהדיירים, אם יש לכם את הרוב למרות כמה מתנגדים תוכלו לבצע את השיפוץ ואף לתבוע את המתנגדים בבית המשפט. לאחר קבלת ההחלטה שהדברים ברורים יותר אתם יכולים לפנות לקבלן בניין או אדריכל על מנת לקבל הצעת מחיר לשיפוץ בניין חיצוני. את הצעות המחיר לשיפוץ בניין חיצוני או חזית הבניין תוכלו להשוות בין חברות שונות על מנת להגיע להחלטה לגבי בחירת קבלן הבניין שאתם רוצים לעבוד עימו. חשוב ביותר שלא תמהרו לסגור עם איש המקצוע ותבדקו טוב את שיפוץ בניין חיצוני מחיר בטרם תסגרו את העסקה. בדיקת שיפוץ בניין חיצוני מחיר תיתן לכם עוד מידע לגבי מחירי השיפוץ בשוק. כמו כן, שיפוץ בניין חיצוני מחיר נמוך ישמע חשוד או שיפוץ בניין חיצוני מחיר גבוה, לכן חשוב לבחור שיפוץ בניין חיצוני מחיר שיהיה באמצע לא גבוה מדיי ולא נמוך מדיי.

מתי יש צורך בשיפוץ חזית בניין?

עם חזית הבניין שלכם לא נראית במיטבה והיא ישנה מאוד, מלוכלכת, סדוקה, מקולפת ועוד זה הזמן לעשות שיפוץ חזית בניין. שיפוץ חזית בניין כוללת בין היתר פינוי פסולת וחיפוי מחדש לבניין. חיפוי חדש לבניין שלכם יעלה לכם בין 100-149 ₪ למ"ר ותכלול גידור של הבניין, הוספת שילוט ומכולה שהקבלן ידאג לכם. כמו כן, עבודות הטיוח לבניין יעלו לכם בין 199-279 ₪ למ"ר, שליכט יעלה לכם 99 ₪ למ"ר ואילו חיפוי אבן תעלה לכם 200 ₪ ואם זה חיפוי משיש יעלה לכם יותר כ-300 ₪ למ"ר. כמו כן אל תשכחו את הצבע שאתם צריכים למעטפת הבניין עצמה שעולה 79 ₪ למ"ר. אם אתם רוצים לחסך בהוצאות השליכט לבניין תוכלו לעשות שליכט צבעוני. אך חשוב שצבע השליכט יתאים לצבע הבניין עצמו ויראה ייצוגי ונעים לעין. כמו כן, אל תשכחו שהשליכט לבניין שומר על הבניין שלכם מפני פגמים חיצוניים במבנה לאורך זמן רב. לכן חשוב לא להתפשר בצבע השליכט.

מה מרווחים דיירי הבניין משיפוץ חיצוני לבניין?

שיפוץ בניין חיצוני מחיר הוא הוצאה לא קטנה במיוחד שמדובר על חיצוניות הבניין ואף חזית הבניין עצמו. אך חשוב ביותר להשקיע בחיצוניות הבניין ואף בחזית הבניין כאחד. שיפוץ בניין חיצוני מחיר יעלה לכם בין 15,000-30,000 לדירה כלומר אם אתה בניין של 6 קומות תגיעו לסכומים של עד 240,000 ₪. במידה ויש צורך בהוספת ממד"ים או מרפסות המחיר יהיה יותר גבוה ויש צורך של אישור בנייה על מנת לבצע זאת. אך עם כל זאת, שיפוץ בניין חיצוני יכול להעלות לכם פלאים את ערך הדירה שלכם עד 20% מה שאומר שתקבלו יותר כסף על הדירה שלכם מאשר רכשתם אותה. שיפוץ חיצוני משתלם ביותר במיוחד אם אתם לפני מעבר לדירה אחרת ואתם רוצים להעלות את ערך הדירה שלכם, אך גם שיפוץ עושה טוב לכם מבחינת רמת החיים שלכם שעולה פלאים איתה. לכן חשב שתבררו עם כמה חברות בנייה ותקבלו הצעות מחיר על מנת שתוכלו לברור איזה שיפוץ בניין חיצוני מחיר מתאים לכם מבחינה כלכלית. וכמובן אל תשכחו לבצע שיפוץ גם בחזית הבניין עצמו. חזית בניין הוא הדבר החשוב ביותר בכל בית במיוחד שמדובר על בתים ישנים יותר. עם חזית בניין מושקעת יותר יהיה לכם נעים לגור.

האם כל בניין זקוק לשיפוץ חיצוני?

רוב הבניינים הישנים זקוקים לשיפוץ בניין חיצוני כולל חזית בניין על מנת הבית יראה אסתטי יותר וכן לא יהווה סכנה בטיחותית לדיירים ולעוברי אורח. לפני שאתם  מחליטים על שיפוץ הבניין חשוב שתדעו מהו שיפוץ בניין חיצוני מחיר בשוק. ככל שתדעו את התעריפים הנהוגים בשוק כך תוכלו לבחור את החברה שאתם רוצים לעבוד איתה על שיפוץ הבניין שלכם. אם תחליטו להוסיף מעלית חדשה לבניין תצטרכו להוסיף כסף לשיפוץ עצמו. גם הוספת מרפסת תעלה לכם עוד 59,000 ₪ לכן חשוב לקחת בחשבון את כל הפרטים הללו בטרם מתחילים בעבודות השיפוץ עצמם בשטח.

שיפוץ בניין חיצוני

בנוסף, העבודה מתבצעת בבטיחות, יעילות ואיכות ללא פשרות וללא עיגולי פינות. כל תהליך השיפוץ מתבצע עם ליווי הנדסי של מהנדס מומחה. כעת, כל מה שנשאר לכם הוא להשאיר את הפרטים אצלנו באתר ואנו נשמח להגיע אליכם לפגישת ייעוץ מסודרת והגשת הצעת מחיר הוגנת, ללא כל התחייבות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

רעיונות לשיפוץ בניינים: הוספת מרפסות למגע מודרני

שיפוץ בניין הוא דרך מצוינת להפיח בו חיים חדשים. אמנם ישנן דרכים רבות להשיג זאת, אך רעיון אחד שצובר פופולריות בשנים האחרונות הוא הוספת מרפסות למבנים קיימים. לא רק שהם מספקים מגע מודרני, אלא שהם גם מציעים מקום נוסף לתושבים ליהנות מהחוץ. במאמר זה, נחקור כמה רעיונות להוספת מרפסות לפרויקט שיפוץ הבניין שלך.

רעיונות לשיפוץ בניינים: הוספת מרפסות למגע מודרני

שיפוץ בניין הוא דרך מצוינת להפיח בו חיים חדשים. אמנם ישנן דרכים רבות להשיג זאת, אך רעיון אחד שצובר פופולריות בשנים האחרונות הוא הוספת מרפסות למבנים קיימים. לא רק שהם מספקים מגע מודרני, אלא שהם גם מציעים מקום נוסף לתושבים ליהנות מהחוץ. במאמר זה, נחקור כמה רעיונות להוספת מרפסות לפרויקט שיפוץ הבניין שלך.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!