תכנון יסודי לפני שיפוץ המשרד

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

איך מתכננים נכון שיפוץ משרדים

כל משרד זקוק לשיפוץ אחת לכמה שנים, וכאשר מחליטים על כך חשוב כי הדבר יעשה תוך תכנון יסודי מקדים. רובנו מבלים במשרד את מרבית שעות היום, ובהתאם לזאת עליו לספק לנו את כל הנוחות שתאפשר תפוקת עבודה מקסימלית. רק תכנון יסודי יבטיח כי לאחר השיפוץ המשרד אכן יעמוד בכל היעדים הללו, ואף יראה נהדר בנוסף לכל. מתכננים פרוייקט שיפוץ במשרדכם בתקופה הקרובה? להלן הדברים שחשוב להתייחס אליהם במהלך התכנון המקדים שלו. 

פונקציונאליות מושלמת

המשרד מהווה כאמור את הבית השני שלנו, ואנחנו נמצאים בו במרבית השעות הערות שלנו. בהתאם לזאת עליו ראשית להיות פונקציונאלי להפליא, ולספק לנו את הקרקע הנוחה ביותר לעבודה פורייה. על מנת לעמוד ביעד חשוב זה, תהליך התכנון המקדים חייב להתייחס לכל פרט ופרט. יש לתת את תשומת הלב למיקום של פינות העבודה של העובדים ועמדות קבלת הקהל, לנוחות של הלובי ופינת ההמתנה של הלקוחות, למקומות האחסון של הקלסרים והציוד המשרדי, חדרי השירותים ועוד. בהנחה שאתם או אנשי המשרד שלכם לא באמת מתמחים בכך, ניתן ומומלץ בהחלט לבצע מיקור חוץ (Outsourcing) באמצעות חברה ייעודית על מנת לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר לצורך העניין.

כמובן שלא מומלץ לתת לו לקבל את כל ההחלטות בנוגע לשיפוץ משרדים העתידי, ועליכם להיות שותפים מלאים בכל ההחלטות באשר להצבת האלמנטים השונים במשרד. למשל, האם העובדים יעבדו יחד בסגנון Open-Space (בחלל מרכזי אחד עם הפרדה למחיצות) או שלכל עובד או קבוצת עובדים יהיה משרד משותף. כל זאת בהתאם לאופי העיסוק המקצועי של המשרד שלכם.

עיצוב פנים נהדר

ומעבר לעניין הפונקציונאלי, ישנו גם את העניין העיצובי, שתמיד חייבים להתייחס אליו בצורה רצינית. עיצוב הפנים של המשרד הוא זה שיקבע בדרך כלל את הרושם הראשוני על הלקוחות שמגיעים אליכם, מה גם שאין עובד שלא יעדיף לעבוד במקום נעים לעין שכיף להגיע אליו בכל בוקר. תהליך התכנון המקדים מבחינת עיצוב הפנים של המשרד אמור לכלול בין היתר את בחירת הריהוט המתאים ביותר, תכנון מושכל של גופי התאורה, צמחייה ואביזרי נוי למיניהם ועוד. ומי מתאים לצרכי משימת עיצוב הפנים? זה יכול להיות האדריכל המתכנן או מעצב פנים שתעסיקו דרך אותה חברת מיקור חוץ שהזכרנו.

התחשבות בשינויים

עולם העסקים הינו משתנה ודינאמי, וכבעלי עסק עליכם להיות מוכנים גם לזאת. מבחינתכם הדבר אומר כי במהלך התכנון שלפני השיפוץ עליכם לקחת בחשבון היתכנות באשר לצורך בהרחבות, תוספות ושינויים למיניהם, כך שלא תצטרכו לשפץ שוב כאשר יגיע הרגע. ברור שאינכם יכולים לעשות זאת בעצמכם, אך שימו לב כי האדריכל יוצר עבורכם את האפשרויות הללו בתכנון המקדים, ומסביר לכם בדיוק כיצד יתבצעו השינויים כאשר יגיע הרגע. שיהיה בהצלחה!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!