איך בוחרים קבלן שיפוצים איכותי?

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

על החשיבות באיש מקצוע איכותי

כמו בבחירה של כל איש מקצוע, גם כשאתם מעוניינים לבחור קבלן שיפוצים, חשוב שיהיה מדובר באיש המקצוע הטוב ביותר. קבלן השיפוצים הוא האיש שאמון בסופו של דבר על ניהול עבודת השיפוץ, ומתחתיו יעבדו אנשי המקצוע האחרים שמועסקים בו. ולכן, מדובר באדם שמייצג את הלקוח מול אנשי המקצוע והגורמים מלמעלה והוא האחראי הבלעדי לאיכות התוצאה הסופית של העבודה. לבחירה של קבלן שיפוצים איכותי עם כך משמעות נרחבת על ההצלחה של הפרויקט ושביעות הרצון שלכם ממנו. אז איך בוחרים קבלן שיפוצים איכותי?

ניסיון עבר

ניסיון הוא ללא ספק עניין משמעותי במיוחד כשמדובר במרבית המקצועות, והדבר לא שונה כמובן גם בבחירת קבלן שיפוצים. כשאתם מתלבטים בין קבלני שיפוצים השונים, חשוב שתבחנו את ניסיון העבר שלהם – כמה זמן הם עוסקים בתחום, האם יש פרויקטים מרשימים שהם החליטו לציין באתר שלהם וכמובן, ביקורות של לקוחות. בסופו של דבר, קבלן שיפוצים איכותי שזכה לביקורות משבחות בעבר וצבר ניסיון, צפוי להצליח גם בפרויקט האישי שלכם. כמו כן, כשאתם משוחחים ולוקחים הצעות מחיר עם קבלנים כדאי שתבדקו האם המחיר שהם נותנים לכם הוא כולל מע"מ או לא – במידה ולא, תוכלו להשתמש במחשבון מע"מ כדי לחשב את המחיר המלא.

הכשרה

דרך משמעותית לבחון את המקצועיות של קבלן השיפוצים היא לבחון כמובן את ההסמכה שלו. לא נרצה לבחור בקבלן חובבן ולכן, מומלץ לבדוק האם מדובר בקבלן שיפוצים רשום. על אף שישנם קבלני שיפוץ איכותיים שבפועל לא רשומים נוכח בירוקרטיה מסובכת, אנשי המקצוע שרשומים כחוק, הם בהכרח אנשי מקצוע אשר מנוסים בתחום.

יחסים בינאישיים

בסופו של דבר, קבלן השיפוצים הוא האיש שעתיד לייצג אתכם מול אנשי המקצוע והאחראי הבלעדי לשביעות הרצון שלכם מהעבודה. חשוב לזכור שלאנשי המקצוע שמעורבים בפרויקט ישנם אינטרסים אישיים משלהם שמעוברים בפעילותם בפרויקט, שנובעים מרצון פשוט לחסוך בזמן ובכסף. קבלן שיפוצים עם יחסי אנוש מעולים יוודא שהעבודה נעשית על הצד הטוב ביותר ובכל זאת ישמור על קשר נעים וענייני עם אנשי המקצוע. בנוסף, מדובר כמובן גם באיש מקצוע שצפוי להתנהל מולכם בשגרה הקרובה ולכן, גם מהבחינה הזו ישנה חשיבות שיהיה חיבור. בחנו איך מרגיש השיח שלכם, איך הוא גורם לכם להרגיש והאם הוא מותיר עליכם רושם ראשוני חיובי – כל אלה משמעותיים בהחלט להצלחה של הפרויקט בפועל.

אז איפה מחפשים?

אנשים רבים מחליטים להיעזר בהמלצה של חבר או קרוב משפחה בבחירה של אנשי מקצוע. עם זאת, לרבים מאיתנו אין חברים עם המלצה קונקרטית על קבלן שיפוצים מקצועי. ולכן, הצעד הבא יהיה להתחיל ולחפש את איש המקצוע באינטרנט. תוכלו להתחיל ולהיעזר באינדקסים כמו מדרג או המקצוענים, שם מפורט ציון של אנשי המקצוע השונים וביקורות שצברו במרוצת הזמן. בנוסף, מנועי החיפוש, הרשתות החברתיות והפורומים תמיד אף הם עומדים לשירותכם. שיהיה לכם המון בהצלחה!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!