חידוש רובה מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

רובה הוא אותו חומר שאותו אנו מורחים בחיבור שבין אריחי קרמיקה בכדי לאטום את המשטח ולהעניק לו מראה אחיד ואסתטי. מאחר והרובה הוא לא חלק מאבן החיפוי או הריצוף, היא מושפעת בצורה שונה מהתנאים הסביבתיים הפועלים עליה ולכן נוטה לעבור שחיקה מהירה יותר מהאריחים שביניהם היא מיושמת. מה גורם לשחיקת הרובה? מה אפשר לעשות עם זה וכמה זה עולה? על התהליך של חידוש רובה מחיר החידוש ואופן החידוש, מספרים לכם בשורות הבאות המקצוענים של היחידה לשיפוצים.

אז מה זה רובה ולמה צריך לחדש אותה?

אם יצא לכם פעם לראות תהליך של חיפוי קירות בחדר האמבטיה או אפילו של ריצוף דירה, תוכלו לראות שלאחר הצבת כל האריחים במקומם, נותר מרווח קטן בין כל אריח לאריח. המרווח הזה הוא חלל ריק שחייבים לאטום אותו, גם בכדי למנוע חדירת לכלכוך ומים וגם בכדי להעניק למשטח את המראה האחיד והאסתטי הנדרש. לשם כך נעשה שימוש ברובה שהוא חומר איטום גמיש, אותו מורחים בצורה מדויקת בין האריחים. ניתן להשתמש ברובה לבנה, כהה או אדומה בהתאם לגוון האריחים ובהתאם לדוגמת העיצוב שרוצים להשיג. כך למשל, תוכלו להשתמש באריחים לבנים וברובה אדומה בכדי ליצור דוגמת רשת מודרנית, אם זה מה שאתם אוהבים. יחד עם זאת, לרוב נעשה שימוש ברובה בגוון משלים לגוון האריחים.

לאחר מריחת הרובה, הופך המשטח למשטח אחיד שעשוי מאריחי קרמיקה ומפסים של רובה. אריחי הקרמיקה הללו הם מאוד עמידים וקלים מאוד לניקוי, בעוד שהרובה היא עמידה פחות וסופחת אליה לכלוך ולחות. התוצאה היא שהאריחים נותרים עם המראה החדש שלהם בעוד הרובה הולכת ונשחקת, מתמלאת בכתמי עובש ורטיבות, סופחת אליה אבק שהופך למשקעים בוציים בתוכה ובסופו של דבר מאלמנט שתורם לעיצוב והאסתטיקה, הופכת הרובה לגורם מכער. במקרים אלה יש לחדש את הרובה.

כמה עולה חידוש רובה

בפרויקט חידוש רובה מחיר השירות יכול לנוע בטווח שבין 50 שקלים למטר מרובע ועד 70 שקלים למטר מרובע. במסגרת השירות, מבוצעת הסרה יסודית של כל הרובה מבין האריחים. לאחר מכן מבוצע ניקוי של כל שיירי וקילופי הרובה שנותרו דבוקים לאריחים ולאחר שמבוצע ניקוי יסודי של כל הרובה הישנה, מבוצעת מריחה של רובה חדשה בין האריחים. כאמור, בתהליך של חידוש רובה מחיר ממוצע אמור לעמוד על 60 ₪ למטר מרובע והוא אמור לכלול את כל השלבים שזה עתה תיארנו. יחד עם זאת, מחיר זה נכון לפרויקטים של 100 מ"ר לכל הפחות. אם כל מה שאתם רוצים לעשות זה להחליף את הרובה בחיפוי הקרמיקה בחדר האמבטיה, עליכם לצפות למחיר גבוה יותר, שכן מאחר ומספר המטרים הרבועים הוא נמוך מאוד, אז המחיר למטר מרובע יהיה גבוה יותר. לא ביחס ישר, אבל גבוה יותר.

מי מבצע חידוש של רובה

בביצוע חידוש רובה מחיר הוא לא הפרמטר היחיד שאתם רוצים לבדוק. חשוב מאוד שהתהליך יבוצע על ידי איש מקצוע מנוסה, שיבטיח שהרובה החדשה תיתפס במקומה ותותיר את המראה האסתטי והאחיד הנדרש. למרבה הצער, לא כל אנשי השיפוצים יודעים לעבוד עם רובה ולא כולם יודעים להגיע לאותה תוצאה. אם אתם לא רוצים עבודה עם סימני מריחה, כתמי רובה שקשה להסיר וחריצים ברובה שבסופו של דבר יובילו לחדירת מים ולהרס של כל חיפוי הקרמיקה או הריצוף, חשוב שתזמינו איש מקצוע מתאים. היחידה לשיפוצים מציעה לכם שירות חידוש רובה מחיר מעולה למטר מרובע ואחריות מקצועית על כל פרטי העבודה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!