שיפוץ אמבטיה מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תהליך שיפוץ יכול להיות חלום שמסגרת התקציב שלו אינה מוגבלת. כל אחד מאיתנו אשר רוצה להתחיל בפרויקט שכזה יכול לתהות על המחיר שיידרש לו כדי להגיע למטרה. בכתבה זו נבחן מה משפיע על העלות של שיפוץ האמבטיה ונענה על שאלות נפוצות אשר יכולות לעניין כל מי שנכנס לתהליך זה.

פעולות שניתן לבצע במסגרת שיפוץ האמבטיה

שיפוץ של חדר האמבטיה יכול לכלול שלל פעולות ועבודות. יכולים להיכנס אלינו לבית אנשי מקצוע שונים וכל זאת כדי לבצע חלק או את כל הפעולות הבאות:

החלפת צנרת

במידה והצנרת במבנה ישנה ואינה מפלסטיק, ככל הנראה כדאי להחליף אותה. ההחלפה תתבצע על ידי אינסטלטור אשר מכיר היטב את סוג העבודה ואת הנחת התשתיות. עלינו להחליט באילו צינורות נרצה להשתמש ולקבוע אם אנחנו רוצים לשנות את המיקומים של הכלים הנוכחיים.

במקרה ואנחנו לא רוצים להחליף את הצנרת, מומלץ לבדוק אותה בכל מקרה כדי לוודא שאין כל בעיה. החלפת צנרת לאחר ביצוע השיפוץ תפגע בעבודה שתתבצע.

החלפת כלים סניטריים

בחדר האמבטיה יכולים להיות מספר כלים ובהם הכיור, האמבטיה או המקלחת ויכולה להיות אסלה. כל אחד מהכלים הללו יכול לעבור החלפה או תיקון. כמו כן נוכל לשנות את המיקום של כל דבר, תלוי בתוכניות שנכין מבעוד מועד.

בהחלפת הכלים ישנה עבודתו של בעל המקצוע וישנה החלטה שלנו כיצד ייראו הכלים החדשים. עלינו לרכוש את הכלים החדשים בזמן כך שאנשי המקצוע יוכלו לבצע את העבודה באופן רציף.

ריצוף וחיפוי

בדרך כלל, במסגרת שיפוץ חדר הרחצה נבצע גם החלפה של הריצוף והחיפויים הנוכחיים. לאחר הרמת והסרת החיפויים יש לטפל במערכת האינסטלציה ולנצל את ההזדמנות לבצע גם את השינויים המתוכננים במערכת החשמל.

לאחר שתסתיים העבודה בחדר ולאחר החלפת הצנרת והכלים הסניטריים אפשר יהיה להניח מחדש את הריצוף ואת החיפוי. אנחנו יכולים לעצב את החדר בשלל צבעים וצורות וכשנגיע לחנות הקרמיקה נגלה עולם שלם של אפשרויות.

איטום

לאחר הנחת הריצוף והחיפוי יש לבצע עבודת איטום. בין יחידה אחת לשנייה ישנו מרווח והלחות עלולה להיכנס לתוכו ולפגוע בקיר. כדי שזה לא יקרה וכדי להגן על הקירות, יש לבצע עבודת איטום הכוללת הנחת רובה וניקיון.

האיטום יתבצע לא רק על הקירות אלא גם בחיבורים בין הכלים הסניטריים לבין הרצפה או הקיר. כל מרווח עלול לגרום לנזק בחדר הרחצה. עלינו לוודא כי בעלי המקצוע מסיימים את העבודה בצורה מקצועיות ודואגים לנו לעבודה יפה, מקצועית ויעילה גם לטווח הארוך.

צביעה

לרוב, לאחר הנחת הקרמיקה יישאר אזור צביעה קטן. יש צורך לצבוע את התקרה ואת המקומות בהם אין חיפוי על הקיר. הצבע צריך להתאים לחדרים רטובים ועלינו לוודא כי נעשה שימוש בצבע המתאים. כמו כן, בדרך כלל הצבע המוביל בחדר הרחצה יהיה לבן, אך אנחנו יכולים לעצב את החדר על פי הטעם שלנו.

עבודות חשמל

לא בכל שיפוץ חדר אמבטיה יידרשו עבודות חשמל, אך יתכן ובמסגרת התכנון שלנו נצטרך להכניס גם חשמלאי. חשוב לציין כי שיפוצניק או איש מקצוע שאין לו רישיון לעסוק בתחום, לא מורשה לעשות שינויים ותוספות במערכת החשמל.

עבודות החשמל נועדו להוספת שקע בטוח בחדר הרחצה, הוספה או הזזה של התאורה, הוספת גוף חימום או ונטה (מאוורר).

גימור

ישנם שלל פריטים אשר יהפכו את חדר האמבטיה שלנו ליחיד, מיוחד ומעוצב. עלינו לחשוב על המראה שנרצה לתלות, המנורות שיהיו בחדר הרחצה, פרטים כמו הדוש, הברז, המתקן לנייר הטואלט ואפילו על אלמנטים קטנים שמוצאים חן בעינינו.

ברגע שנכנסים אלינו לבית אנשי מקצוע אשר מבצעים שיפוץ אנחנו צריכים להחליט כיצד ייראה החדר שלנו. אנשי המקצוע יתקינו את כל מה שקנינו כדי לעצב את החלל. חשוב להגדיר תקציב לרכישת כל הפריטים וזאת כיוון שאין גבול למחירים. אנחנו יכולים למצוא ברז במחיר של 100 ₪ אך גם במחיר של 1,000 ₪.

שיפוץ אמבטיה מחיר והמרכיבים שמשפיעים עליו

אחת השאלות שכולנו רוצים לדעת לפני שאנחנו יוצאים לדרך בפרויקט שיפוץ נוגעת לעלויות. בחיפוש מידע אחר שיפוץ אמבטיה מחיר אנחנו צריכים להביא בחשבון את המרכיבים אשר יכולים להשפיע עליו. הגודל של החדר הוא אחד הגורמים שיכולים להשפיע, אך לרוב לא מדובר בחדר גדול במיוחד ולכן ההבדלים יהיו מינוריים. יותר מהגודל, המצב הנוכחי של החדר הוא מרכיב שמשפיע על העלות.

אם מערכת האינסטלציה ישנה ועלינו להחליף אותה המחיר יהיה גבוה יותר מהאפשרות להישאר עם הצנרת הנוכחית. כמובן, לא מומלץ להישאר עם מערכת ישנה ולא איכותית וגם אם נדמה לנו שהיא בסדר, מומלץ לבצע בדיקה מקדימה.

כמות אנשי המקצוע והעבודה שנרצה שהם יבצעו גם תשפיע על המחיר. אנחנו יכולים להחליף את הצנרת, הריצוף, להחליף את הנורות, לשנות את האמבטיה למקלחת ועוד שלל פעולות. ככל שהעבודה יותר מורכבת כך המחיר עשוי לעלות. מבחינת אנשי המקצוע, במידה ואנחנו מבצעים שיפוץ קומפלט לכל הדירה, המחיר לשיפוץ חדר הרחצה יכול להיות נמוך יותר באופן יחסי לעומת שיפוץ של חדר הרחצה בלבד.

גורם נוסף אחרון אשר יכול להשפיע על העלויות של השיפוץ אינו קשור לסוג העבודה ולא לעלויות אנשי המקצוע. בשלב מסוים יהיה עלינו לבחור את הריצוף, החיפויים, הכלים הסניטריים וכל פרט שיהיה בחדר. המחיר של כל אחד מהפרטים יכול להשתנות וכאן אפשר להגיד כי השמיים הם הגבול. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם הבחירות הרבות ולהישאר במסגרת התקציב היא להגדיר אותו ולהחליט כמה נרצה להוציא בעבור הפריטים השונים.

טווח המחירים הנהוג לשיפוץ אמבטיה

על אף שהמחיר תלוי בגורמים רבים, אפשר להגיד כי שיפוץ של חדר הרחצה יעלה בין 15,000-25,000 ₪. מדובר בחדר שדורש גם אינסטלטור, גם חשמלאי ולרוב לפחות עוד איש מקצוע שיבצע את הפן הקוסמטי. מדובר בטווח מחירים רחב ואת הסיבות לכך כבר ציינו.

חשוב לשים לב כי הצעת מחיר בסדר גודל כזה לא יכולה להימסר בצ'אט אינטרנטי, בקבוצות או אפילו בטלפון. על בעל המקצוע לבוא ולראות את המקום. להבין מה הציפיות שלנו ממנו ומהעבודה, לבחון אם ישנן תקלות ובהתאם להציע את הצעת המחיר.

שאלות נפוצות על שיפוץ אמבטיה

לקראת השיפוץ יכולות לעלות אצלנו שאלות שונות. תהליך שיפוץ יכול להיות מרגש, אך גם להעלות חששות ממה שעומד לבוא וגם מהתוצאה שנקבל בסוף הדרך. כאן ריכזנו את השאלות הנפוצות על תהליך השיפוץ באמבטיה מתוך מטרה להקל על התחושות שלנו.

אלו אנשי מקצוע יבצעו שיפוץ בחדר האמבטיה?

ישנם שלל אנשי מקצוע אשר יכולים להיכנס אל תהליך השיפוץ. בין היתר נצטרך להזמין אינסטלטור אשר יבצע את כל העבודות הקשורות למערכת המים. נצטרך להזמין שיפוצניקים להורדת הקרמיקה והמרצפות הקיימות ולהנחת החדשות. במידה ואנחנו מבצעים שינויים במערכת החשמל, כולל הוספת נקודות והחלפת מנורות, עלינו גם להזמין חשמלאי.

האם עדיף לבצע שינוי נקודתי או שיפוץ כולל?

התשובה לשאלה זו תלויה בגורמים רבים. היא תלויה במצב של הבית, של חדר האמבטיה, בתקציב ובנכונות שלנו לעשות שינוי גדול. אם הכוונה שלנו היא לשפץ בכל פעם חדר אחד, העלות ואי הנוחות תהיה גבוהה יותר לעומת שיפוץ קומפלט. אם אנחנו לא רוצים לעשות שינוי בבית אך חדר האמבטיה דורש טיפול והתייחסות, שיפוץ של החדר הנוכחי יתאים לנו יותר.

כמה זמן אורך שיפוץ אמבטיה?

גם כאן התשובה היא אישית. ככל שישנן יותר משימות כך השיפוץ ייקח יותר זמן. ישנו הבדל בין שיפוץ קוסמטי לבין החלפה של הצנרת. עם זאת, במידה ומדובר רק על חדר רחצה אחד, ניתן בדרך כלל לבצע את העבודה בימים ספורים.

כיצד ניתן למנוע נזקי רטיבות בחדר האמבטיה?

כאשר אנחנו מבררים פרטים על שיפוץ אמבטיה מחיר אנחנו צריכים לחשוב על הנראות של החלל ועל הפרקטיות. זה הזמן לטפל במערכת האינסטלציה ולבדוק שאין כל תקלה או בעיה. בשלב הראשון עלינו לטפל במערכת עצמה. עלינו לבדוק שאין נזילות בצנרת ואם ישנן חשוב לטפל בהן בהקדם. הפעולה השנייה שחשובה מאד בכל חדר רטוב היא איטום נכון. האיטום מונע את הגעת הלחות לקירות ומונע רטיבות בטווח הארוך.

האם אפשר לבצע שיפוץ אמבטיה בדירה שכורה?

לא נהוג שהדיירים יבצעו שיפוץ בחדר רחצה. מדובר על חדר חשוב, שהשיפוץ שלו יכול להיות מורכב וגם יקר. עם זאת, יכול להיות שיהיה צורך לבצע שינויים בתקופת השכירות. במקרה זה ניתן לתאם בין כל הצדדים ולנסות לבצע את העבודה בצורה האופטימלית כך שגם הדיירים וגם בעלי הדירה ירגישו בנוח לאורך כל הדרך. שיפוץ קטן ושינויים קוסמטיים ניתנים לביצוע, כמובן בהתאם לחוזה מול המשכיר.

מהו חדר רחצה מונגש?

כולנו מודעים לעלייה בתוחלת החיים. יחד עם עלייה זו עולים לא פעם צרכים אישיים שלא נדרשים בגיל צעיר. במסגרת שיפוץ חדר האמבטיה אפשר להפוך אותו לחדר נגיש. ישנם אלמנטים שונים אשר יהפכו אותו למתאים יותר לגיל המבוגר. בין היתר מומלץ לשקול להגדיל את דלת הכניסה כך שתתאים גם לכיסא גלגלים, יש להתייחס לאסלה כך שאפשר יהיה להגיע אליה בקלות, לבחור במקלחת רחבה במקום אמבטיה ולבחור במרצפות שאינן מחליקות. בסיום התהליך יש להתקין עזרים תומכים.

לאן אפשר לזרוק את שאריות הבניה?

חשוב מאד לתכנן בצורה נכונה את הפינוי של הפסולת. אי אפשר לזרוק שאריות של קירות, קרמיקה ופריטים אחרים לפחים הרגילים. יש לבדוק מול חברת השיפוץ כי היא דואגת להביא פח שמיועד לפינוי הפסולת, לתאם עם השכנים את הנחת הפח ולאחר מכן חשוב לפנות את הפסולת למקום מורשה.

הגדלת או הקטנת חדר האמבטיה

אחת הפעולות שאפשר לעשות במסגרת השיפוץ היא שינוי הגודל של החדר. לשם כך נדרשת לא פעם יצירתיות וחשוב לבצע תכנון שיתאים לכל החדרים בבית. החדר יכול לגדול על חשבון חדר השינה, על חשבון מרפסת כביסה ובבתים מסוימים, בהם ישנם שני חדרי רחצה (או שירותים וחדר רחצה), ניתן לבצע איחוד של שני החדרים.

ההבדל בין שיפוץ בתוך החדר לבין שיפוץ שכולל הקטנה או הגדלה של החדר, הוא בשבירת הקירות. פעולה זו יכולה להישמע פשוטה, אך בפועל היא דורשת עוד כלים ועוד זמן.

שיפוץ מקצועי של חדר האמבטיה

שיפוץ אמבטיה דורש מקצועיות ועלינו למצוא את החברה הנכונה לנו לביצוע כל הפעולות. כיוון שנכנסים אנשים שונים לחדר וכל אחד מבצע עבודה שונה, עדיף לבחור בחברה קבלנית אשר תיקח אחריות על כל העבודה, מההתחלה ועד לסיום. חברה שתהיה בקשר איתנו ותקשר בין אנשי המקצוע השונים. היחידה לשיפוצים עומדת לרשותנו ומבצעת את כל העבודה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!