שיפוץ מקלחת

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

נכנסים לפרויקט שיפוץ המקלחת בבית או שיפוץ חדר אמבטיה ? כמו בכל פרויקט שיפוץ, סביר להניח שאתם מחפשים את הפתרונות הזולים ביותר שיאפשרו לכם להשלים את המשימה במסגרת התקציב העומדת לרשותכם. הנטייה הזאת היא כמובן נטייה ברוכה ונכונה, אבל היא יכולה גם להוביל אתכם לקבלת החלטות שגויות שילוו אתכם לאורך שנים ארוכות לאחר מכן. בשורות הבאות נפרט בפניכם שורה של נושאים שעליכם לבחון לעומק במהלך פרויקט שיפוץ מקלחת על מנת להבטיח שביעות רצון מקסימלית שלכם מהתוצאות.

שיפוץ מקלחת זה לא רק כיור עילי וברז ברבור

בואו נודה באמת – הדברים שבאמת מעניינים אתכם כעת כשאתם עומדים מול פרויקט שיפוץ המקלחת שלכם, הם בעיקר הריצוף של חדר המקלחת, הדגם הספציפי של המקלחון, הדגם הספציפי של ברז ברבור, הדגם הספציפי של הכיור וארון האמבטיה, גוף התאורה שתתלו ודוגמת הקרמיקה של החיפוי. אבל רגע, הרי אלו הם באמת כל המרכיבים של פרויקט שיפוץ מקלחת, וכי מה עוד צריך לעניין אתכם פרט לכך? ובכן, זה לחלוטין לא מדויק ואפילו לא נכון שאלו הם כל המרכיבים של פרויקט שיפוץ מקלחת. בפרויקט כזה ישנם אלמנטים רבים נוספים שאתם אולי לא מודעים להם או לא רואים בהם חשיבות, אבל אלו הם האלמנטים שיכולים להשפיע על שביעות הרצון הסופית שלכם, הרבה מעבר לדגם הספציפי של הברז הנבחר. אז בואו נסכם שעל דגם הברז ודגם הכיור לא נדבר בשורות הבאות, אלא דווקא על כל הנושאים שעליהם אתם לא חושבים כברירת מחדל והכל מתוך מטרה לסייע לכם להשלים את הפרויקט בצורה הטובה ביותר.
ראו גם: עלות שיפוץ חדר אמבטיה

הדברים הקטנים של פרויקט שיפוץ מקלחת

אז כמו שאמרנו קודם לכן, בואו נתמקד רגע בדברים הקטנים שבאמת חשובים בפרויקט שיפוץ מקלחת:

אסלה

כן, אסלה. מן הסתם, בתוך התהליך של שיפוץ חדר המקלחת שלכם אתם תחפשו את האסלה המודרנית ביותר והמעוצבת ביותר, אבל יש דבר אחד חשוב יותר מהמראה של האסלה וזה התפקוד שלה. ישנן אסלות שדווקא בגלל העיצוב האטרקטיבי שלהן, סובלות מהדחה לקויה שמחייבת, פשוטו כמשמעו, להוריד מים פעמיים. בבחירת אסלה אתם חייבים לבחון את יעילות ההדחה של האסלה (לראות בעיניים, לא הצהרות של אנשי מכירות) ולא להתפשר על העניין. עניין כל כך פעוט יכול לגרום לכם עוגמת נפש ואפילו בזבוז כסף על מים לאורך שנים ארוכות.

מיכל הדחה

מיכל ההדחה של האסלה גם הוא פריט חשוב שיש לתת עליו את הדעת. גם במקרה זה, אתם לבטח תחפשו מיכל הדחה נסתר בתוך הקיר וזה בהחלט לגיטימי ונכון. יחד עם זאת, עליכם לקחת בחשבון שתקלה במיכל פנימי נסתר יכולה להיות יקרה, ארוכה ומורכבת הרבה יותר מול תיקון אותה תקלה במיכל חיצוני רגיל. אם אתם מודעים לעניין הזה, כעת תעשו את הבחירה המתאימה לכם.

שיפועי רצפה

עוד אלמנט קריטי בחוויית השימוש שלכם בחדר האמבטיה הוא שיפועי הרצפה. חדר האמבטיה הוא החדר הרטוב ביותר בבית ועל כן חשוב מאוד להעניק לו תנאים אידיאליים לניקוז. שיפועי רצפה נועדו למנוע הצפות מים ונועדו לספק כושר ניקוז מיטבי במקרה של הצפת מים וכל זה מבלי לפגוע בחוויית ההליכה והדריכה על הרצפה. בהיבט הזה אתם רוצים לוודא ששיפועי הרצפה הם מספיקים מבחינת השיפוע ומבחינת המרחק מחור הניקוז שממנו מתחילים המים לזרום לכיוון חור הניקוז. שיפועי רצפה כזה חייבים להיות בתוך המקלחון וסביב חורי ניקוז נוספים ברצפת החדר.

צנרת

במסגרת פרויקט שיפוץ מקלחת חשוב ורצוי מאוד לבדוק את הצנרת הנוכחית ובמידת הצורך להחליף אותה או מקטעים ממנה בצנרת חדשה. אם מדובר במבנה מיושן, בכל מקרה כדאי להחליף את הצנרת. מאחר ובמסגרת השיפוץ אתם מרימים את אריחי הרצפה ואולי אפילו חוצבים בקיר, כדאי וחשוב לנצל זאת לטובת טיפול גם בצנרת הנסתרת שאף אחד לא ממש חושב עליה.

אוורור מקלחת

כפי שאמרנו קודם לכן, חדר האמבטיה הוא החדר הרטוב ביותר בבית ובמיוחד בעונת החורף כשאדים ממלאים אותו, חשוב מאוד שחדר האמבטיה יזכה לאוורור ראוי. חלון גדול הוא מספיק בהחלט ואם אין חלון כזה, אז אפשר לפתוח מפתח רחב יותר בקיר או להוסיף חור אוורור עם ונטה, אבל שוב, במסגרת פרויקט השיפוץ אתם חייבים לטפל בעניין האוורור על מנת להבטיח שביעות רצון מלאה לאורך שנים.

שיפוץ מקלחת

גוון דומיננטי למקלחת

ככל שמתקדמות טכנולוגיות הבנייה כך אנו זוכים למבחר עשיר יותר של עיצובים, גם לחדרי אמבטיה. והיום, אכן ניתן לעצב את חדר האמבטיה שלכם בפורמטים ייחודיים וחדשניים עם סוגים חדשים של אבן ובשלל גוונים בהירים וכהים. העניין שאתם צריכים לזכור בשיפוץ חדר מקלחת הוא, שגוון כהה יכול להסתיר לכלוך אבל רק גוון בהיר יכול להוכיח שזה נקי. חדר מקלחת הוא חדר שבו אנו רוצים להרגיש ניקיון וטוהר ולכן חשוב לעצב אותו בגוונים בהירים וכמובן לשמור על הניקיון.

סוג הריצוף והחיפוי מקלחת

בהמשך לסעיף הקודם, היום יותר מתמיד, יש לכם את האפשרות לרצף את חדר האמבטיה בעצמכם או בעזרת קבלן ריצוף מומלץ ולחפות את קירותיו במגוון רחב של סוגי אבן שיכולים להעניק למקלחת שלכם מראה ייחודי, יוצא דופן ומעוצב. ועדיין, חשוב לזכור שמדובר בחדר מקלחת, החדר הרטוב ביותר בבית וחשוב להימנע משילוב של אבנים בעלות כושר ספיגה גבוה. אבנים כאלה מצופות אמנם בסילר שאוטם אותן מפני חדירת לחות, אבל בחדר כל כך רטוב אתם תידרשו לתחזוקה שוטפת של האבן עם יישום סילר בכל תקופה, אחרת האבנים תתמלאנה כתמים, רטיבות ועובש.

גובה ועומק הברז

ושוב, עם מבחר כל כך גדול של עיצובי ברזים, הנטייה של מרבית האנשים היא לבחור בברז שנראה הכי טוב בעין מבלי להתייחס לנוחות השימוש בו. בהיבט זה אתם רוצים לוודא שהברז אינו גבוה מדי כך שישפריץ לכל עבר, שהוא לא נמוך מדי כך שלא ניתן להכניס תחתיו את הידיים בנוחות ושהוא לא בולט מדי בעומק הכיור. אחד הברזים הטובים ביותר לחדרי מקלחת הוא ברז צינור גמיש שמאפשר להניע את הברז לכל כיוון אפשרי ולעשות את זה בקלות עם אפשרות להחזיר את הברז למצב ברירת המחדל בתנועת יד פשוטה.

ועוד כמה פרטים

אחרי שפירטנו לכם את האלמנטים המרכזיים שאתם לא רוצים להעלים מעיניכם במסגרת פרויקט שיפוץ מקלחת, חשוב להתייחס גם לנושא של בחירת אנשי מקצוע. בסופו של דבר מדובר בפרויקט שיפוץ קטן ומצומצם יחסית, ובפרויקטים כאלה אנחנו נוטים לעגל פינות בקלות. זה כמובן לגיטימי, בסדר ולעיתים גם בלתי נמנע, אבל בכל מקרה אתם עדיין רוצים לכבד את הפרויקט הזה ולוודא שאתם בוחרים באנשי המקצוע המתאימים ולא רק בגלל המחיר. קבלן רשום הוא הכרח בכל פרויקט שיפוץ ומאחר ומדובר "רק" בפרויקט שיפוץ מקלחת, אפשר לומר שזה מאוד רצוי. המלצות וחוות דעת מקצועיות הן מרכיב חשוב שיכול לסייע לכם להגיע לאנשים הנכונים ולהימנע מאנשים שלא הייתם רוצים להניח שקל בידם. הקדישו לבחירת איש המקצוע שיבצע עבורכם את הפרויקט לפחות את אותו זמן ואותו מאמץ שאתם מקדישים לבחירת ברז המקלחת ותוכלו להבטיח לעצמכם שביעות רצון מקסימלית בתום הפרויקט.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!