חיפוי אבן ירושלמית מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

מי מאיתנו יכול לפספס את התפאורה של האבן הירושלמית כאשר אנחנו נכנסים בשערי העיר. אם יש משהו שמייחד את העיר בזו בצורה כל כך חזקה זה כמובן האבן הירושלמית שמחפה כמעט כל מבנה בעיר ונותנת לנו את התחושה הכל כך מקודשת ומסורתית שהאבן מביאה עימה. האבן הירושלמית, או בשמה המקורי מיזית יהודית היא סוג של אבן גיר שמעורבת בדולומיט ונפוצה ביותר בעיקר באיזורים שסביב העיר ירושלים. המראה הייחודי של המיזית היהודית ניתן לה עקב המשקעים הרבים שיורדים באיזור ירושלים ומסתתים את האבן בצורה ייחודית  שיש רק לה שנותנת לה סוג של מראה בעל שחיקה טבעית.

חיפוי אבן ירושלמית

בעיר ירושלם קיים חוק עירוני במסגרתו חייב כל בית בעיר להיות בעל חיפוי של אבן ירושלמית כאשר החוק למעשה שומר על המראה הייחודי והאחיד של העיר שכל כך מאפיין אותה ונותן לה את הגוון הייחודי והקדוש שהאבן הירושלמית מאופיינת בו תודות לשימוש הנרחב בה ברחבי העיר. ברחבי העולם מבנים יהודים רבים כמו מבני קהילות יהודיות גדולות או מבנים של בתי כנסת משתמשים גם הם בחיפוי חיצוני של אבן ירושלמית למבנה שלהם על מנת להקנות לו את הגוון המסורתי והקדוש שהאבן ירושלמית נותנת לו גם כאשר אנו נמצאים הרחק מירושלים וממדינת ישראל.

חיפוי אבן ירושלמית מחיר -יתרונות

בראש ובראשונה כפי שכבר ציינו קודם לכן, היתרון המרכזי שלה הוא התחושה שהאבן נותנת לכל מי שמסתכל על המבנה שזוהי תחושה קדושה מביאה אותנו הביתה, גם כאשר אנו רחוקים מהבית. התעודות זהות של האבן הזו, שכל כך מזוהה עם העיר ירושלים מקנה לנו גוון עיצובי ברור עם אלמנט של קדושה יהודית. בנוסף קל מאוד לעבוד עם האבן הירושלמית וניתן להדביק אותה בקלות יחסית לקירות החיצוניים של המבנה. בנוסף לאבן הירושלמית יש גם גמישות עיצובית קלה שכן היא באה במספר גרסאות של עיבודים וכן נוכל לבחור את החיפוי המתאים ביותר למכה שלנו.

חיפוי אבן ירושלמית מחיר למטר מרובע

אחד ההיבטים המרכזיים של בחירת החיפוי החיצוני שלנו לבית הוא כמובן המחיר של החומר איתו אנו נחפה את הבית. המחיר של אבן ירושלמית לחיפוי מבנה נע בין 280-380 ש״ח למ״ר אך ניתן גם לבנות חיפוי דמוי אבן ירושלמית במחיר זול יותר שנע בין 160-260 ש״ח למ״ר.

בנוסף צריך להוסיף למחיר את עלות העבודה שהיא נעה בערך בין כ-160 ל-200 ש״ח למ״ר. כמובן שככל שהאבן תהיה איכותית יותר גימור ברמה גבוהה יותר כך המחיר שלה יעלה וכך גם לגבי מחיר העבודה של החיפוי. לכן, מומלץ לבקש הצעות מחיר ממספר קבלנים לפני שאנחנו בוחרים קבלן שמתחיל את העבודה על חיפוי המבנה שלנו באבן ירושלמית.

בירושלים מדובר בסממן תכנוני מובהק, אבל חיפוי אבן ירושלמית אפשרי בכל אזור ברחבי הארץ ובמקרים רבים מהווה את פתרון החיפוי האסתטי ביותר, שמציע את רמת הגמישות העיצובי הגבוהה ביותר, בזכות יכולות הליטוש המגוונות של האבן הירושלמית. לצד זאת, מחיר חיפוי אבן ירושלמית נחשב לאחד המחירים הגבוהים ביותר לחיפוי חוץ של מבנים ועליכם לבחון היטב את היכולת שלכם לעמוד בתקציב הנדרש, בהתאם לסוג הליטוש ורמת הגימור הדרושה לכם. על חיפוי אבן ירושלמית ומחיר פרויקט חיפוי באמצעות אבן ירושלמית, מספרים לכם בשורות הבאות, המומחים של היחידה לשיפוצים, המבצעת חיפוי חוץ מכל הסוגים.

מהי אבן ירושלמית ומהי הייחודיות שלה?

אבן ירושלמית היא אבן גיר קשה, שיכולה להגיע גם עם מינון פנימי מסוים של אבן דולומיט. האבן מצויה בארצנו בעיקר באזור הרי ירושלים, ועל כן גם משמשת כאבן הבנייה והחיפוי המרכזית בעיר ירושלים ובאזור כולו. אחד המאפיינים המרכזיים של האבן הירושלמית הוא המראה הטבעי והפראי שלה. באמצעות צורות שונות של עיבוד וליטוש האבן, ניתן להגיע למגוון רחב של עיצובי יוקרה, עיצובים עתיקים, עיצובים כפריים ואפילו עיצובים מודרניים וזוהי למעשה הייחודית של האבן הירושלמית, שגם מציבה את הפרמטר של מחיר חיפוי אבן ירושלמית ברף הגבוה של סוגי החיפוי. בחירה נכונה של אריחי אבן ירושלמית ועיבוד נכון של האבן, יכולים לייצר עבורכם כל אופי עיצובי שתרצו ולהעניק למבנה שלכם אופי יוצא דופן שכמעט ולא ניתן למצוא היום בבנייה מסחרית, לבטח לא מחוץ לירושלים.

אז כמה עולה חיפוי חוץ באמצעות אבן ירושלמית?

ככלל, מחיר חיפוי אבן ירושלים עומד על 290 שקלים ועד 450 שקלים למטר רבוע. מחיר זה כולל את האבן בלבד ואינו כולל את העבודה. פער המחירים משקף את הגמישות הרבה שניתן להשיג בעיבוד וליטוש האבן, כשככל שנדרשת יותר עבודת עיבוד לאבן, כך מחירו של כל אריח יהיה גבוה יותר וכך יהיה גבוה יותר גם המחיר למטר רבוע. מפה, המחיר יכול להשתנות בהתאם למבנה שבו מבוצע החיפוי. כך למשל, חיפוי של מבנה צמוד קרקע נמוך יהיה פשוט הרבה יותר מאשר חיפוי מבנה מגורים משותף, בו יהיה צורך להקים פיגומים שיכולים לייקר מאוד את הפרויקט. בכדי לקבל את המחיר הסופי של החיפוי, יש להכפיל את שטח הפנים של חזיתות המבנה במחיר למטר רבוע ולהוסיף את עלות העבודה והציוד הנדרש לביצוע החיפוי.

מחיר חיפוי אבן ירושלמית חומר ועבודה

הוא לא מחיר שכל אחד יכול לעמוד בו וזאת עוד אחת מהסיבות שבגינה נחשבת האבן הירושלמית לאבן כל כך מעניינת ומבוקשת לחיפוי קירות חוץ. בכל מקרה, לפני שאתם מזמינים חיפוי של אבן ירושלמית, כדאי מאוד ללמוד על אפשרויות העיבוד והליטוש שלה, שכן האבן היא אותה אבן אבל באמצעות טכניקות שונות של עיבוד, ניתן להשיג תוצאות שונות לחלוטין, החל מהמראה הירושלמי הסטנדרטי, דרך מראה יוקרתי ומעודן ועד למראה עתיק שמעניק לבית אופי היסטורי למרות שמדובר בבית חדש לחלוטין.

מהדברים האלה אפשר גם להבין שהפרמטר של מחיר חיפוי אבן ירושלמית הוא לא הפרמטר היחיד שאתם רוצים לבחון וחשוב מאוד לוודא שאתם מזמינים איש מקצוע שמכיר היטב את העבודה עם אבן ירושלמית, מכיר את כל טכניקות העיבוד והליטוש שלה ויכול להתאים אותה לצרכים שלכם באופן ספציפי, ולא כל גורם מקצועי יודע לעבוד עם אבן ירושלמית. היחידה לשיפוצים היא חברה קבלנית רשומה, המבצעת מגוון רחב של עבודות שיפוץ ובנייה, ובכלל זה חיפוי חוץ של מבנים לרבות התמחות בחיפוי אבן ירושלמית בכל טכניקת עיבוד וליטוש אפשרית.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!