שיפוץ חדר שינה

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

חדר השינה הוא המקום האינטימי ביותר, אליו אפשר לברוח מלחצי היום יום, להתרווח במיטה, לקרוא, לאהוב או לשקוע בשינה עמוקה. לכן, כדאי להשקיע מחשבה רבה בתכנון החדר.

שיפוץ חדר שינה

חדר השינה הוא יותר מסתם חדר. זהו המקום בו אנו מעבירים שעות רבות של אינטימיות ושינה, קוראים, צופים בטלוויזיה, נרגעים ותופסים שלווה. לכן, כשמדובר על שיפוץ חדר השינה – רצוי להעניק לו את מלוא החשיבות. חדר שינה שנעים לשהות בו יתרום לאיכות החיים, יחזק את הזוגיות וגם יעניק איכות חדשה לשינה. כדי ליהנות מתוצאות בדיוק כמו שחלמת, מומלץ לפנות אל חברה המתמחה בבנייה ושיפוצים אשר לה מוניטין רב וביצועים מקצועיים ומדויקים.

שיפוץ חדר שינה – סוגי עיצובים וטרנדים

חדר השינה הוא אחד החדרים החשובים ברמה האישית, אך הוא לא תמיד מקבל מספיק תשומת לב, גם לא בתהליך עיצוב ושיפוץ. עם זאת, התייחסות לחדר, מבחינת הרוגע שחשוב לשינה והאינטימיות שאנחנו רוצים ליהנות ממנה, ישפרו את החיים שלנו.

מה אפשר לשפץ בחדר השינה?

שיפוץ חדר שינה יכול לכלול פעולות שונות אשר ישפרו את איכות החיים שלנו. אנחנו יכולים לגעת רק בקירות הסדוקים, לבצע תיקונים וצבע שיתאים לסגנון החיים שאנחנו רוצים ליצור. אנחנו יכולים לשפר את הנראות על ידי הוספת תאורה בצדי המיטה, להוסיף שידת גבס ולשפר את הארונות הנוכחיים שלנו. כדי להעניק תחושה נעימה, נוכל להוסיף פרקט או שטיח מקיר לקיר.

עבור אנשים מבוגרים, כדאי לחשוב גם על נגישות החדר וליצור חלל שיהיה נוח ונעים בזמן הקרוב, אך גם שימושי אם נעבור שינויים בעתיד. ניתן למצוא שלל רעיונות לעיצוב ברחבי הרשת, להתייעץ עם מעצבים בתחום ועם אנשי המקצוע שמכירים היטב את היתרונות של העבודה שלהם.

עבודות שמתבצעות במסגרת שיפוץ חדר שינה

כפי שכתבנו, אנחנו יכולים לשנות חלק קטן בחדר ויכולים להיכנס לפרויקט גדול עם אנשי מקצוע שונים ומגוונים. במסגרת השיפוץ נוכל לבצע את כל אחת מהעבודות הבאות:

עבודות גבס

ישנן שלל עבודות גבס שיכולות להתבצע בחדר השינה. אנחנו יכולים להשתמש בו כדי לפצל את החדר, ליצור נישה ואם שברנו קיר ליצור קירות חדשים מגבס במקום בלוקים. שימוש בלוחות גבס מאפשר לנו להנמיך את התקרה הנוכחית ולשלב בחדשה תאורה נעימה.

ניתן גם לחפות את התקרה אם המטרה היא להסתיר פגמים ישנים שתוקנו אך השאירו סימן וניתן ליצור שידה מעוצבת. הגבס הוא חומר קל לשימוש ואפשר לבצע באמצעותו שלל עבודות ולהגיע לעיצובים מרשימים.

החלפת רצפה

אלו מאיתנו שלא אוהבים את הרצפה הנוכחית, ימצאו כי ישנם שלל עיצובים שיכולים לשפר את המראה בחדר השינה. אנחנו יכולים לבחור להחליף את הרצפה, להניח מרצפות על זו הקיימת או לוותר על המרצפות ולבחור בפרקט או בשטיח מקיר לקיר.

הרצפה משפיעה על המראה של החדר. היא יוצרת אווירה ויכולה להיות כהה או בהירה, לפי הבחירה שלנו ולפי מה שמתכתב עם שאר הפריטים המתוכננים לחדר.

יצירת תאורה

התאורה היא אחד האלמנטים שמשפיעים על מצב הרוח שלנו. בחדר השינה אנחנו לא זקוקים לתאורה חזקה אלא לתאורה שימושית ונעימה. ניתן לפזר את נקודות האור ולהתקין מנורות בצדי המיטה. כמו כן, אפשר להחליף את המתג הקיים בדימר לעמעום האור בחדר.

כדי להוסיף עוד נקודות תאורה או להחליף את המתג יש להזמין חשמלאי מוסמך. שיפוצניק שלא מחזיק ברישיון לעסוק במערכת החשמל לא יכול לבצע את העבודה הנדרשת.

העברת והוספת נקודות חשמל

נקודות החשמל צריכות להיות זמינות, גם בחדר השינה ובמסגרת השיפוץ מומלץ לחשוב על הוספת או העברת נקודות כך שיהיה לנו נוח יותר להשתמש בכל מכשיר שאנחנו רוצים, גם בחדר השינה שלנו.

תיקוני קיר וצבע

הקירות שלנו נוטים לעבור שינויים. קדיחות, תמונות שנתלו ואפילו חפצים שנפלו, יכולים להשאיר סימנים ובמסגרת שיפוץ חדר שינה נוכל לבצע תיקון ולאחר מכן לצבוע את החדר. הצביעה יכולה להיות אחידה, של כל הקירות והיא יכולה להיות מיוחדת.

אפשר לצבוע קיר אחד בצבע אחד ואת שאר הקירות בצבעים אחרים וניתן להוסיף צורות ומקטעים בצבעים שונים. כמובן, לא מומלץ להשתולל אלא לזכור כי המרחב צריך להיות נעים, רגוע ואסתטי.

סוגי עיצובים בחדרי השינה

באופן כללי אחד הדברים שמאפיין את חדר השינה הוא הצורך להירגע בו. אנחנו נרצה להימנע מרעשים ולכן העיצוב צריך להיות נעים לעין. יותר מדי פריטים בחדר השינה יוכלו לגרות את החושים ולמנוע מאיתנו להירדם ולהתרכז. חוסר בפריטים יוכל לבצע את הפעולה ההפוכה ולגרום לחוסר עניין ולפגוע ביכולת ללכת לישון.

כשאנחנו חושבים על סוגי עיצובים בחדר השינה אנחנו יכולים להסתכל על טרנדים אופנתיים ואנחנו יכולים לחשוב מה עושה לנו טוב. כמובן, ישנה דרך המלך המשלבת בין עיצובים חדשניים ופריטים שעושים לנו טוב. הגדרת הצרכים, הציפיות והתקציב שעומד לרשותנו יעזרו לנו להגיע לחדר שינה שכיף לשהות בו.

לבחור את החברה המתאימה לעבודה

בחירת החברה המתאימה היא אחת המשימות החשובות בדרך לקבלת המראה המתאים לחדר השינה שלנו. לאחר שהגדרנו את הרצונות והצרכים שלנו, כדאי להיפגש עם אנשי מקצוע ולשמוע כיצד הם מבצעים את העבודה. רובנו נעדיף אנשים מקצועיים שכבר ביצעו עבודות דומות ובצדק. אנחנו לא רוצים לגלות שאנשי המקצוע אינם מקצועיים או שהם לא בדיוק יודעים לענות על הציפיות שלנו.

גם כאשר מדובר על חדר אחד בלבד, יתכן ויצטרכו להיכנס לבית שלנו אנשי מקצוע שונים. אנחנו רוצים שהעבודות יתבצעו באופן רציף, בתיאום בין כל הגורמים ולכן כדאי לפנות אל היחידה לשיפוצים. החברה מגיעה עם ניסיון רב, אנשים מתאימים ומביאה יחס אישי לכל פרויקט.

שיפוץ חדר שינה מהתקרה לרצפה

כשמשפצים חדר שינה מומלץ לכלול בתוכניות החלפת ריצוף שכן ריצוף נעים יעניק לחדר מראה ייחודי וישרה בו אווירה נעימה. אחד הטרנדים המועדפים כיום לצורך חיפוי רצפה בחדרי שינה, הוא פרקט עשוי עץ המעניק תחושה חמה וכפרית לחלל. רצפת פרקט נעימה לדריכה גם בימים קרים ואין צורך בנעילת נעלי בית כשמתהלכים עליה. חיפוי הרצפה בפרקט עץ או בחומר דמוי עץ, יכולה לשנות פלאים את האווירה בכל חלל ובמיוחד בחדר השינה.

להכניס את הצבע לחדר

אחד האלמנטים החשובים ביותר כאשר מדובר על שיפוץ חדר שינה הוא בחירת צבע הקירות. ניתן לבחור בקירות לבנים סטנדרטיים ואפשר גם לזרום עם טרנדים מובילים רבים כיום ולהוסיף צבע לאחד הקירות ואף ליצור קיר בעל טקסטורה ייחודית. בנוסף, ניתן לחפות את הקירות או קיר בודד בטפט מעניין. מומלץ לבחור בצבעי פסטל המתאימים יותר לחדרי שינה הודות לרוגע ולחמימות אותה הם משרים בחדר שכן מדובר על חדר המיועד להתרגעות ולשינה וצבעים עזים ישיגו את ההיפך.

איכות חיים בחדר השינה

חדר שינה ניתן לעצב באמצעות עבודות גבס ולהוסיף אלמנטים רבים ומגוונים התורמים לעיצוב החלל ואף מהווים פתרונות פונקציונליים וזולים יחסית. עבודות גבס יכולות לשמש לצורך חלוקת חלל, יצירת מדפים ונישות בגדלים שונים, להוסיף יופי ויוקרה בדמות קרניז או תקרה צפה עם תאורה ייחודית ועוד. תאורה בגוון צהוב תתאים יותר לחדר השינה ותשרה בו אווירה חמימה. מומלץ לכלול בשיפוץ חדר השינה גם עבודות חשמל ולהוסיף מתג חשמלי ליד המיטה המונע את הצורך לקום לצורך כיבוי האור.

כל חדר והסגנון שלו

שיפוץ חדר שינה הוא הזדמנות מצוינת לאמץ עיצוב חדש. ניתן לעצב את חדר השינה בסגנון מודרני הכולל רצפת פרקט, ארונות ומיטה בצבעי אפור ולבן, ללכת על עיצוב כפרי הכולל מיטת עץ, ווילונות בגוונים רכים ורהיטי עץ במראה עתיק וחם. מומלץ להפוך את חדר השינה לפרויקט עיצובי משותף של בני הזוג ולשאוב רעיונות ממגזינים, אינטרנט ותוכניות עיצוב בטלוויזיה. מומלץ לתכנן את החדר בצורה פונקציונלית שתענה על כל הצרכים בין אם מדובר על הוספת פינת עבודה, יצירת חדר ארונות ועוד.

מקצוענים בכל שיפוץ

מאחורי חברת אבן חושן עומדות עשרות שנות ניסיון בשיפוץ דירות ובניית בתים פרטיים ודו משפחתיים בכל רחבי הארץ. לחברה מוניטין רב וצוות מקצועי ומיומן המתמחה בכל סוגי עבודות השיפוצים והבנייה. אם יש לך צורך בבניית בית, שיפוץ דירה או כל חלל אחר, זה הזמן להשאיר פרטים באתר החברה או להתקשר ולדבר עם המומחים שלנו ולהתחיל להגשים חלום של בית.

שיפוץ חדר שינה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!