עבודות גבס מזנונים

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

עבודות גבס מזנוניםעבודות גבס מזנונים

רוצים לייצר דבר ייחודי בבית שלכם? עבודות גבס מזנונים הינן עבודות אשר מחייבות אתכם להיעזר בבעל מקצוע מהשורה הראשונה. מדובר על עיצוב מאפס, יש לכם את האפשרות לעצב את הסלון שלכם באופן בו רק אתם יכולים או לבחור עיצוב קיים כבר מהמאגר של אותו בעל מקצוע. העיצוב יכול לכלול נישה לטלוויזיה, מדפים לעיצוב, מזנון ועוד. יש לכם כבר רעיון בראש? שתפו אותו איתנו!

 

תהליך בניית עבודות גבס מזנונים

התהליך של בניית מזנון מגבס מחייבת אותנו לפנות ראשית לאיש מקצוע. השלב הראשון הוא תכנון, עלינו לתכנן את האזור בו העיצוב שנרצה יוקם. צריך להבין פחות או יותר מה הגודל של המדפים והמזנון עצמו, עלינו למדוד את גובה התקרה ואת רוחב החדר כדי שנוכל לדעת כמה שימוש באזור נרצה. לעיתים תבחרו גם להשאיר מקום פנוי עבור עציצים וכד', לכן לא תמיד צריך להשתמש בכל גודל הסלון. 

השלב השני הוא בניית פרופילים ממתכת שהם יהוו את הבסיס של המזנון. הפרופילים במונחים מקצועיים מכונים "קונסטרוקציה תומכת". תפקידם לתמוך בעצם ביציבות המזנון אשר נבנה במיוחד בשבילכם, הגבס הוא המעטפת שלהם. לאחר הנחת הגבס על הקונסטרוקציה יהיה עלינו לבדוק האם יש מרווח בין הלוחות ובין הפרופילים, אם יש עלינו להניח מסילות מתכת. לאחר מכן נקבל את הצורה המלאה של המזנון שלכם, נבצע תיקונים אחרונים ונעבוד בעיקר על אסתטיקה. 

 

עבודות גבס מזנונים – מה הבעיה לקנות אחד מוכן?

אז במקום שנקיע כל כך הרבה מחשבה, זמן ואמנם לא הרבה כסף, למה שלא פשוט נקנה מזנון מוכן? אז כן, אין באמת בעיה לקנות מזנון מוכן, אבל למזנון מגבס יש כל כך הרבה יתרונות שחבל שתפספסו. היתרון הגדול ביותר הוא שאתם יכולים לעצב את הסלון שלכם באופן אותו תרצו במחיר נמוך הרבה יותר מאשר עיצוב מזנון בצורה אחרת. בדרך הזאת אתם שומרים על הייחודיות שלכם. ריהוט בסופו של דבר הוא דבר שיש בכל מבנה, ואין בזה דבר מיוחד. מזנון מגבס מבטיח לכם את כל העיניים על המזנון כבר בכניסה לבית.

מזנון מגבס יכול להבטיח לכם קו עיצובי ייחודי לבית אשר אליו יתווספו עוד אלמנטים מגבס כמו נישות לטלוויזיה, מדפים, קירות ועיצובים שונים. היום יש הרבה בתים שמצאו את השילוב בין עבודות גבס בסלון ובין מזנון גבס כשילוב מנצח. כמו כן, תוכלו להתאים את המידות בהתאם לשימוש שלכם, לבחור צבעים ייחודיים ולהפוך את העיצוב לדבר שהוא רק שלכם.

עבודות גבס מזנונים – חיסכון במקום

עוד יתרון בולט של עבודות גבס הוא החיסכון במקום. היום כולנו יודעים כמה מצוקת הדיור בולטת לעין (תרתי משמע). כל מקום בבית שלכם הוא קריטי, ואם הריהוט תופס כל כך הרבה מקום יש לכם את האפשרות להחליף אותו במזנון גבס שגם חסכוני במקום וגם מציג לנו עיצוב מרהיב. היתרון הוא שמלבד לחיסכון במקום גם המזנון מעניק רעננות חדשה לבית שלכם. 

 

חשוב שתמיד תזכרו, הסלון שלכם הוא בעצם מרכז הבית, המקום בו אתם מבלים את רוב היום שלכם בגיבוש משפחתי, ישיבה עם חברים ואפילו צפייה לבד מול הטלוויזיה. אתם רוצים להפוך את הסלון שלכם למקום אשר נוח ונעים לשהות בו. תוכלו לעשות את זה רק על ידי ייעול מקסימלי של השטח שלכם. מזנון גבס מבטיח לכם עיצוב ייחודי, יוקרתי והכי חשוב, מרווח.

 

עבודות גבס מזנונים – מחירים

אחרי ששיבחנו את מזנון הגבס בצורה מקסימלית, הגיע הזמן להגיע לחלק הקריטי, כמה זה עולה לנו? המחיר אותו תשלמו עבור עבודות גבס יהיה לפי מ"ר, לעיתים תוכלו לקבל הצעת מחיר עבור פרויקט. המחיר אותו תקבלו עבור בניית המזנון בלבד ללא עיצובים נוספים מסביב ינוע בין 1,500 עד 2,500 ש"ח בדרך כלל. יש היום חברות מקצועיות אשר מציעות לכם מחיר כולל עבור שדרוג הסלון שלכם כולל עבודות גבס למזנונים, נישות לטלוויזיה, מדפים וכן הלאה. המחיר עבור עבודה מסוג זה יכולה לנוע בין 3,500 עד 5,000 ש"ח. יש לייחס גם את מורכבות העבודה, הכנת התשתית והעיצוב לאחר ההקמה של כל המזנון. הכי חשוב, פנייה לחברה מקצועית תבטיח עבודה נקייה, חסכונית ובעלת עיצוב בדיוק כמו שדמיינתם. 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!