ספריית גבס מחיר: כמה עולה לבנות ספרייה?

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

ספריות גבס אינן מיועדות רק לבתים המפוארים שמוצגים במגזינים. ניתן לבצע בניית ספריית גבס עם מדפים מותאמים אישית בעלות משוערת של 2,000 ₪, או שניתן לבנות על קיר שלם עם שולחן עבודה מובנה על ספריית גבס מחיר של עד 60,000 ₪.

התאמה אישית של בניית ספריית גבס מחיר מבוסס בעיקר על החומרים, שעשויים לנוע בין 100 ל-600 ₪. יש גם תשלום של עלות העבודה על ידי איש מקצוע, בסביבות כ-160 ₪. יתר על כן, חשוב להבין איך לבנות ספריית גבס בתקציב.

ספריית גבס מחיר עשוי לנוע בין 800 ל-2,000 ₪ להתקנת יחידות מדפים מובנות בהתאמה אישית. עלות המדפים עצמם תהיה בין 100 ₪ ל-600 ₪, בהתאם לגודל שאתם צריכים.

בניית ספריית גבס בבית

איך בונים ספריית גבס?

אם אתם מעוניינים להציג את הספרים, הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לבנות ספריית גבס עם תשלום על החומרים בלבד, אבל תמיד עדיף להזמין איש מקצוע אשר מומחה בביצוע הולם של פרויקט של בניית ספריית גבס מחיר שעשוי להיות זול יותר מאשר בניית ספרייה שאינה מותקנת כראוי ורק תעלה יותר בסופו של דבר לתקן או לבנות אותה מחדש.

אם תחליטו לבנות את הספרייה בעצמכם, אלו השיקולים העיקריים שכדאי שתיקחו בחשבון:

  • בחירת המקום בבית
  • תמיכה יציבה.
  • קביעת סגנון העיצוב.
  • תכנון מקום לשבת ולקרוא.
  • רכישת מדפי גבס מוכנים שיתאימו למבנה הספרייה.
  • מקסום שטח המדפים.

תכנון התקציב לבניית ספריית גבס

ספריית גבס מחיר מבוסס על תקציב שכולל בעיקר הקצאת סכום כסף לרכישת החומרים וביצוע העבודה. המציאות היא שכל הפרויקטים של בניית ספריות גבס כוללות שילוב כלשהו של כל ההיבטים עם תמהיל ייחודי לעיצוב בהתאמה אישית.

כדי להבין את העלות המקיפה של הפרויקט בהתאמה אישית, יש ליצור קשר עם איש מקצוע מומחה בעבודות גבס. רוב הפרויקטים של בניית ספריות גבס מאפשרים היום בניית ספריות מותאמות אישית, עם תוצאות של עיצובים מיוחדים או בניית ספריות בעיצובים סטנדרטיים.

הצעת מחיר מותאמת אישית

לספריות יש מספר מסוים של מדפים שאפשר להתקין, ואם אתם רוצים יותר מדפים, אתם צריכים לקבל ייעוץ של מומחה שימדוד את השטח ויתכנן את הפרויקט של בניית ספריית גבס מחיר בהתאמה אישית.

בניית המדפים ניתנת להתאמה אישית, למעט כמה יוצאים מן הכלל, כשאפשרויות המקום אינן נרחבות, והמחיר כולל את החומרים. ניתן לקבל הצעת מחיר מותאמת אישית עם הבנת גודל השטח ורוחב המדפים, וברוב המקרים העלות תהיה 90 ₪ עבור שלושה מדפים או 500 ₪ עבור 12 מדפים.

כמה עולה לשכור שירותי מומחה עבודות גבס?

שכירת שירותי מומחה עבודות גבס לבניית ספריית גבס מחיר עשוי להגיע עד 120 ₪ לשעה. בנוסף ליכולת לשכור שירותי מומחה בתחום שמגיש הצעת מחיר לעבודה לפי שעה, ניתן לקבל הצעת מחיר כוללת לכל הפרויקט.

ספריית גבס מחיר פירוט עלויות

המחיר של ספריית גבס מושפע משני קריטריונים עיקריים. ההיקף ורמת המורכבות של העבודה, כלומר ככל שהספריה מורכבת יותר

 

וגדולה יותר כך המחיר שלה יעלה. דבר נוסף שמשפיע על עלו תספריית גבס הוא החומרים שממנה היא עשויה. המחיר של ספריית גבס סטנדרט על קירות שגובהו נע בין 2.4-2.8 מטר, ברוחב של בין 2.7-4.5 מטרים ינוע בין 3,900-7,200 ש”ח. המחיר של מדף זכוכית אותו מניחים על גבי הספריה עצמה ינוע בין 240-800 ש”ח למטר וזה כמובן תלויה באיכות הזכוכית ובעובי שלה. ככל שהעובי של הזכוכית יותר גדול, ככה המחיר של המדף עולה. ניתן גם להתקין מדפי עץ על גבי הספרייה שנחשבים לבערך באותו מחיר כמו מדפי הזכוכית, לעתים אפילו יותר זולים. אם רוצים לשלב מדפי עץ בנישות של הגבס המחיר ינוע בין 800-1,600 ש”ח עבור מטר רץ. כמובן שיש להוסיף מע”מ למחירים.

איך בוחרים איש גבס לביצוע עבודות גבס מיוחדות כמו ספריית גבס?

חשוב לזכור שלא מדובר בעבודות שאנחנו עושים כל יום וזה משהו שאמור לשרת אותנו נאמנה לאורך שנים רבות. לכן, כדאי לבחור איש מקצוע שמבין בתחום הגבס וידע לתכנן ולבנות עבורנו את הספריה בצורה מושלמת ובהתאמה מדוייקת לצרכים שלנו. ניתן לבחור איש גבס דרך המלצות או להיעזר ברשת האינטרנט.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!