ביצוע עבודות גבס מיוחדות

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

כדאי להגיע לרמת גימור גבוהה ועיצובים מיוחדים במרחב הביתי, אדריכלים ומעצבי פנים משתמשים בעבודות גבס מיוחדות. אם בעבר השימוש בגבס היה אך ורק על מנת ליצור הפרדה וחיץ בין חדרים, כיום השימוש בגבס נרחב יותר ואנו רואים בעלי מקצוע רבים ממליצים עליו במטרה ליצור אלמנטים עיצוביים ברחבי הבית כולו. על מנת לעשות את כל אותם אלמנטים בצורה טובה ובגימור מושלם חשוב מאוד להיעזר בשירותיו של קבלן גבס מומחה בתחום שמכיר את רזי העבודה עם גבס ובאמתחתו פרויקטים ועבודות גבס מיוחדות רבות. במידה ואתם מעוניינים לשלב קבלן שמתמחה בעבודות גבס מיוחדות במרחב הביתי המומחים של ״היחידה לשיפוצים״ יעזרו לכם לבחור קבלן מתאים בהתאם לתקציב והצרכים שלכם.

רקע כלי בניה בצורת בית

אילו סוג עבודות גבס מיוחדות ניתן לבצע במרחב הביתי?

יש שיגידו כי העבודה בגבס היא סוג של אומנות וכי באמצעות הגבס ניתן להשיג כל אלמנט עיצובי שעולה במוחו של האדריכל. היתרון המשמעותי ביותר של הגבס הוא הגמישות העיצובית שלו שכן ניתן לחתוך אותו ולפסל אותו בקלות רבה על חיתוך חיתוך וניסור ולכן הוא חומר הגלם המועדף על אדריכלים רבים כאשר מדובר על עיצובים מורכבים. חלק מהדברים אותם אנו רואים מבחינת עבודות גבס מיוחדות במרחב הביתי הוא הנמכת תקרה למשל. האלמנט של הנמכת תקרה נותן לנו גמישות רבה בהיבט של מקום שכן נוכל להתקין מזגן מרכזי עילי אך גם נותן לנו מגוון רב של אופציות עיצוב של תאורת הבית תודות לסגנון התקרה. סוג נוסף של עבודה הוא מזנון גבס מעוצב שכן במקום לקנות מזנון או מדפים אנו עושים מהקיר עצמו סוג של מזנון ומאחסנים בו ספרים, כלי אומנות וכדומה. כך למעשה ניתן להשיג סגנון עיצוב נקי ומודרני שבו ניתן לשלב אלמנטים רבים. סוג נוסף של עבודת גבס ייחודית שניתן לבצע הוא פתח שקוע בקיר שייעודי לתליית הטלוויזיה. בבתים רבים כיום מעדיפים לתלות את הטלוויזיה על הקיר אך ברגע שאנו יוצרים עבור הטלוויזיה שקע ייעודי בקיר אנו מקבלים גם כן עיצוב נקי ומשורטט יותר.

ראו גם: מחירון עבודות גבס אטרקטיבי!

מחיר עבודות גבס מיוחדות

המחיר של עבודות הגבס השונות כאמור עלול להשתנות בהתאם למורכבות של עבודת הגבס הספציפית של הפרויקט שלכם אך סדרי הגודל של המחירים בשוק הגבס יחסית קבועים כאשר הנמכת תקרה תנוע סביב המחיר של 150 ש״ח עד 250 ש״ח למ״ר כאשר זה כמובן יהיה גם סדר גודל של המחירים של הנמכת התקרה למזגן. בנייתו של מזנון גבס בסלון כולל נישה ייעודית לטלוויזיה ינוע בין 1500 ש״ח ל-2500 ש״ח למ״ר. בניית קרניז תעלה בין 150 ש״ח ל-250 ש״ח למ״ר. כמובן שחשוב מאוד לקבוע פגישת ייעוץ עם קבלן הגבס על מנת שיראה בדיוק מה הצרכים שלכם ויוכל לתת לכם הצעת מחיר מדוייקת.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!