צביעת דירה גוונים

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

צביעת דירה גווניםצביעת דירה גוונים

חושבים לצבוע את הדירה באופן עצמאי? מתלבטים עם בעל המקצוע שהזמנתם מהו הצבע הנכון ביותר לחדרים שלכם? במילים פשוטות, אתם מבולבלים וזה די לגיטימי בשלב זה של תהליך הצביעה. בחירת צבע עבור הבית שלכם, גם אם זה עבור קיר בודד יכולה להיות מאוד מתסכלת. אם אתם רוצים לקבל הכוונה מקצועית, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על צביעת דירה גוונים, מחירים ושילובים מרתקים.

 

צביעת דירה גוונים – הצבע הפופולרי ביותר

כמו במבחן, אם אתה לא יודע אז תעתיק… אם נסתכל על השנה האחרונה בהתאם לצביעות הביתיות שעשינו נוכל לראות שהצבע הנפוץ ביותר לצביעת בתים הוא לבן. תוכלו ללכת עם העדר או שתוכלו לצאת מהקופסא ולצבוע את הבית בצבע אחר. בסופו של דבר, כאשר אנחנו בוחרים בצבע לבן אנחנו בוחרים את הבחירה הכי פחות "מסוכנת". יש צבעים נועזים יותר אשר יכולים להזכיר בבסיסם את הצבע הלבן. עם זאת, צבע לבן או שמנת הוא צבע שמאיר את הבית, הוא מבליט את הריהוט וגופי התאורה, אז אין שום סיבה שלא תבחרו בו. 

צביעת דירה גוונים מחיר

כדי לדעת מהו המחיר אותו אתם עומדים לשלב חשוב להכיר את הבדלי המחירים בין צבעים חמים לקרים. צבעים חמים הם צבעים בגווני אדום, חום וכד'. צבעים קרים הם צבעי לבן, תכלת, במילים אחרות צבעים בהירים. כפי שציינו, הישראלים מעדיפים היום לצבוע את הבית שלהם בצבעים קרים. אך בעבר הבחירה הנפוצה ביותר הייתה דווקא צבעים חמים כמו אדום וחום. ההיגיון שעומד מאחורי הדבר הוא גודל אחר, יש שיגידו שזה שטויות, אבל צביעת חדר בצבעים קרים גורמת לנו לראות את החדר באופן רחב יותר מאשר צבעים חמים. 

 

צביעת קיר בודד תעלה לכם בין 300 ל-600 ש"ח, צבע קר עולה פחות מאשר צבע חם.

צביעת חדר אחד תעלה לכם בין 700-1000 ש"ח, אם תרצו לצבוע גם תקרה תצטרכו לשלם עוד כ-400 ש"ח.

דירת שני חדרים תעלה לכם בין 1,500 ל-2,100 ש"ח, לא כולל תקרה.

דירת שלושה חדרים תעלה לכם בין 2,800 ל-3,500 ש"ח, לא כולל תקרה.

דירת ארבעה חדרים תעלה לכם בין 4,100 ל-4,500 ש"ח, לא כולל תקרה.

דירת חמישה חדרים תעלה לכם בין 4,500 ל-5,500 ש"ח, לא כולל תקרה.

 

צביעת דירה גוונים בהירים לעומת כהים

בחירת הגוון בדירה שלכם חייבת להיות מושכלת, עליכם להתאים את הצבע לקו העיצובי שלכם בדירה. מרבית הבחירות יהיו לבן, שמנת ודברים בגוון הבהיר, אך אתם לא חייבים ללכת לפי זה. הבעיה בגוון כהה הוא החשש להפוך את הסביבה שלכם לחשוכה, אך עם תבחרו בבעל מקצוע איכותי הוא יוכל לשלב לכם בין הצבעים ליצירת צבע כהה עם תשתית של צבע בהיר, דבר אשר יכול להחיות את הבית שלכם. 

צביעת דירה גוונים משולבים

מכירים את זה שאתם עומדים מול מניפת הצבעים, יש כל כך הרבה צבעים ואתם לא יודעים במה לבחור? אתם לא צריכים לבחור בצבע אחד בלבד, תוכלו לשלב ביניהם! יש שיטות צביעה שונות, חלק מהצביעות מתבססות על שילוב של שני צבעים וחלקן מתבססות על שלושה צבעים ומעלה. המטרה היא להשתמש בצבע אחר בגוון עיקרי ולא לשלב גוונים ממשפחות אחרות (לפחות לא באופן דומיננטי). הבסיס של השיטה היא להפחית או להעלות את הבהירות של הגוון העיקרי באמצעות דילול על ידי צבעים אחרים. לא פשוט להגיע לצבע שאתם רוצים באופן עצמאי, היינו ממליצים לכם לפנות לבעל מקצוע.

 

צביעה עם שלושה גוונים

אם אתם חושבים לצבוע באופן עצמאי על ידי שילוב של שלושה גוונים היינו ממליצים לכם לקחת צעד אחורה. צביעה באופן עצמאי היא די מסוכנת, יש היום הרבה אנשים שצובעים את הבית שלהם לבד ולאחר מכן מתחרטים על כך, במיוחד כאשר מדובר על צבעים כהים. אם אתם מעוניינים ליצור שילוב של כמה צבעים בעל גוון מעניין אתם צריכים עזרה מקצועית. מדובר של שיטת מונוכרום מוכרת אשר יכולה להיות מאוד ריסקית אם לא נעשה את המינון הנכון. מי שיכול לעזור לכם ליצור את הגוון הזה הוא רק בעל מקצוע אשר בעל ניסיון בתחום העיצוב והצבעות. 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!