צביעת דירה קטנה

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

צביעת דירה קטנהצביעת דירה קטנה

צביעת דירה קטנה בהכרח תהיה זולה ומהירה יותר מאשר צביעת דירה גדולה למרות שהמחיר בעיקרון נקבע על פי מספר החדרים. המחיר הממוצע בשוק עבור צביעת חדר נע בין 300 עד 600 ש"ח, ככל שהחדר עצמו יהיה יותר קטן כך המחיר יתקרב יותר ל-300 ולהפך. אך כאשר מדובר על חדר קטן ייתכן והצביעה תהיה מורכבת יותר, למה? הנה כל המחירים והמידע שאתם צריכים לדעת על צביעת דירה קטנה.

 

צביעת דירה קטנה – פופולרי אבל טריקי

אמנם הדירה קטנה, העבודה צריכה להיות די מהירה, לא? התשובה היא, לא בהכרח. צביעת דירה קטנה אמנם לא מצריכה מאיתנו שימוש רב בצבע, אבל כן מחייבת אותנו לעבוד בדיוק רב. כאשר יש ריהוט בחדר הבעיה מתעצמת, עלינו לדאוג שהריהוט לא יהיה צמוד לקיר, אך לפעמים אין מקום בחלל האמצעי של החדר לרכז בו את כל הריהוט. במקרים כאלה בסוף כל צביעה של קיר נאלץ להזיז את הריהוט. הפתרון השני הוא להוציא את כל הריהוט בזהירות טרם הצביעה ורק לאחר מכן להתחיל בתהליך. הכל תלוי בבקשתו של הלקוח ובכמות הריהוט שיש בחדר.

שימוש בחומרי גלם איכותיים

הסוד להצלחה של כל עבודת צבע מתבססת על שימוש בחומרי גלם איכותיים. שימוש בחומרי גלם זולים פשוט לא יעשה את העבודה לטווח הארוך. הדבר הבעייתי הוא שהלקוח לא באמת שם לב לכך בטווח הקצר, אלא בטווח הארוך. צבע איכותי יהיה צבע שלא נפגע בקלות לאחר גשמים (תלוי גם ברמת האיטום שלכם), הצבע לא דוהה תוך מספר שבועות ומחזיק לשנים רבות. כמו כן, צבעים איכותיים יהיו בולטים יותר לעין ביופי שלהם, לכן חשוב לבחור בצבע אקרילי בעל עמידות גבוהה, במיוחד כאשר מדובר על חדר האמבטיה.

 

תהליך עבודה מקצועי

בין אם מדובר על צביעת דירה קטנה או גדולה התהליך הוא זה וחייב להתבצע בשלבים זהים. כאשר מגיע צבעי לאזור העבודה עליו לראות את כל התהליך שעומד לפניו, במיוחד כאשר מדובר על דירה ישנה. יש פרטים קטנים שצבעים לא מקצועיים "שוכחים". יש נקודות חשובות שאסור לפסוח עליהן. הנקודה הראשונה היא טרם הצביעה לתקן את כל החורים, סדקים וכן הלאה. צביעת דירה קטנה חייבת להיות לפחות צביעה של 2 שכבות. יש הרבה צבעים שאינם עובדים באופן מקצועי ומסתפקים בצבע אחד. שכבה אחת יכולה לפגוע באיכות ותגרום לכם לצבוע בשנית תוך פרק זמן קצר. חשוב להשתמש בצבע אקרילי וציוד מקצועי כדי להבטיח מקסימום מקצועיות ללא פגיעה בריהוט בחדר וברצפה. 

כאשר מדובר על דירה שכבר עברה צביעה בעבר יתכן שאפילו נרצה לצבוע בשלוש שכבות, במיוחד כאשר צבע הבסיס של הדירה היה צבע כהה.

 

כמה זה עולה?

צביעת דירה קטנה היא מאוד פופולרית אם לומר את האמת, במיוחד באזור המרכז. החלפת דירות באזור המרכז הינה גבוה, במיוחד כאשר מדובר על סטודנטים או דירות חדר עד שני חדרים. המחיר עבור צביעת קיר בודד נע בין 300 ל-600 ש"ח כפי שכבר ציינו, אך כאשר מדובר על מחיר כולל של צביעת דירה קטנה המחיר אחר. המחיר עבור צביעת דירה קטנה שלא עולה על שלושה חדרים תהיה עד 3,500 ש"ח לכל הדירה. המחיר עבור דירת סטודיו תנוע בין 700 עד 1,200 ש"ח בדרך כלל, לא כולל אמבטיה ותקרה. המחיר עבור דירת חדר יכולה גם להתחיל מ-300 ש"ח לפעמים, תלוי בגודל שלה, לא כולל תקרה.

למה אסור לכם להתפשר על המקצועיות?

בדרך כלל מי שיהיה אחראי על צביעת דירה קטנה יהיה בעל הדירה ולאו דווקא הדיירים החדשים. הבעיה מבחינת בעל הבית היא שתדירות החלפת הדיירים די גבוהה, הוא צריך לדאוג שצביעת הדירה תחזיק לשנים רבות. כאשר מדובר על דירה קטנה יש הרבה פעמים בהם הצבע דוהה עקב תחזוקה לא הולמת. עליכם לבחור בצבע איכותי ועמיד אשר יראה איכותי לאורך זמן ממושך. בעלי דירות רבים נוטים לבחור דווקא במשהו חאפרי כי תדירות החלפת הדיירים גבוהה, אך אם נסתכל לטווח הארוך עדיף השקעה אחת רצינית שתחזיק לכם לשנים רבות מאשר לצבוע את הדירה כל שנה מחדש. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!