כמה זמן לוקח לצבוע דירה

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

כמה זמן לוקח לצבוע דירהכמה זמן לוקח לצבוע דירה

כדי לדעת כמה זמן לוקח לצבוע דירה עלינו להכיר את כל "המכשולים" שיש בדרך. כל חדר לגופו, זה בעיקרון הרעיון הכללי. על פי ממוצע משוער לוקח כחצי יום לצבוע דירת שלושה חדרים ממוצעת לא כולל תקרה. אבל לפעמים הנתונים ההתחלתיים של צביעת הדירה יכולים לגרום לתהליך להיות ארוך יותר או מצד שני קצר יותר. כמה זמן לוקח לצבוע דירה? מיד נגלה את כל הפרטים.

 

שיעור זמן לפי חדר

אי אפשר באמת לאמוד את הזמן המדויק של צביעת בית, כל בית הוא בגודל אחר עם מספר חדרים שונה. לכן, אנחנו נבחר להצביע על הזמן המשוער של צביעת חדר בגודל של עד 9 מטרים, כך תוכלו לדעת כמה זמן לוקח לצבוע דירה בסדר גודל שיש לכם. הזמן הממוצע של צביעת חדר על יד בעל מקצוע ינוע בין שעה לשעתיים, יש לכם שלושה חדרים? סביר להניח שלבעל המקצוע ייקח כ-5 עד 6 שעות לסיים את הצביעה כולל תקרה. צביעת הבית אינה דבר מסובך, אבל חשוב מאוד להקפיד על כל הדקויות הקטנות ביותר כדי להבטיח שאנחנו מקבלים את התוצאה הטובה ביותר. 

לצבע יש השפעה על זמן הצביעה

עד עכשיו זרקנו זמן משוער אשר נע בין שעה לשעתיים כשמדובר על צביעת חדר. אך שעה שלמה הבדל זה דבר קריטי. הצבע גם הוא משפיע עיקרי על זמן הצביעה, לא רק הצבע בו נצבע אלא צבע הקיר. כאשר אנחנו רוצים לצבוע את הקיר בצבע בהיר אך הוא כבר צבוע בצבעים כהים, זה יכפיל את כמות השכבות אותה נצטרך לעשות וכך משך זמן הצביעה יתארך. חשוב לעשות הכנה מדויקת לקירות שלכם, אחרת אתם עלולים למצוא את עצמכם מול צביעה רשלנית שתהיה כל הזמן מול העיניים שלכם.

 

האם הדירה ריקה?

עוד נתון אשר יצביע על כמה זמן לוקח לצבוע דירה הוא האם הדירה ריקה או לא. כאשר מדובר על דירה מלא בריהוט התהליך יהיה הרבה יותר ארוך. החלק הראשון שנרצה לעשות הוא למגן את כל הריהוט שלכם וכמובן את הרצפה. ברגע בו הכל מוגן מפני צבע רק אז נוכל להתחיל בעבודה. הבעיה היא כאשר יש יותר מדי ריהוט ורק לאחר שסיימנו לצבוע קיר אחד נצטרך להזיז את הריהוט עוד פעם רק לאחר שהקיר יתייבש. במקרים כאלה אנחנו מעדיפים או להניח את כל הריהוט באמצע החדר אם יש מספיק מקום או להעביר את כל הריהוט בבית לחדר אחד. זה אמנם עבודה קשה, אך העבודה הזאת חוסכת לנו ולכם לא מעט זמן.

 

האם אפשר לצבוע את הבית לבד?

כאשר אנחנו מסתכלים על כמה זמן לוקח לצבוע דירה אנחנו מחשבים את הזמן לפי אנשי מקצוע. בעיקרון, אפשר לצבוע את הדירה באופן עצמאי אך יש להחזיק בכל הכלים הדרושים לכך. אם אתם מחפשים עבודה מקצועית עדיף לכם להיעזר בבעל מקצוע. אם מדובר על דירה שאתם לא רוצים לצבוע אותה מיסודה, יש איזה קיר אחד שאתם ספציפית רוצים לתקן תוכלו לעשות את זה ללא ליווי מקצועי. עם זאת, כאשר אתם עומדים לפני מעבר דירה וכבר יש לכם אלף דברים על הראש, הדבר האחרון שתרצו לדאוג לגביו הוא צביעת הבית. צביעת בית באופן עצמאי יכולה להיות מצד אחד מטלה ארוכה וקשה אך משתלמת, או כישלון שתגלו אותו לאט לאט בכל יום שאתם נמצאים בבית.

מה כלול במחיר?

חשוב לציין כבר בהתחלה, המחיר בדרך כלל אינו כולל צביעת תקרה. כאשר אתם פונים לבעל מקצוע המחיר אשר הוא יעניק לכם יהיה כולל את כל חומרי הגלם האיכותיים לצביעה. אתם חייבים לעשות בחירה מדויקת כדי להבטיח שאתם תקבלו את התוצאה הטובה ביותר. היום כמעט ולא נמצא דירה בה מספיקה שכבה אחת של צבע, אם אתם רואים שבעל המקצוע עושה זאת תדעו שבחרתם לא נכון. המחיר גם אינו כולל טיפול יסודי בחדר האמבטיה, אך אם אתם מעוניינים לכלול את האמבטיה והתקרה בהצעת המחיר עליכם להדגיש זאת. יש חברות אשר יציעו לכם כחלק מהמחיר הכולל גם אריזה וסידור של כל הריהוט, חברות אחרות לא יעשו זאת. 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!