חיפוי אבן ירושלמית

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אבן ירושלמית היא אבן קשה אותה ניתן לראות בחיפויי בתים בירושלים וכן בשאר הארץ. האבן קיבלה את שמה בשל המראה שלה, הדומה לעיר העתיקה. בתים אשר נבנים בירושלים מחויבים לשלבה לפחות בחלק מהמבנה. בשאר חלקי הארץ ניתן לאמץ את המראה הקסום כשלרוב הסיבה לכך תהיה דקורטיבית.

חיפוי דקורטיבי שמעלה את רמת הבידוד

לאבן הירושלמים יש מראה מיוחד ומרשים שמשדרג כל מבנה, בית ובניין. בנוסף ליתרון הדקורטיבי, האבן איכותית ומהווה שכבת בידוד נוספת. הדבר מתבטא בבית שקט יותר וכן בשיפור הבידוד התרמי, מה שיכול להתבטא במספר מעלות (ובחשבון החימום והקירור).

חיפוי אבן ירושלמית מתאים לבתים פרטיים ובתי קומות. הגימור של האבן הוא לבן-צהוב-חום כאשר הנראות תהיה אחידה ורציפה (כלומר אין אבנים יוצאות דופן). ברוב המקרים החיפוי יתבצע על הקירות החיצוניים כאשר אם ישנה בקשה לחיפוי פנים יש לחפש אחר הפתרון המתאים לכך.

יתרון נוסף של החיפוי הוא שמירה על הקיר וחיסכון בעלויות תחזוקה לאורך השנים. כיוון שאין צורך לעבור על הקיר שוב עם צבע או טיח, עלות התחזוקה נמוכה כשמחשבים אותה לתקופה ארוכה. החיפוי מעניק מראה יפיפה והוא מוזיל את מחיר החימום וקירור הבית ולאורך זמן משתלם כיוון שאין צורך לבצע תחזוקה והאבן נשארת כפי שהייתה בתחילת הדרך.

לא רק בירושלים

בירושלים ישנו חוק אשר מחייב את הבונים לחפות את המבנה באבן ירושלמית. החוק נועד להעניק לעיר את המראה האותנטי והייחודי שלה. ישנם עוד יישובים וערים ברחבי הארץ אשר קבעו כי חלק מהמבנה חייב להיות מחופה, אך מחוץ לירושלים לרוב ההחלטה להניח חיפוי היא החלטה אישית שנובעת מכל היתרונות שציינו.

בתים פרטיים נראים מרשימים ומחוברים לקרקע ולאדמה כאשר הם מחופים. הצבע החום-צהבהב מעניק תחושה חמימה ונעימה לכל מי שמסתכל על הבית וכמובן לאלו שגרים בו. ההחלטה לבצע את החיפוי יכולה להיות טבעית ואחריה חשוב לבחור את בעלי המקצוע הנכונים.

חיפוי אבן ירושלמית בבית קיים

מעבר לכך שניתן לחפות את הבית בתהליך הבניה, ניתן לבצע פרויקטים של חיפוי גם בבתים קיימים. במקום לבצע שכבת צבע נוספת או טיח חדש, ניתן להניח אבן ירושלמית. לא תמיד בונים חושבים שזהו הפתרון המתאים בתהליך הבניה ולעתים הבית נמכר והדיירים החדשים רוצים לשנות את הנראות שלו. במקרים אלו ניתן למצוא מומחים בתחום ולבצע חיפוי.

יש לשים לב כי במקרה של בעיית איטום חשוב לפתור אותה לפני הנחת החיפוי וזאת כדי שלא להשאיר את הרטיבות בפנים. חברה מקצועית אשר מכירה היטב את העבודה תוכל לייעץ ולבחון את מצב הקיר ולעזור לך לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר לבית.

לעבוד עם חברה מקצועית

לא כל חברה אשר עוסקת בתחום הבניה יכולה לספק שירותי חיפוי ולא כל אחת מכירה את העבודה עם האבן הירושלמית. תמיד מומלץ לבחון את הניסיון הקודם של החברה, לראות דוגמאות בשטח ואפילו לשוחח עם לקוחות שכבר קיבלנו ממנה שירות. פעמים רבות החברה כבר ביצעה עבודות בסביבה הקרובה ונסיעה קצרה יכולה לעזור לקבל רושם בנוגע לאיכות העבודה.

חברה מקצועית צריכה להביא ניסיון וגם מחיר הוגן. עליה להציע מחיר סביר, לא גבוה או נמוך באופן מיוחד (מחירים נמוכים מאד עלולים להצביע על חוסר מקצועיות או שימוש בחומרים שאינם מתאימים בדיוק לסוג העבודה). היחידה לשיפוצים מכירה היטב את סוג העבודה ומשתלבת בפרויקטים שבבניה ושיפוץ. אנו מזמינים אותך ליצור קשר, להתרשם ולקבל הצעת מחיר הוגנת.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!