מחירון לעבודות שפכטל וצבע

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

בין התהליכים הפופולאריים שאנשים בוחרים לעשות כחלק בלתי נפרד מעבודות שיפוצים ותיקונים הן עבודות שפכטל וצבע. מעבר לעובדה שכאשר אנו מחליטים לצבוע את קירות הבית, הדירה או המשרד בין אם מדובר בחלל אחד ובין אם בנכס כולו, עלינו לבחור בבעל מקצוע יסודי, בעל ידע וניסיון בתחום, כדאי גם להכיר את סוגי השפכטל הקיימים. לפני שנסביר לכם על עבודות שפכטל וצבע קצת יותר לעומק חשוב להבין מתי יש צורך בביצוע עבודות אלה?

  1. כשעוזבים דירה – בעלי נכסים כותבים בחוזה לפני שהם משכירים את הדירה שלהם כי על המשכיר להשאיר את הדירה צבועה, נקיה ואסתטית, ממש כמו שהוא קיבל אותה.
  2. כשעושים שיפוץ – עבודות שפכטל וצבע הן חלק בלתי נפרד משיפוץ בין אם מדובר בשיפוץ כללי של חלל אחד כמו הסלון למשל ובין אם מדובר בשיפוץ קומפלט.
  3. כשיש בעיות של נזילות, רטיבות או בעיות איטום – פעמים רבות יש צורך לזהות את מקור הנזילה, לתקן אותה, לחכות כמה שבועות לייבוש מלא של הקיר, לקלף את הקיר, ליישר אותו ולצבוע אותו מחדש.

ראו גם: המדריך לבטון מחולק

רקע כלי מדידה

סוגי שפכטל

קיימים כמה סוגי שפכטל. הסוג הראשון נקרא שפכטל אמריקאי. שפכטל זה נועד להחלקה של קירות. זמן הייבוש של שפכטל אמריקאי ארוך מאוד – 24 שעות בממוצע ולכן פחות מומלץ לבחור בו למטרות של סתימת חורים או סדקים. שפכטל אמריקאי מגיע מוכן ואין צורך לערבב אותו עם מים. השפכטל השני מתחלק לשני סוגים: קלסימו או פרופילה. שניהם מגיעים בצורה של אבקה ולכן יש צורך לדלל אותם עם מים.

מהרגע שמערבבים את שני הסוגים הללו, ניתן להשתמש בהם במשך 40 דקות בלבד. מומלץ לגרד את המקום שרוצים למלא את הסדק או החור ואחרי זה למרוח שכבה אחת. ממתינים כשעה כד לייבוש ומורחים שכבה שניה של השפכטל. לאחר ייבוש נוסף במשך שעה, משייפים את השפכטל עם נייר שיוף. סוג נוסף של שפכטל מתאים יותר לקירות חיצוניים והוא מתאים לתנאי חוץ הסופגים שמש ומים.

ראו גם: מחירון 2020 עבודות גבס

כיצד להכין את הקירות לצביעה?

ככל שהשפכטל סמיך יותר, כך הוא יכסה באופן יעיל פגמים שונים הקיימים בקיר. כל מוצר שעבר את הבדיקות הנדרשות ונושא בתו תקן של מכון התקנים בישראל, מאושר ובטוח לשימוש. בשלב הראשון חשוב לעשות הכנה מקדימה ולהניח יריעות ניילון או לוחות של פוליגל כדי למנוע מצב שהרצפה מתלכלכת.

חשוב להדביק רצועות של מסקנטייפ על הפאנלים, משקופי הדלתות והמסגרות של החלונות. בשלב הבא שולפים דיבלים או מסמרים ומנקים את הקירות מאבק. ממלאים את החורים עם חומר מילוי על בסיס גבס – קלסימו או פרופילה בהתאם לשלבים שתיארנו לעיל כאשר על השלבים לפעמים יש צורך לחזור כמה פעמים. בשלב הבא מורחים חומר מקשר שתפקידו לחזק את שכבת השפכטל ולחזק את שכבת הצבע. השלב הסופי הוא כמובן שלב הצביעה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!