שפכטל אמריקאי מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב הבית הוא צביעה איכותית של קירות הבית. כיום מעצבי פנים רבים ואדריכלים משתמשים בקירות הבית על מנת ליצור אלמנטים עיצוביים ייחודיים שיתנו גוון מקורי לבית כמו קיר בריקים, קיר עם טיח עיצובי ועוד מגוון רחב של עיצובים שונים ומגוונים. על מנת שנוכל לעצב את הקיר בצורה שאנו רוצים בין אם זה ליישם עליו את אחד האלמנטים שסיפרנו לכם עליהם ובין אם זה ליישם על הקיר צבע פשוט ורגיל עלינו לבצע יישור של הקיר. עם השנים הקיר צובר בלאי שבסופו של דבר אנו רואים אותו בדמותם של סדקים בקיר, חריצים וכדומה כאשר עלינו לבצע יישור של הקיר ואטימה של כל אותם סדקים לפני שאנחנו מיישמים עליו צבע או כל אלמנט אחר. בדיוק למטרה זו יש חומר המכונה שפכטל אמריקאי. 

רקע כלי עבודה לשיפוצים

מה זה שפכטל אמריקאי?

השפכטל האמריקאי הוא תערובת אקרילית בעלת מרקם עדין ורך והוא מתאים בעיקר לקירות גבס. ישנם מגוון רב סוגים רבים של שפכטל אמריקאי כאשר כל אחד מהם מתאים לסוג אחר של עבודה ולכן חשוב מאוד להתייעץ עם בעל המקצוע בטרם אתם רוכשים את חומרי העבודה או פשוט יותר יהיה אם תדאגו שהוא יהיה זה שרוכש את החומרים לאחר שראה והבין בדיוק מה טיב העבודה. 
ראו גם: שיפוץ דירה מחירון

כיצד ניישם שפכטל אמריקאי?

את השפכל האמריקאי יש ליישם על הקיר בצורה מאוד מקצועית על מנת למנוע מצב הפוך בו במקום ליישר את הקיר אנו יוצרים עליו גבעות או חלקים לא שווים. לעיתים אנו בטוחים כי נוכל לעשות לבד את עבודת השפכטל אך בפועל עלולה לצאת לנו תוצאה לא מיטבית שלא תיראה טוב כאשר ניישם אלמנט עיצובי כזה או אחר על הקיר.

לכן בראש ובראשונה חשוב מאוד לשכור את שירותיו של איש מקצוע או קבלן שיפוצים מומלץ. אותו איש מקצוע ימרח את השכפטל על הקיר על מנת לאטום חורים וחריצים בקיר וייתן לשכבה להתייבש. לאחר שהשכבה מתייבשת עליו לשפשף את השפכטל בטרם מיישמים עליו את הצבע. לעיתים קרובות, בעיקר על קירות צמנטיים נצטרך לבצע מספר מריחות של כמה שכבות של שפכטל. 

ראו גם: מדריך חיפוי קירות פנים

שפכטל אמריקאי מחיר

אז כפי שציינו יש סוגים שונים של שפכטל אמריקאי כאשר המחירים משתנים מעט בין חומר אחד לאחר. בנוסף המחיר מושפע מהגודל של הקיר עליו נצטרך לבצע את העבודה וככל שהקיר יהיה גדול יותר כך המחיר יהיה זול יותר. סדרי הגודל של המחירים של שפכטל אמריקאי נעים בין 60 ש״ח למ״ר לבין 80 ש״ח למ״ר כאשר המחיר כולל עבודה וחומרים כמובן. יש לוודא כי אתם מוודאים את המחיר עם בעל המקצוע אותו הזמנתם בטרם תחילת העבודה. 
מעוניינים בביצוע עבודות שפכטל, טיח וצבע? המומחים של ”היחידה לשיפוצים“ ישמחו לסייע לכם בכל שאלה ולהתאים עבורכם את בעל המקצוע המושלם לעבודה אותה אתם רוצים לבצע.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!