רובה אפוקסית מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

רובה היא חומר המילוי בין המרצפות. כל מרצפת מגיעה עם גימור שונה וכשהיא מיושמת בשטח יש בינה לבין השנייה מרווח קל. היום נהוג להשתמש בפוגה כדי ליצור מרווחים שווים בין כל המרצפות, אך בעבר שיטה זו לא הייתה נהוגה ואפשר לראות מקומות בהן המרצפות קרובות מאד זו לזו.

לאחר הנחת המרצפות מגיע שלב הנחת הרובה. הרובה מגינה על המשטח כולו. היא מונעת חדירה של מים כלפי הרצפה למטה או לתוך הקיר, מה שמונע נזילות ופירוק של המרצפות. הימנעות מהנחת רובה או יישום לא נכון שלה יכול להוביל לפגיעות בהמשך הדרך.

מהי רובה אפוקסית?

גם היום נעשה שימוש ברובה סטנדרטית אותה ניתן להכין גם בבית מאבקה ומים או חומר מקשה אחר. הרובה הסטנדרטית מיועדת לחדרים רטובים ואחת למספר שנים כדאי לחדש אותה. כמו כן, ביישום לא מקצועי או חוסר תשומת לב היא עלולה להיהרס תוך זמן קצר, להתפורר ולגרום לכך שהחדר לא יהיה מספיק אטום.

בשנים האחרונות אנו יכולים לשים לב כי נכנס חומר חדש, רובה אפוקסית. זוהי תערובת המורכבת מאבקה ונוזל על בסיס אפוקסי והיא יכולה להתאים לקרמיקה, מוזאיקה, פסיפס ועוד. העמידות של הרובה הנוכחית גבוהה מאד והיא מתמודדת היטב גם באזורים בהם יש חשיפה לכימיקלים כמו בריכות שחייה ומעבדות.

החומר נחשב לחזק ולאחר הייבוש שלו האיטום הרמטי ומחזיק מעמד לאורך שנים. הוא יעיל בחדרים בהם ישנה חשיפה רבה למים וכפי שציינו, למקומות בהם יש אתגרים נוספים גדולים. נקודה חשובה שיש לציין אותה היא שהעוצמה והאיכות של החומר באות לידי ביטוי רק במידה והוא מיושם נכון. כלומר, בעבודה לא מקצועית אין זה משנה באמת באיזה רובה נבחר.

רובה אפוקסית מחיר ויתרונות

יש לשים לב כי הרובה האפוקסית מיוצרת על ידי מספר חברות. העלות נמדדת בכמות של 8 ק"ג והיא תנוע בין 200 ₪ לדלי ותטפס עד לעלויות של 300 ₪. ההבדלים הגדולים יכולים להעלות את השאלה מדוע יש רובה אפוקסית במחיר גבוה ובמחיר נמוך. הסיבה להבדלים נובעת מאופן היישום של כל אחת.

רובה אפוקסית אשר מתאימה לאריחי קרמיקה ולאזורים עם חשיפה כימית יכולה לעלות סביב 200 ₪ ותתאים למרווחים של 2-20 מ"מ בין המרצפות. לעומתה, רובה אפוקסית מחיר 250-300 ₪ תתאים גם לפוגות ברוחב של מעל 3 מ"מ ותוכל לעמוד בפני חומצות. היא תתאים גם ליישום בחוץ וכן להדבקות שמתבצעות בסף החלון או הדלת.

רובה אפוקסית במחיר יקר במיוחד, אשר מטפס מעל ל-350 ₪ תתאים לרוב גם ליישום בסאונה ומקומות בעלי חשיפה מתמדת למים ומזיקים אחרים. יש לבדוק מהו הצורך האישי לפני בחירת הרובה כיוון שלא תמיד הפתרון היקר ביותר הוא זה שנחוץ עבורך.

לבחור את בעל המקצוע ואת החומרים המתאימים

נציין כי לא כל בעל מקצוע יודע להציע הצעת מחיר לרובה אפוקסית. הרוב משתמשים ברובה הישנה והמוכרת וזאת כיוון שהם רגילים אליה ולא רוצים להסתבך עם חומרים מיוחדים. לעומת זאת, אנשי מקצוע שמכירים את החומרים השונים יוכלו לתת הצעת מחיר מדויקת ותואמת לצרכים של המקום. הם גם יוכלו להסביר על היתרונות של בחירת החומר לאורך השנים.

היחידה לשיפוצים מבצעת מדי שנה מגוון עבודות שיפוצים בבית, בחוץ ובבתי עסק. אנו מזמינים אותך לשמוע יותר על ההבדלים בין החומרים השונים, לקבל הצעת מחיר הוגנת עבור השיפוץ הנדרש לך וליהנות מתוצאה מרשימה ואיכותית שתישאר כך לאורך שנים רבות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!