הלבשת אמבטיה מחיר ל-50 מזמינים הראשונים!

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

לאחר מספר שנים של שימוש יום יומי האמבטיה היא כבר אינה נראית במיטבה ומתחילה להחליד ולקבל דה פורמליות קלה בפינות שלה ומהווה מפגע בטיחותי במקרה וניפצע מהחלודה וגם מפגע תברואתי עבור בני הבית שמשתמשים בה. מעבר לעובדה שהיא כבר לא במיטבה ומהווה סיכון עבורנו זה פשוט לא נראה טוב שבחדר האמבטיה יהיה כזה מפגע שישליך על הניראות של כלל חדר האמבטיה שאמור להיות המקום הכי סטרילי בבית שלנו. מה שאפשר לעשות במקרה כזה במסגרת שיפוץ חדר האמבטיה הוא לבצע הלבשת אמבטיה על האמבטיה הקיימת, דבר שיתן לחדר האמבטיה שלנו ניראות חדשה לגמרי, בין אם אנחנו עושים את הלבשת האמבטיה כחלק משיפוץ כלל הבית או כלל חדר האמבטיה ובין אם אנחנו רק מבצעים תיקון נקודתי ומחליפים את האמבטיה הקיימת. 

ישיבת תכנון שיפוץ

תהליך הלבשת האמבטיה

תהליך הלבשת האמבטיה הוא יחסית פשוט וכל שנצטרך לעשות הוא להזמין אדם המתמחה בתהליך והוא יביא עימו אמבטיה שאותה הוא יתאים ויחתוך על פי המידות שאנו צריכים בשטח, יבצע התאמות כאלה ואחרות ולאחר מכן ישים למטה חומר של פולריטן מוקצף על מנת לשמור חום וקור. יש להקפיד על מספר דברים כגון עובי מינימלי של האמבטיה בה אנו בוחרים. אסור לבחור אמבטיה שהעובי שלה נמוך מהסטנדרט על מנת שהיא לא תקרוס ברגע שמספר אנשים יעמדו עליה ויתקלו. 

דבר נוסף שנרצה לשים אליו לב הוא סיפון אל חלד עם בורג העשוי מנירוסטה וזאת על מנת לשמור על אורך החיים של האמבטיה וכמובן שלא תצבור חלודה. הדבר האחרון שנרצה לשים אליו לב הוא שימוש בחומר איטום מתאים כאשר הדגש הוא על חומר איטום אנטיבקטריאלי כאשר מעבר לדגש של האיטום עצמו שאין להקל בו ראש הוא גם לא יצבור פטריות ועובש ולכן ישאר לבן ולא יהפוך לשחור. השימוש בחומר שכזה ישמור על ניראות מיטבית של האמבטיה לאורך זמן רב ביחד עם שמירה על איטום איכותי ויעיל. 

ראו גם: עלות שיפוץ אמבטיה

הלבשת אמבטיה מחיר

המחירים של הלבשת אמבטיה משתנים כמובן בין בעלי המקצוע השונים כאשר הסיבות לכך נעוצות בעיקר באיכות וגודל המקלחת אותה הם מספקים לכם. המחירים של הלבשת אמבטיה ינועו בדרך כלל בין 1500 ש״ח לבין 2500 ש״ח כאשר המחיר יהיה יקר יותר אם גודל האמבטיה גדול יותר. המחיר הוא כולל עבודה וחומרים אך דבר חשוב מאוד שיש לשים אליו לב הוא שבעל המקצוע נותן לכם אחריות במסגרת המחיר הזה. בדרך כלל טווחי האחריות אותה תקבלו על הלבשת אמבטיה ינועו בין שנה לשלוש שנות אחריות למרות שישנם מוצרים בשוק שנותנים גם חמש שנות אחריות. 
לפרטים נוספים אודות תהליך הלבשת אמבטיה צרו איתנו קשר. המומחים של ”היחידה לשיפוצים“ ישמחו לסייע לכם ולהתאים עבורכם את בעלי המקצוע למלאכת העבודה אותה אתם רוצים לבצע.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!