מחיר להחלפת אמבטיה למקלחון

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

מעוניינים לבצע החלפה של האמבטיה למקלחון? המומחים מטעם היחידה לשיפוצים ישמחו לסייע לכם בשלבים השונים, בתכנון מחדש ובבחירת המקלחון המתאים לחלל. דרכנו תוכלו לחסוך זמן יקר, אנרגיה ולהוזיל עלויות בצורה ניכרת.

אנשים רבים שמשפצים את ביתם בדגש של חדר האמבטיה רוצים להחליף את האמבטיה במקלחון ממגוון רב של סיבות. רוב האנשים שנמצאים לקראת התהליך של החלפת האמבטיה במקלחון, בטוחים כי מדובר בהליך פשוט ומהיר מאוד, אך למעשה מאחוריה יש הרבה מאוד עבודת אינסטלציה, עבודות חיפוי ואיטום כאשר כולן דורשות ביצוע מושלם על מנת שהמקלחון שמחליף את האמבטיה יעבוד כשורה ולא יהיו לו נזילות בצנרת או רטיבויות מהקירות שמקיפים אותו. לכן הכנו עבורכם את המדריך עבור החלפת אמבטיה במקלחת על מנת שלא תפספסו שום פרט חשוב.

ראו גם: מחירון שיפוץ אמבטיה מעודכן ל-2020

דירה עם נוף לים

מדוע אנשים מחליפים את האמבטיה למקלחון?

אז אחרי שהילדים כבר אינם קטנים, והשלב בו נוח מאוד להשתמש באמבטיה עם הילדים עובר לו, אנשים רבים רוצים לעשות שיפוץ באמבטיה ולשדרג אותה ובמקום האמבטיה להתקין מקלחון. ברוב המקרים המקלחון יהיה יותר מפנק, יותר נוח, אך בנוסף יש בו אלמנט פרקטי בהסתכלות לעתיד לכיוון הגיל השלישי, בו יותר פשוט להתקלח תחת מקלחון ולא באמבטיה.

דגשים שיש לשים אליהם לב בהחלפת אמבטיה למקלחון

אז בראש ובראשונה הדבר החשוב ביותר שיש לשים אליו לב הוא החלפת הצנרת והכלים הסניטריים. בעת ההחלפה אנו נצטרך לבצע כל מיני שינויים ועל מנת להתחיל אותם נצטרך כמובן לפרק את האמבטיה ואת הברזים שלה. לאחר מכן עלינו לעבור לשלב בחירת המקלחון ו והכלים הסניטריים עבורו כמו ברז או אינטרפוץ ולעשות בהתאם לכך שינויים בצנרת הקיימת.

יש לשים לב כי קבלן האינסטלציה שבחרתם לעבודה מקפיד על כל הניואנסים הקטנים עבור התאמת המקלחון לחדר האמבטיה שלכם כולל שיפועים וניקוז נכון של המים על מנת למנוע בעיית מים עומדים. לאחר מכן תתבצע התקנה של הזכוכיות שיתחמו את המקלחון וגם כאן תוכלו לבחור בין דלת זכוכית מתקפלת או דלת זכוכית הזזה. לאחר התקנת הזכוכית מגיע חלק מאוד חשוב בעבודה והוא חיפוי המקלחון שאותו תעשו עם קרמיקה אותה יש כמובן לבחור מראש. חשוב מאוד שבעל המקצוע אותו תזמינו לביצוע שלב זה של העבודה ישים דגש גדול מאוד על איטום טוב ויעיל. האיטום הוא חשוב מאוד ואין להקל בו ראש היות ואנו לא רוצים שמים יחדרו בחריצים שבין האריחים ויגמרו לרטיבות בקירות.

מחיר החלפת אמבטיה למקלחון

המחירים של החלפת אמבטיה למקלחון מאוד דינמיים וכמובן תלויים בגודל המקלחון אך מעבר לכך באיכות הכלים הסניטריים והזכוכית אותם תבחרו. המחירים בדרך כלל ינועו בין 2500 ש״ח למקלחון סטנדרטי לכ- 5000 ש״ח למקלחון ברמה גבוהה. לפני שאתם מתחילים לבצע את העבודה חשוב מאוד לקבל מספר הצעות מחיר ממספר קבלני שיפוץ על מנת שתוכלו להשוות ביניהם. חשוב להכניס לחישוב גם את עבודות הפירוק, השינוע וההרכבה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!