שיפוץ מקלחת ושירותים

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אנו נתקלים בהרבה מאוד בקשות ושאלות לגבי שיפוץ מקלחת ושירותים בלבד במסגרת שיפוץ קטן לבית אותו מחליטים לעשות בהרבה בתים. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שחדר המקלחת זהו אחד החדרים בו אנו מבלים את הרגעים הכי אינטימיים שלנו ולכן חשוב לנו שהוא יהיה נעים, מזמין ונוח לשימוש. זהו החדר בו אנו פותחים את היום כאשר אנו שוטפים פנים ושיניים ומסיימים אותו במקלחת טובה אחרי יום עבודה ארוך ולכן חשובות מאוד התחושות הטובות שלנו בזמן שאנו משתמשים בחדר המקלחת. 

עבודות קבלן גבס ב{CITYH}

מתי נרצה לבצע שיפוץ מקלחת ושירותים?

ישנן מספר נקודות במהלך חיינו או חיי הבית בהם נרצה לבצע את השיפוץ הזה. אחת מאותן נקודות היא כאשר אנו מרגישים כי המקלחת היא ישנה, אינה מזמינה יותר, הכלים הסניטריים שבה כבר מעלים חלודה ועל קירות הקרמיקה הישנה כבר יש עובש ופטריות. בנוסף בהרבה מאוד בתים מחליטים לעשות את השינוי הזה ברגע בו הילדים כבר גדלו ואין צורך יותר באמבטיה וזהו הזמן הנכון להחליף את האמבטיה למקלחון שנותן לנו תחושה של מרחב רחצה גדול יותר ופותח את חדר המקלחת בהיבט הויזואלי והפרקטי. 

אנחנו ביחידה לשיפוצים ביצענו פרויקטים רבים של שיפוץ מקלחת ושירותים ונדע לייעץ לכם בצורה בטובה ביותר בהתאם לצרכים שלכם ולידע המקצועי שלנו מהו סוג  השיפוץ שיתאים לכם ביותר ומה לשנות במסגרת השיפוץ שלכם. 

מה ניתן לשנות במסגרת שיפוץ מקלחת ושירותים?

אחד הדברים הפופולריים ביותר שציינו שמחליפים בעת שיפוץ שכזה הוא את האמבטיה הישנה כאשר בדרך כלל בבתים רבים מעדיפים להתקין מקלחון רחב ונוח. מקלחון הוא גם פתרון טוב יותר לבני הגיל השלישי שכן הוא נוח יותר לרחצה היות ולא צריך לדלג אל האמבטיה ומחוצה לה ובכך נמנעת סכנת החלקה. בנוסף במסגרת השיפוץ ניתן להחליף את כל הכלים הסניטריים כולל אסלה, ניאגרה, ברזים וברז למקלחון כאשר בתוך המקלחון ניתן להתקין אינטרפוץ שמאפשר לנו להתקלח באמצעות השפופרת או באמצעות הברז הקבוע של המקלחון כמו בבתי מלון. דבר נוסף שמומלץ להחליף במסגרת שיפוץ מקיף הוא הארונות של חדר המקלחת שבמקרים רבים ספגו לחות והצירים שלה ספגו חלודה. רצוי להחליפם בחומרים שמתאימים לתפקד בחדר האמבטיה המאופיין בלחות ורטיבות על מנת שיחזיקו שנים רבות. 

מחיר של שיפוץ מקלחת ושירותים

אז כפי שציינו בכל שיפוץ אתם תבחרו מה אתם רוצים להחליף וכמה עמוק ויסודי יהיה השיפוץ ומכאן גם נגזר המחיר שלו. ניתן לבצע שיפוץ חדר מקלחת מקיף גם במחיר של אלפי שקלים בודדים שיכלול החלפת אמבטיה במקלחון, החלפת הקרמיקה וכל הברזים. מאידך ניתן גם לעשות שיפוץ מקיף יותר ולהגיע עלות של 40 אלף ש״ח אם נהרוס לגמרי את החדר, נחליף צנרת, נתקין אסלה סמויה, ונרכוש נגרות חדשה לחדר בנוסף למקלחון וקרמיקה חדשים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!