קבלן שיפוצים מומלץ

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אם אתם לקראת שיפוץ דירה וזהו השיפוץ הראשון שלכם, חשוב מאוד שתחפשו קבלן שיפוצים מומלץ. עם קבלן שיפוצים מומלץ תוכלו לקבל עבודה ברמת גימור גבוהה ואיכותית כמו שרציתם. מעבר לכך, עם קבלן שיפוצים מומלץ, מקצועי ובעל ניסיון הסיכוי לנזקים שונים בבית הוא נמוך מאוד לעומת קבלן לא מקצועי ובעל ניסיון שעלול לגרום לכם לנזקים גדולים מאוד ואף להוצאות כספיות.

קבלן שיפוצים מומלץ המדריך

הבית שלכם הוא הנכס היקר ביותר שעומד לרשותכם וכאשר אתם מכניסים אותו לתהליך שיפוץ, אתם תולים בו את התקוות הגדולות ביותר שלכם לשינוי ושיפור באיכות חייכם. המשמעות היא שעליכם לחשוב היטב לפני ביצוע השיפוץ, לתכנן היטב כל פרט ופרט בשיפוץ, לבנות לעצמכם תקציב ולוחות זמנים ולהבטיח שאתם בוחרים את האפשרויות המתאימות ביותר עבורכם מתוך כלל האפשרויות העומדות בפניכם, ויש לא מעט כאלה. אבל מעל כל אלה, הדבר החשוב ביותר שעליכם לוודא הוא שאתם בוחרים קבלן שיפוצים מוסמך שיוכל להביא לידי ביטוי את הרצינות, האכפתיות והמחויבות שלכם לשיפוץ. בחירה לא נכונה של קבלן שיפוצים יכולה להרוס את תכנית השיפוץ הטובה ביותר, ובחירה מצוינת של קבלן שיפוצים יכולה להפיק הרבה יותר גם מתכנית שיפוצים גרועה.קבלני שיפוצים

מהו תפקידו של קבלן שיפוצים?

קבלן שיפוצים הוא איש המקצוע שלוקח את כל הרעיונות והתכניות שלכם לגבי שיפוץ הבית והופך אותם למציאות. קבלן השיפוצים מקבל לידיו את תכנית השיפוץ ועליו לתרגם הכל הלכה למעשה. הקבלן הוא שמחליט על סוג המלט, סוג הבטון, סוג מוטות הברזל, סוג העץ, הפלסטיק, המתכת, הזכוכית שבהם יעשה שימוש וכדומה. כל אלה מוגדרים אמנם על ידי העקרונות ההנדסיים של ענף הבנייה ובהתאם לסטנדרטים הנדרשים, אך הקבלן הוא זה שאמור לדעת מה להזמין בדיוק והוא גם האדם שעליו אתם צריכים לסמוך שאכן יזמין את כלל החומרים והאלמנטים הנדרשים בסטנדרטים הנדרשים ועל פי המאפיינים שהוגדרו בתכנית השיפוץ ובעקרונות הנדסת הבניין. 

המומחיות של הקבלן שיפוצים לפני הכל

בהמשך לכך, קבלן השיפוצים הוא איש המקצוע שאמור להביא את הפועלים ואת קבלני המשנה שיבצעו את העבודה אחת לאחת ויהפכו את התכנית למציאות. על הקבלן להזמין את אנשי המקצוע הנדרשים על פי סדר הפעולות הנדרש, במרווחי הזמנים הנדרשים ובתיאום מלא בין כולם והוא איש המקצוע שאמור לוודא שהכל מתנהל בצורה מקצועית ועל פי הסטנדרטים שעליהם הוא התחייב בפני הלקוח. כפי שאתם יכולים להבין, קבלן השיפוצים הוא גורם מפתח לכל דבר ועניין וטיב הבחירה של קבלן השיפוצים יכול להכריע את גורלו של הפרויקט כולו. אין שום משמעות לכך שהזמנתם מטבח חדש מעץ מלא, או חלונות אלומיניום עם פרופילים בלגיים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר או ריצוף שיש יוקרתי ביבוא אישי מאיטליה, אם קבלן השיפוצים שלכם לא יודע לעבוד עם כל אלה על פי הסטנדרטים הראויים להם. דברים אלה נכונים כמובן לכל פרויקט שיפוץ דירה ולא רק לכאלה שבהם ישנה השקעה עודפת באיכות חומרי הגלם. גם, ולמעשה בעיקר, כאשר אתם מסתמכים על פתרונות זולים ויעילים, חשובה מאוד הרמה המקצועית של קבלן השיפוצים ועל כן אם יש משהו שאתם צריכים להקדיש לו לא פחות זמן מאשר אתם מקדישים למחשבה והתכנון של פרויקט השיפוץ, הרי שזהו הנושא של בחירת קבלן שיפוצים מומלץ. 

לפני הכל, שיהיה קבלן רשום

בהמשך נפרט מספר טיפים על האופן בו תוכלו למצוא קבלן שיפוצים מומלץ באמצעות החברים והסביבה שלכם ובאמצעות האינטואיציות הצרכניות שלכם, אבל לפני הכל ישנו כלל ברזל אחד שעליו אתם לא רוצים לוותר בשום מקרה. כלל הברזל הזה אומר שאתם עובדים אך ורק עם קבלן שיפוצים רשום, קרי קבלן הרשום בפנקס הקבלנים של משרד השיכון. רישום הקבלן כולל את תחומי ההתמחות שלו, את סיווג הפרויקטים שהוא יכול לבצע במסגרת הרישום ואת היקף הפרויקטים (בכסף) בהם הוא יכול להיות מעורב כקבלן רשום. פרמטרים אלה יכולים לתת לכם אינדיקציה נהדרת על האדם העומד מולכם. תוכלו לבדוק את הרשימה הזאת כבר מההתחלה ולפנות לקבלנים מאזור המגורים שלכם ולאחר שביצעתם מספר בירורים עליהם וחיפשתם המלצות אודותיהם, או שתוכלו לפנות לפנקס הקבלנים לאחר שיהיו לכם כבר שמות של קבלנים מומלצים, או אז תרצו לוודא שהם מופיעים בפנקס הקבלנים. ככלל, לא משנה כמה המלצות קיבלתם, אם הקבלן הוא אינו קבלן רשום, אתם לא רוצים לעבוד איתו. מדוע? ובכן, עליכם לשאול את עצמכם מדוע אותו קבלן לא רשם את עצמו בפנקס הקבלנים? לבטח יש לכך סיבה, שכן כל קבלן שרוצה יכול להירשם כקבלן רשום אם הוא רק עומד במספר קריטריונים של מקצועיות, אמינות וניסיון, בדיוק אותם קריטריונים שחשובים לכם כשאתם מחפשים קבלן שיפוצים מוסמך. משרד השיכון מבצע עבורכם את העבודה, בודק את הקריטריונים הללו, מדרג את הקבלנים ורושם אותם בפנקס מסודר – תנצלו את זה.

כתב כמויות לשיפוץ

לאחר פגישה עם אדריכל או מעצב פנים, בה דנים על תכניות השיפוץ, חשוב להתייעץ ולהיעזר בבעל המקצוע שבחרתם, על מנת להרכיב כתב כמויות. כתב כמויות הוא מסמך חשוב והכרחי, כאשר מתכננים שיפוץ. המסמך יכול להגיע בצורת טבלה או רשימה מסודרת של תהליך השיפוץ, מחולק לתתי עבודות (אינסטלציה, חשמל, ריצוף, צביעה, פירוק, הריסה ועוד), הכולל את כל שלבי השיפוץ ואת כל החומרים הנדרשים. כתב כמויות חשוב בכל שיפוץ ממספר סיבות: הראשונה, כתב הכמויות מאפשר תמחור מדויק של עלויות השיפוץ ועוזר למנוע חריגה גדולה מדי מהתקציב הראשונה. הסיבה השנייה היא, כתב כמויות משמש כמסמך מחייב יחיד עם חוזה העבודה, כך שקבלן השיפוצים חותם על כתב הכמויות כנספח לחוזה ומחויב לו. כאשר הקבלן מחויב לכתב הכמויות, הוא לא יכול להפתיע אתכם עם חלקים נוספים בתהליך השיפוץ, אשר דורשים עוד כסף, מפני שהוא חתם על מסמך מחייב, הכולל את כל תהליך השיפוץ. הסיבה השלישית, כתב הכמויות עשוי לעזור בהערכת עלויות השיפוץ ובבחירת הקבלן. ניתן להגיש את כתב הכמויות למספר קבלנים שונים, כאשר כל אחד מהם נותן הצעת מחיר, לפי כתב הכמויות וכך תוכלו לבצע השוואת מחירים ולבחור את בעל המקצוע המתאים ביותר עבורכם.

הצעת מחיר לשיפוץ דירה

כאשר אתם משווים בין הצעות מחיר שונות, חשוב לזכור: הצעת מחיר אטרקטיבית, לא נמדדת רק במחיר שלה. חשוב לקבל הצעת מחיר הוגנת במחירה, אך גם רצינית ומקצועית. הצעת מחיר המשורבטת על פתק נייר ללא פירוט מלבד מחיר, היא אינה הצעת מחיר שמומלץ לשקול. הצעת מחיר רצינית כוללת: פירוט העבודה, מה כוללת העבודה (רק שיפוץ או גם חומרים), תוקף ההצעה, האם ניתן לפרוס לתשלומים, צורת התשלום, לוח הזמנים שעל בעל המקצוע לעמוד בו ועוד. הצעת מחיר מסודרת מצביעה על קבלן מקצועי ומעלה את אמינותו. כאשר בידכם הצעת מחיר מסודרת וברורה, חילוקי הדעות במהלך השיפוץ מתמעטים (אם לא נעלמים), עקב הצורה הברורה שבה כתובים הדברים וכאשר הכל כתוב בצורה חד משמעית, אין מקום להרבה ויכוחים או התכחשויות למיניהן.

כמה טיפים לבחירת הצעת המחיר:

  • קבלן מקצועי לעולם לא ייתן הצעת מחיר לפני שהגיע אל המבנה, סקר את השטח וקיבל את כל המידע הנחוץ על מנת לתת הצעת מחיר מסודרת. לכן, קבלן אשר נותן לכם הצעת מחיר בטלפון, מבלי לראות את הכנס, נחשב לא מקצועי ומומלץ להימנע מלעבוד אתו.
  • קבלן, אשר נותן הצעת מחיר נמוכה משמעותית מכל שאר הצעות המחיר שקיבלתם, עשוי להעלות כמה חשדות ומומלץ להיזהר מקבלנים כאלה, מפני שהם עלולים להוסיף עלויות בלתי צפויות במהלך השיפוץ או אפילו להיעלם באמצע הפרויקט ללא עקבות.

פרויקט שיפוץ דירה חומרים

רוב ספקי החומר הלבן, מתחייבים להביא את החומר הלבן, עד כניסת המבנה או אפילו עד המדרכה, כך שמומלץ לסגור מראש עם הקבלן שידאג להכניסו לשטח העבודה או אפילו להכניס סעיף נוסף על כך, מומלץ להוסיף סעיף גם על אחריות הקבלן לשמור על החומר הלבן, מהרגע שהוא נמצא בשטח העבודה.   בחירת החומרים הלבנים תקבע את רמת הגימור של השיפוץ והם אלה שיקבעו איך ייראה השיפוץ שלכם כלפי חוץ. ניתן לרכוש חומרים לבנים ברמה הבסיסית והסטנדרטית ביותר או לרכוש חומרים לבנים ברמה הגבוהה והיוקרתית ביותר, כך שטווח המחירים משתנה. לפניכם פירוט של חומרים לבנים, הנפוצים בשיפוץ דירה: המדריך לשיפוץ דירה

אנשי מקצוע משלימים

ישנם בעלי מקצוע נוספים, אשר לוקחים חלק בתהליך שיפוץ הדירה שלכם, מלבד האדריכל (או מעצב הפנים), הקבלן וצוות העובדים שלו. ישנם אנשי מקצוע המתמחים במטבחים, מיזוג אוויר, נגרות (דלתות, ארונות מטבח, שולחנות, ארונות בגדים וכו'), אלומיניום, חשמל ועוד, אשר עלינו לבחור בקפידה, על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר. כמעט חצי מתקציב שיפוץ הדירה, מגיע לבעלי המקצוע המשלימים, סיבה נוספת לבחור בצורה נבונה את בעלי המקצוע הדרושים לכם. ישנן שתי אופציות מציאת בעלי המקצוע המשלימים:

  1. דרך הקבלן- ניתן להתייעץ עם הקבלן אשר בחרתם, על מנת לבחור את בעלי המקצוע המתאימים. אם הקבלן, עובד עם חלק או עם כל בעלי המקצוע הדרושים לכם, תוכלו לתת לו לנהל את כל הנושא ולחסוך זמן וחיפושים מיותרים.
  2. בצורה עצמאית- האופציה השנייה למציאת בעלי מקצוע משלימים, היא פשוט לחפש באופן עצמאי. ניתן להתייעץ עם האדריכל, מעצב הפנים, הקבלן, שכנים, חברים או משפחה, אשר עברו תהליך שיפוץ ומרוצים מהתוצאה. אפשר לחפש חוות דעת באינטרנט ולהתרשם מתיק עבודות מקצועי, על מנת להגיע להחלטה הטובה ביותר בבחירת בעל המקצוע.
 

שיפוץ הדירה הינו צעד חשוב ומשמעותי, העשוי לשנות לחלוטין את אזור המגורים שלכם ועל כן, מומלץ לעשות כל צעד והחלטה במהלך השיפוץ, בכובד ראש ובחשיבה מרובה. בחירת בעלי המקצוע (והקבלן במיוחד), היא ההחלטה החשובה ביותר, אשר צריכה להיות מלוות במחקר מעמיק לפני כל בחירה שתעשו. במהלך השיפוץ שימרו על קור רוח וודאו כי השיפוץ מפוקח ומתואם בין כל הגורמים הלוקחים חלק. בסיום השיפוץ, שימו לב כי אתם סורקים בקפדנות את הדירה ומרוצים מן התוצאה הסופית. מומלץ לשכור חברת ניקיון, אשר תנקה את כל הלכלוך והאבק בדירה, כך שכל מה שנותר לכם לעשות הוא לרהט את הבית בעיצוב האהוב עליכם וליהנות מהשינוי המיוחל. מדריך כלי עבודה לשיפוצניקים

סטנדרטים של איכות

כמו כן, חשוב לדעת: קבלן רשום מחויבת לסטנדרטים מאוד ספציפיים של עבודה עם לקוחות. בכל מקרה של תלונה על הקבלן מצד לקוחות, בכל מקרה של אי עמידה בקריטריונים להם התחייב הקבלן במעמד הרישום, יכול הקבלן להפסיד את רישומו בפנקס הקבלנים. המשמעות היא שרישום זה הוא נכס עבור הקבלן, וכדי לשמור על הנכס הזה הוא מחויב לספק לכם שירות טוב ומקצועי. נראה שזו סיבה מספיק טובה בכדי להתמקד אך ורק בקבלנים רשומים ולא להתפזר על פני המלצות של אנשים שאולי יש להם ידי זהב ולב זהב, אבל פשוט לא יודעים ולא יכולים לעמוד בסטנדרטים הנדרשים. שימו לב לעניין זה ואל תקלו בו ראש. ישנה חשיבות רבה לכך שתמקדו את מאמצי החיפוש שלכם אך ורק סביב קבלנים רשומים, ואם כבר יש לכם מספר שמות של קבלנים פוטנציאליים, תוודאו שהם אכן רשומים. ועכשיו, אפשר להמשיך הלאה ולראות איך מוצאים קבלן שיפוצים מומלץ.

איך מוצאים קבלן שיפוצים מומלץ?

ובכן, התשובה היא בגוף השאלה, או לפחות חלק ממנה. קבלן שיפוצים מומלץ הוא קבלן שיפוצים שעליו אתם יכולים לקבל המלצות ורצוי כמה שיותר המלצות טובות וכמה שפחות המלצות שליליות. בדברים אלה מסתתר מסר שחשוב לתת עליו את הדעת. כמעט ולא קיים קבלן שיפוצים או איש מקצוע בכל תחום אחר, שלא ניתן למצוא עליו המלצות שליליות. כולנו עושים לעיתים עבודה מעט פחות טובה או לא עומדים בציפיות הלקוח, ולא תמיד זה בגלל התנהלות לא ראויה מצידנו. לעיתים אלו הן הציפיות המופרזות של הלקוח ביחס למה שהוא מוכן לשלם או ביחס לתקציב העומד לרשותו. לעיתים אלה המגבלות הרגולטוריות שפועלות על המבנה ולא ניתן לקיים את כל מה שהלקוח רוצה. את כל אלה עלול הלקוח לגלגל כאשמה על קבלן השיפוצים ואולי גם על כל אנשי המקצוע שהיו מעורבים בפרויקט לרבות האדריכל והמהנדס. יחד עם זאת, אין זה אומר שההמלצה השלילית הזאת היא אכן מהימנה. על כן, חשוב מאוד למצוא כמה שיותר המלצות חיוביות מתוך ידיעה שמעת לעת אתם עלולים להיתקל גם בהמלצות שליליות שאותן יש לבדוק יותר ביסודיות.

חפשו המלצות לקבלן שיפוצים

את ההמלצות האלה תוכלו למצוא במספר מקורות. תוכלו לפנות לחברים, בני משפחה, מכרים, קולגות לעבודה ואפילו שכנים ותוכלו גם לפנות לחברים שלכם ברשתות החברתיות או לקבוצות שאתם חברים בהן ברשתות החברתיות. כך למשל, אם אתם חברים בקבוצה של הישוב או העיר בה אתם מתגוררים תוכלו להעלות פוסט המחפש קבלן שיפוצים מוסמך, ובתוך שעות ספורות תוצפו בפניות שרובן הן כמובן פרסומים של בעלי המקצוע בעצמם, אך חלקן גם יכולות לשקף המלצות חיוביות אותנטיות או אזהרות שנותנים לכם אחרים על סמך הניסיון הרע שלהם. בצורה זו תוכלו לאסוף כמות נאה של המלצות שלפחות תיתן לכם את נקודת המוצא ממנה אתם רוצים להתחיל. כמו כן, תוכלו להיעזר בחוות דעת של אנשי מקצוע העוסקים בתחום, לרבות האדריכל שאיתו אתם עובדים וההמלצה שלו יכולה להיחשב להמלצת זהב. מהנדס הבניין המעורב בתהליך ואפילו מפקח בניה שאולי שכרתם לעצמכם לטובת הפרויקט (כדאי מאוד שתשכרו אחד, אבל זה כבר נושא למאמר אחר).

התייעצו עם אנשי המקצוע

במדרג חשיבות ההמלצה, מובן שחוות דעת מקצועית נחשבת להמלצה הטובה והאפקטיבית ביותר שכן היא מגיעה אליכם מאיש מקצוע שמכיר את התחום, שאולי היה מעורב בכמה פרויקטים יחד עם אותו קבלן שיפוצים ויכול לתת לכם חוות דעת שמסתמכת על ניסיון ארוך טווח עם אותו קבלן, ולא על פרויקט חד פעמי. יחד עם זאת, חוות דעת הן גם ההמלצות שאותן עליכם לבדוק הכי לעומק שכן הן יכולות לנבוע מחברות או קירבה בין אנשי מקצוע ואתם ממש לא רוצים לקבל חוות דעת מאדריכל על קבלן שיפוצים, רק בגלל שאותו אדריכל הפך ברבות הימים לחברו של אותו קבלן שיפוצים בלי שום קשר ליכולות המקצועיות שלו. לבסוף, נותר לכם לבקש הצעות מחיר כשהבסיס להצעה היא תכנית השיפוץ שאותה בניתם יחד עם האדריכל. בקשת ההצעה ביחס לתכנית הספציפית תסייע לכם להשוות בין ההצעות השונות שמבוססות כולן על התכנית שאתם סיפקתם בעצמכם בצורה זהה לכל נותני ההצעות. כמו כן, כדאי לנהל שיחה אישית, לשאול שאלות שמטרידות אתכם ולהתרשם מהאדם היושב מולכם. זה לא תמיד קולע אבל במכלול כולו, זה יכול בהחלט לסייע.

תהליך שיפוץ דירה עם קבלן שיפוצים – משתנה ממקרה למקרה

תהליך השיפוץ יכול להשתנות בהתאם לקבלן שאותו בחרתם. ישנם קבלנים שיהיו מעורבים בכל צעד ושעל של הפרויקט, ולעיתים אף יסייעו לכם בשלב התכנון. הם יסייעו לכם בעבודה מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה על פי הצורך, יסייעו לכם בסידורים שונים שיש לבצע מול הרגולציה ובעבודה משותפת עם המהנדס והאדריכל. אחרים יתמקדו בעבודה המקצועית גרידא. קשה לומר מי מהם טוב יותר. ייתכן שתבחרו בקבלן שמעניק לכם חבילת שירות רחבה יותר אך מבצע את עבודתו בצורה טובה פחות, בעוד קבלן שמתמקד אך ורק בהיבט המקצועי של ביצוע השיפוץ בפועל, יבצע עבודה טובה יותר לאין שיעור.עבודות גבס תהליך שיפוץ דירה עם קבלן שיפוצים יכול להשתנות גם בהתאם לאופי והיקף השיפוץ. שיפוץ יכול לכלול שבירת קירות, החלפת אינסטלציה, החלפת ריצוף, החלפת חלונות ודלתות, בניית מרפסות, בניית חדרים נוספים וממ"דים, הוספת חניה פרטית, עבודות עיצוב בגבס, עיצוב גינה ועוד שורה של מהלכים ופעולות שיפוץ. שיפוץ יכול לכלול גם עבודות טיח וצבע, קצת עבודות גבס ובזה נגמר העניין. בשני המקרים מדובר בשני תהליכים שונים לגמרי, כשמן הסתם ככל שהשיפוץ הוא רחב ויסודי יותר, כך חשוב יותר להכיר את התהליך מראש, כך חשוב יותר לבחור את הקבלן הנכון וכך חשוב יותר להסתמך על המלצות ראויות יותר. אבל בשורה התחתונה, ללא שום קשר להיקף השיפוץ, על כלל הברזל שאותו הזכרנו אתם לא רוצים להתפשר בשום מקרה – בכל פרויקט שיפוץ, בכל גודל של דירה ובכל היקף שיפוץ, תמיד הקפידו לעבוד עם קבלן שיפוצים מומלץ הרשום בפנקס הקבלנים של משרד השיכון ואשר מסווג בתחום השיפוץ של דירות בסדר הגודל שלכם. פעולה זו לבדה יכולה להכריע את גורל הפרויקט כולו.

מדוע יש צורך בקבלן שיפוצים מומלץ לעבודות השיפוץ?

כל דירה שאנו קונים בין אם היא דירה ישנה או דירה חדשה לרוב מחייבת שיפוץ בטרם המגורים בה. לרוב מדובר על סיבות שכיחות שכוללות רצפות שבורות, צבע שדהה עם השנים, כתמים בקירות, אמבטיה בעיצוב לא עדכני כולל מטבח מיושן ועוד סיבות נוספות. על מנת לטפל בבעיות השיפוץ השונות אנו חייבים לקרוא לאיש מקצוע שמבין בתחום. קבלן השיפוצים הוא איש המקצוע אשר מלווה אותנו מרגע שאנחנו מתחילים את השיפוץ עצמו ועד לסיום השיפוץ.  לכן חשוב לבחור קבלן שיפוצים מקצועי, יסודי ובעל ניסיון על מנת שנקבל בסופו של דבר דירה משופצת ברמת גמר גבוהה ביותר. באמצעות קבלן שיפוצים מומלץ נוכל ליהנות מהתוצאות לאורך שנים רבות. על כן חשוב לא לחסוך בהוצאות קבלן שיפוצים ולבחור את הקבלן הטוב ביותר על מנת שנקבל את השיפוץ הטוב ביותר כפי שאנו רוצים.

למה חשוב שהקבלן שאנו בוחרים לעבודות השיפוץ יהיה מקצועי ומנוסה?

מאחר שתחום הבנייה והשיפוצים הוא תחום אשר יש בו לא מעט חאפרים ורמאים למיניהם, חשוב לבחור את קבלן השיפוצים שלנו בצורה הטובה ביותר. באמצעות איגוד הקבלנים תוכלו לחפש את קבלן השיפוצים שלכם בפנקס הקבלנים. רישום קבלן השיפוצים בפנקס הקבלנים הוא אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לעשות. קבלן הרשום בפנקס הקבלנים הוא קבלן מקצועי ומוסמך בעל ניסיון של חמש שנים ומעלה בתחום השיפוצים, והוא קבלן שלמד בביה"ס להנדסאים ועמד בכל תנאי הלימודים והמבחנים בסיום הלימודים. קבלן כזה הוא קבלן שניתן לסמוך עליו בעיניים עצומות שהעבודה שהוא יבצע עבורכם תהיה ברמת גמר גבוהה ולשביעות רצונכם המלאה. אל תתפשרו על קבלן שיפוצים הן מבחינת כספית והן מבחינת הלימודים  והמקצועיות כולל הניסיון, דברים אלה חשובים מאוד במיוחד שמדובר על שיפוץ ראשון לביתכם שאין לכם מספיק ניסיון עם קבלני שיפוצים. ככל שתשקיעו בקבלן שיפוצים מקצועי ובעל ניסיון כך תוצאות השיפוץ יהיו בהתאם ולא תזדקקו לשיפוץ נוסף ולבזבוז כסף מיותר שאין לכם.

עם קבלן שיפוצים מומלץ תוכלו לעלות את ערך הדירה שלכם

עוד סיבה לבצע שיפוץ דירה במיוחד בדירות ישנות זה העלאת ערך הדירה עצמה. באמצעות קבלן שיפוצים מומלץ תוכלו לעלות את ערך הדירה שלכם בעשרות ואלפי שקלים ולשפר את איכות חייכם בכמה רמות. במידה ותחליטו למכור את הדירה שלכם תוכלו לדרוש עליה מחיר גבוה יותר מאשר המחיר לפני השיפוץ. עם שיפוץ ברמת גמר גבוהה וללא ליקויים שונים תוכלו לדרוש בקלות את המחיר שאתם מעוניינים על הדירה שלכם. לכן חשוב לבחור קבלן שיפוצים מקצועי ומנוסה בתחום שישפץ לנו את הדירה בצורה הטובה ביותר וללא כל ליקויים שיכולים להוריד מערך הדירה עצמה. רק קבלן מקצועי ובעל ניסיון בתחום השיפוצים יוכל להשאיר לכם בסיומו של תהליך השיפוץ דירה ברמת גימור גבוהה ביותר. לכן לבחירת קבלן השיפוצים חשיבות גדולה ומכרעת בתהליך שיפוץ הדירה עצמו. בשיפוץ דירה חשוב להשקיע תקציב גבוה מאשר תקציב נמוך שיגרום לנו לנזקים ויוריד את ערך הדירה. כמו כן, קחו בחשבון שאם אתם רוצים שיפוץ יסודי מהיסוד שיפוץ זה ייקח לכם זמן רב לעומת שיפוץ אחר שלא לוקח זמן רב לתכננו. מעבר לכך, שיפוץ יסודי יעלה לכם יותר כסף מאשר שיפוץ לא יסודי קחו גם את זה בחשבון בבואכם לבחור קבלן שיפוצים. חשוב מאוד שתשיגו את כל המידע שאתם צריכים על מנת שתוכלו להתחיל לעבוד עם הקבלן שאתם מעוניינים בו. מעבר לכך, ככל שיהיה לכם יותר מידע על השיפוץ כך תדעו לקראת מה אתם הולכים.

מה ההבדל בין קבלן שיפוצים לשיפוצניק?

קבלן שיפוצים הוא בעל מקצוע אשר נותן לכם מענה בכל העת שבו אתם זקוקים לעזרה. קבלן זה אף נותן הוראות לאנשי המקצוע השונים אשר לוקחים חלק בעבודות השיפוץ השונות, בין אם מדובר על בניית בית פרטי או בניין מגדל מגורים. על קבלן השיפוצים אתם יכולים לסמוך לאורך כל תהליך השיפוץ עצמו. לעומת זאת השיפוצניק, הוא איש מקצוע הוא אינו קבלן שיפוצים והוא עושה עבודות שיפוץ פשוטות שלא דורשות ממנו אחריות רבה. השיפוצניק עוסק בסוגי שיפוצים שונים קטנים יותר בעצמו ללא צורך באנשי מקצוע נוספים. סוגי עבודות השיפוץ שהוא מבצע כוללות: שיפוץ אמבטיות, צביעת דירה ועבודות גובה. השיפוצניק מבצע פרויקטים נקדותיים ופחות מורכבים לעומת קבלן השיפוצים אשר מבצע פרויקטים גדולים יותר ומורכבים יותר. לכן המחיר של קבלן שיפוצים דורש מחיר גבוה יותר מאשר שיפוצניק.

במי כדאי לבחור קבלן שיפוצים או שיפוצניק?

אם מדובר על שיפוצים קטנים כמו שיפוץ אמבטיה, צביעת דירה או עבודות גובה למיניהם, כדאי לכם להיעזר בשירות שיפוצניק. אך אם מדובר על שיפוצים גדולים יותר ומורכבים יותר בדירה עדיף לכם לעבוד עם קבלן שיפוצים מומלץ. כמו כן, חשוב שבעל המקצוע שאתם בוחרים בין אם זה קבלן שיפוצים מומלץ או שיפוצניק יעבדו בהתאם לתנאי הבטיחות, בין אם מדובר על שיפוץ בדירה או שיפוץ באתר הבנייה. מעבר לכך, חשוב שאיכות ובטיחות החומרים לא ישפיע על תהליך השלמת עבודת השיפוץ, רווחת הדיירים במהלך השיפוץ עצמו ועד לסיום השיפוץ. חברת שיפוציםאם אתם לפני עבודות שיפוץ בבניין המגורים שלכם או בדירתכם, אתם חייבים חברת שיפוצים מקצועית ובעלת ניסיון בתחום השיפוצים שתהיה לצידכם לאורך כל תקופת השיפוץ. עם חברת שיפוצים מקצועית ואמינה תוכלו לעבור את תקופת השיפוצים בצורה הטובה ביותר, כך שאם יש לכם שאלות כל שלהן או שאתם רוצים לברר נושאים מסוימים יש לכם כתובת לפנות אליה.

למה חשוב לבחור חברת שיפוצים מקצועית ואמינה?

אחד הדברים החשובים ביותר בעת שיפוץ בניין או דירה זה חברת שיפוצים שתהיה לצידכם לאורך כל תהליך השיפוץ עצמו. עם חברת שיפוצים מקצועית ואמינה תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות. חברת השיפוצים תדאג לכם לאורך כל הדרך, כך שאם יש לכם איזה בעיה שאתם נתקלים בה בשטח או שאלות מסוימות תוכלו תמיד לפנות לחברת השיפוצים שלכם ולקבל מענה מיידי. מעבר לכך, עם חברת שיפוצים תוכלו להיות בטוחים מבחינה מקצועית שהעבודה נעשית בצורה הטובה ביותר ולא ע"י חאפר שלא מבין כלום ורק עושה לכם עוד נזקים.

כיצד ניתן לבחור חברת שיפוצים מקצועית ומנוסה?

בחירת חברת שיפוצים או קבלן שיפוצים היא משימה לא קלה במיוחד אם מדובר על שיפוץ ראשון שלכם. על מנת לבחור חברת שיפוצים מקצועית ומנוסה חשוב שתבקשו המלצות מחברים קרובים ומשפחה שעבדו עם חברה מקצועית ומנוסה והיו מרוצים מהתוצאות. מעבר לכך, תמיד תוכלו לחפש לבד דרך אתרי אינטרנט שונים חברות שונות עם המלצות וחוות דעת של גולשים באתרי אנשי מקצוע או בפרומים שונים.

מה היתרונות של חברת שיפוצים לעומת איש מקצוע יחיד?

קבלן שיפוצים מומלץהודות לחברת השיפוצים ניתן יש לכם גב מקצועי שאתם יכולים לפנות אליו מתי שאתם רוצים ולשאול אותו שאלות, להתייעץ על נושאים שונים ועוד. לעומת זאת איש מקצוע יחיד לא תמיד יהיה שם בשבילכם, הוא נמצא איתכם בתקופת השיפוץ אך לא תמיד פנוי לענות לכם על שאלות שונים, ואם  מדובר על חאפר המצב בכלל שונה. הוא לא ידע לענות לכם על דברים שאתם שואלים אותו וימציא לכם הסברים שונים ומוזרים שלא קשורים לנושא. מעבר לכך, עם חברה לשיפוצים תוכלו ליהנות ממקצועיות והניסיון של החברה שמתבטא בשטח. החברה יודעת  מה עליה לעשות בשטח, כך שאין הפתעות מיוחדות שצצות בפתאומיות. וגם אם יש הפתעות שלא העלאתם בראשכם החברה מיידעת אתכם ישר על הנעשה. עוד יתרון לחברת השיפוצים שהמחירים שלה הם מחירים קבועים, אין הפתעות לגבי תעריפים שונים שמתגלים בשטח והמחיר שאתם משלמים זהו המחיר שיש לשלם. החברה עומדת בלוחות זמנים נוקשים, עוד דבר חשוב עם חברה מקצועית אין את החשש שאולי בעל המקצוע אינו מקצועי ויודע לבצע את העבודה ואולי נפלתם על חאפר שלא מבין כלום. מעבר לכך, החברה דואגת לתכנן איתכם את השיפוץ שאתם צריכים שלב אחר שלב.

המונח קבלן שיפוץ הוא מונח שלא רבים משתמשים בו. הרבה יותר אנשים, כאשר הם מחפשים איש מקצוע שישפץ להם את הבית או את העסק, מחפשים שיפוצניק. השאלה היא האם יש לכך בכלל משמעות והאם איש מקצוע שמציג את עצמו בתור קבלן שיפוץ הוא בהכרח טוב יותר ומקצועי יותר מאשר איש מקצוע אחר שמציג את עצמו כשיפוצניק. זה אולי נשמע לכם כמו סתם סמנטיקה זולה, אבל זה יכול לשנות לחלוטין את כל תוצאות הפרויקט שלכם ואת התשובה על השאלה מדוע, נותנים לכם בשורות הבאות המומחים של היחידה לשיפוצים המספקת, בין היתר, גם שירותי קבלן שיפוץ בכל רחבי הארץ.

אז מה ההבדל בין שיפוצניק ובין קבלן שיפוץ?

ובכן, אין שום הבדל בין שיפוצניק ובין קבלן שיפוץ, לפחות לא הבדל גדול יותר מזה שבין שיפוצניק אחד לשיפוצניק אחר או קבלן שיפוץ אחד לאחר. יחד עם זאת, יש הבדל גדול מאוד באופן בו אתם מגדירים את איש המקצוע שאותו אתם מחפשים ובאופן בו הוא רואה את עצמו. כאשר אתם מחפשים שיפוצניק, אתם למעשה אומרים לעצמכם שמדובר באדם שיודע לבצע עבודות בית מורכבות, כמו מן הנדימן משודרג. הוא לא צריך להיות בעל השכלה רשמית, הוא לא צריך להיות מפוקח והוא בטח ובטח שלא אמור להיות רשום בפנקס הקבלנים. כשאתם מחפשים קבלן שיפוץ, אתם מחפשים משהו אחר לגמרי. אתם מחפשים קבלן עם יכולות מקצועיות גבוהות, אבל גם עם יכולות ניהול גבוהות, איש מקצוע שיודע לנהל את הפרויקט כולו לרבות השלב של היתרי בנייה, תכנון ורגולציה, איש מקצוע שגם מחויב בפיקוח וברישום בפנקס הקבלנים ושגם יודע לעבוד עם אנשי מקצוע נוספים כמו מהנדס, אדריכל, מעצב פנים וקבלני משנה מומחים.

דברים אלה משפיעים גם על רמת התפקוד של איש המקצוע בהתאם לאופן בו הוא רואה את עצמו. אדם שרואה עצמו שיפוצניק, יעבוד כמעט תמיד בסטנדרטים נמוכים יותר מאלו של קבלן שיפוץ ולהיפך. יחד עם זאת, עליכם להיזהר משיפוצניקים שמשווקים את עצמם כקבלני שיפוץ אבל מתייחסים לעצמם כאל שיפוצניקים. מן הסתם, לא יהיה עבורכם כל כך פשוט לקלוט את ההבדל אצל כל איש מקצוע שאתם בוחנים, אבל הדברים צריכים לשבת לכם בראש. תתפלאו עד כמה עצם הידיעה ועצם הסמנטיקה בה אתם משתמשים, יכולות להשפיע על הבחירות שאתם עושים ועל ההחלטות שאתם מקבלים.

היחידה לשיפוצים היא חברה קבלנית הרשומה בפנקס הקבלנים של משרד השיכון ומציעה שירותי קבלן שיפוץ בכל רחבי הארץ. היחידה לשיפוצים מעולם לא קמה כדי להיות שיפוצניקית ומעולם לא ראתה בעצמה שיפוצניקית. הפרויקטים שמנהלת החברה מנוהלים כמו פרויקטי בנייה לכל דבר ועניין עם כל אנשי המקצוע הנדרשים, עם כל ההתמחות הנדרשת וברמה הגבוהה ביותר של סטנדרטים מקצועיים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!