קבלן שיפוצים מומלץ במרכז מהחברה המובילה בישראל

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפוץ של מבנה כולל חלקים שונים ולכן גם מצריך ידע וניסיון בתחומים שונים. כשמחליטים לשפץ את הבית, לרוב זה נעשה אחרי מחשבה רבה ואיסוף של כמה פרטים שתרצו להחליף, שינויים נרחבים יותר או פחות ותקציב המיועד לכך. למרות העובדה שמדובר בתחומים שונים כמו חשמל, ריצוף, טיח, צבע, אינסטלציה, נגרות ועוד, ודאי תעדיפו לפנות לבעל מקצוע שהוא קבלן שיפוצים מומלץ במרכז שידאג לעבודה כולה. לא הייתם רוצים לתאם בין כל בעלי המקצוע בעצמכם, לסגור עסקה וחוזה עם כל אחד בנפרד. מה שאתם מחפשים בראש ובראשונה הוא אדם אחד שיהיה אחראי על כולם, יתאם את העבודה בין כל בעלי המקצוע, ינהל את הפרויקט ויהיה זה שיחתום על חוזה העבודה מולכם. כך תוכלו לנהל את שלבי העבודה והתקשורת תתבצע מול אדם אחד האחראי על כל בעלי המקצוע.

אייקון של בית

מרכזים את העבודה במקצועיות

שיפוץ יכול להפוך דירה ישנה או בית ותיק לפנינת עיצוב חדשה ולהעלות את ערך הנכס, כך שתיהנו להתגורר בו או להפוך אותו להשקעה משתלמת, שתניב רווח נאה. לפני שמתחילים בתהליך השיפוץ יש לפניכם עבודה רבה, הכוללת תכנון מדוקדק ובחירת קבלן שיפוצים מומלץ במרכז או בכל מקום שבו נמצא הנכס, שעליו תוכלו לסמוך שיגשים את התמונה שאתם רואים בדמיונכם. כדי לצלוח את השיפוץ בשלום, יש לעשות סקר שוק ולבחור בעלי מקצוע איכותיים ואמינים. כשתחפשו ברשת קבלנים, מחירים ורעיונות לעיצוב ושיפוץ, תגלו שקיים מידע אין-סופי שעלול לבלבל אתכם ולמנוע מכם להתחיל בעבודה. השפע הזה צריך לתת לכם השראה, אך גם יש לדעת מתי להתחיל להיות מעשיים ולחפש בעלי מקצוע.

שיפוץ דירה ישנה

איך לבחור קבלן שיפוצים?

כדי למצוא קבלן שיפוצים מומלץ במרכז או קבלן שיפוצים בשרון, חפשו זאת באופן ממוקד וברור, כך תדעו שיעלו בפניכם בעלי מקצוע מהאזור, נושא חשוב כשמדובר על שיפוץ גדול ולא תרצו שבעיות תחבורה ומרחק יעכבו את העבודה. מומלץ לקבל המלצות מחברים ומכרים ששיפצו לאחרונה ויוכלו להמליץ מניסיון. בחרו כמה קבלני שיפוצים והזמינו כל אחד מהם לתת הצעת מחיר. חשוב שהם יראו את המקום, את העבודות הנדרשות ואת המידות כדי שיוכלו לתת הצעת מחיר מדויקת המתבססת על כמויות וגודל השטח. בדקו אם הם עובדים עם קבלני משנה לעבודות אינסטלציה, חשמל, אלומיניום, גבס, מיזוג, צבע ועוד, כדי שלא תצטרכו למצוא אותם בעצמכם. כדאי לחפש קבלן שיפוצים מומלץ במרכז, שיש לו עובדים מתחומים שונים והוא אחראי עליהם ומחויב לטיב העבודה שהם עושים ולעמידה בלוח הזמנים שנקבע.

אחרי שקיבלתם הצעת מחיר מפורטת, אל תתביישו לבקש ממנו המלצות מלקוחות קודמים שלו ולראות עבודות שעשה. המלצות מלקוחות בתקופה האחרונה הן העדות הטובה ביותר לאיכות הקבלן שתבחרו. מדובר על המקצועיות של הקבלן, על טיב הגמר והעמידה בזמנים ולא פחות חשוב יחסי האנוש שלו, יכולת שיתוף הפעולה עם בעלי מקצוע נוספים כמו מעצבים, אדריכלים ואחרים. הקפידו לברר את יחסו בתום השיפוץ וההתייחסות לאחריות ולתיקונים אם נדרשים כאלה.

שלבי התכנון לקראת שיפוץ

כשאתם מחליטים שהגיע הזמן לשינויים בבית, עליכם להכין רשימה מסודרת תוך ירידה לפרטים, שכן לא בכל יום משפצים וכדאי להקיף את כל הנושאים. עליכם להחליט מה אתם מעוניינים לבצע, אילו חלקים לשפץ, האם לתכנן לבד או להשתמש בשירות מקצועי של מעצבים ואדריכלים? האם מדובר על שינוי מבנה הדירה, שבירת קירות, שיפוץ חדרי אמבטיה, ריצוף, הוספת פרקט, צבע, עבודות גבס, נגרות, מיזוג, אלומיניום, חשמל? אם מדובר בבית פרטי, האם תרצו שהשיפוץ יכלול את צביעת הקירות החיצוניים, גגות, מרזבים? כל השאלות האלה יצטרכו לקבל מענה במסגרת התכנון שלכם לפני תחילת העבודה.

תמחור עלות הפרויקט

השלב הבא הוא חישוב עלות הפרויקט, שלוקח בחשבון את כל הפרמטרים שהחלטתם לכלול בשיפוץ. מומלץ להוסיף סכום נפרד לעלויות נוספות בלתי צפויות או לשינויים שתרצו להוסיף במהלך העבודות, שכן לפעמים "עם האוכל בא התיאבון" ומחליטים להוסיף פרטים ולשדרג גם במקומות שלא תכננו לשפץ מראש. ייתכן ששיפוץ בסדר גודל נרחב ידרוש את פינוי הבית ומעבר לתקופה מוגבלת כדי למנוע עיכובים. גם את העלות הזו מומלץ לכלול בתקציב הכולל כדי למנוע הפתעות.
ראו גם: מחירון שיפוץ דירה

בחירת קבלן שיפוצים

השלב הבא הוא בחירת קבלן השיפוצים. חשוב לחתום איתו על חוזה מפורט הכולל את סוגי העבודות שיבצע, את לוח הזמנים שנקבע, את השעות שבהן יגיע עם אנשיו, את ימי העבודה ולדאוג שיתחייב לרצף ללא הפסקות. חשוב לסכם האם הוא מספק את קבלני המשנה או שעליכם לדאוג לכך בנפרד. נושא חשוב נוסף הוא לוח זמני התשלום, שכן יש לפרט את שלבי התשלומים ואת הסכומים בכל שלב, כדי שתוכלו לדאוג לכך מבעוד מועד ללא הפתעות והקבלן יוכל להיערך מבחינת הזמנת החומרים. חשוב להתייחס גם לפסולת הבניין שעתידה להיות ולפינויה על ידי הקבלן.

אמינות ומקצועיות – זה כל הסיפור

כשמדובר בשיפוץ של דירה חדשה לקראת כניסה או בשדרוג דירת המגורים שלכם, אתם ודאי חוששים ותוהים האם החלום שלכם יהפוך למציאות והאם תהיו מרוצים מהתוצאה. היחידה לשיפוצים היא חברה אמינה, מקצועית ובעלת ניסיון, שלוקחת בחשבון את כל הפרטים כדי ליצור עבורכם את התמונה השלמה כפי שדמיינתם. הקבלנים שלנו מחויבים לסטנדרט עבודה ברמה גבוהה, ללא הפתעות, ומתחייבים לעמוד בהסכם לשביעות רצון הלקוחות. היחידה לשיפוצים כוללת אנשי מקצוע בתחומים שונים היוצרים עבודה מרוכזת, ואחריות גם אחרי סיום העבודה. אם אתם מתגוררים במרכז, חושבים על שיפוץ משרד או שיפוץ דירה ומעוניינים בחברה אמינה ומקצועית, פנו אלינו ליחידה לשיפוצים ונשמח לשלוח את אנשינו לתת הצעת מחיר אטרקטיבית, כולל המלצות ודוגמאות של עבודות קודמות. אנו מתחייבים לאמינות, אחריות ולעבודה מעולה. נשמח לצרף גם אתכם לקבוצת לקוחותינו הקבועים והמרוצים.   

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!