מדריך עבודות גבס מיוחדות: מה שצריך לדעת

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

הפופולריות של עבודות גבס מיוחדות חדרה חזרה לתודעה בקרב מעצבי פנים שמלמדים בעלי בתים על הטרנד ומתאימים את העיצובים לסגנון עיצוב הפנים של הבתים והעדפות בעלי הבתים.

למה עבודות גבס מיוחדות חזרו לעיצובים אדריכליים?

ההתעוררות המחודשת של עבודות גבס מיוחדות נובעת מההתקדמות הטכנולוגית בהרכבי טיח סיד שהקלה באופן משמעותי עלמי מבצע עבודות גבס מיוחדות השימוש. גבס הופך להיות יותר ויותר נפוץ ואנשים נחשפים אליו יותר, ברמה ויראלית, אבל יש גם הערכה מתמשכת ומתגברת לחומרים טבעיים בעיצוב.

קיימת התקדמות גוברת בטשטוש הקו האדריכלי בין פנים לחוץ, וגבס הוא כמו אדמה על הקירות. מעצב פנים מומחה בתחום יוצר עבודות גבס מיוחדות עם צבעי אדמה שמורכבים מלבן, בז', אפור, חום ושחור, אבל במיוחד לבן.

אז מה זה בדיוק עבודות גבס מיוחדות?

המונח עבודות גבס מיוחדות הוא מונח כללי שמתייחס לחומר שעשוי מאבן גיר שרופה בשילוב עם מים. לאחר מכן מערבבים אותו על מנת ליצור גבס, וכאשר הגבס הזה מוחל על קירות ונחשף לפחמן הדו חמצני שבאוויר, התערובת הופכת חזרה לאבן גיר.

אז זה מתחיל כאבן ומסתיים בעיצוב קסום של אבן גיר, וזה אותו חומר ששימש בימי קדם ביוון העתיקה ובמצרים. למרבה הפלא, הוא עומד במבחן הזמן, הן פיזית והן מבחינה אסתטית. מה שמבדיל בין עבודות גבס מיוחדות לעבודות טיוח אחרות הוא שאין אגרגטים מעורבים בהם.

איך עבודות גבס משפרות את המראה והמרחב?

גבס דומה לחומרים אחרים אבל מוסיף עובי ומרקם עדין בסיסי למראה הכללי. המראה של עבודות גבס מיוחדות הוא ארצי ורך.עבודות גבס מיוחדות בכל אזור בארץ המריחה בשכבות דקיקות שקופות יוצרת גימור ססגוני שמעניק מראה של עומק ותנועה.

המשחק בין אור טבעי וגבס מלהיב, ונראה כאילו יש בו זמנית אור חם שבוקע מהגבס ורטט של אור מרחף מעליו. האפקט הוא תחושה של קלילות ושקט בחלל. התכונות האלה משתלבות כל כך יפה עם אסתטיקה מינימליסטית. הטיח גם מחמם חלל מטופח וגם משפר את ההתמקדות בחיוני.

מעצב פנים עובד עם שילוב אסתטי של עבודות גבס מיוחדות על פרויקטים של עיצוב פנים הוא מורח צבע אחד של טיח לבן על כל הבית, כולל כל דלת הפנים. עבודות גבס מיוחדות מאפשרות ליצור מראה ששולט כל כך יפה על עיצוב הפנים, ומאפשר עיצוב בסגנון שבו דלתות הפנים משתלבות בקירות באופן חלק. על מנת להשיג את האחידות הזו, יש להתקין את הדלתות עם המשקופים במקום המשקופים הקלאסיים שדורשים פיתוחים. התוצאה הסופית היא מעין שקט ויזואלי.

המוצרים החדשים זמינים בתחזוקה נמוכה ועמידים מאוד. בעבר היה צורך לטייח מחדש קיר שלם על מנת לכסות שפשוף או פגם אחד, אבל הימים האלה חלפו. כיום שי מערך של טיח סיד שניתן לתקן בקלות בטלאים ולאחר מכן לערבב עם שאר הקיר.

עבודות גבס מיוחדות מחירון

המחירים של עבודות גבס מיוחדות משתנים בהתאם לסוג הגבס, חומרי הגלם הנוספים אותם תבחרו להוסיף או לא להוסיף כמו עץ, זכוכית או אפילו מתכת, בהתאם למורכבות העבודה וכמובן בעל המקצוע שתבחרו.

להלן עבודות גבס מיוחדות מחירון:

  • עלות בניית מזנון גבס לסלון או ספריית גבס כולל חומרים – 3,200-7,000 ש”ח
  • עלות בניה של קיר או קירות עשויים גבס 120-220 ש”ח למ”ר בהתאם לחומרים, בלי צביעה של הקיר.
  • הנמכה של תקרה אקוסטית, מחיר לפי מ”ר – 130-220 ש”ח להנמכת תקרה אקוסטית.
  • צביעה של קיר גבס לפי מטר רץ כולל איטום בצבעי יסוד – 25-60 ש”ח.
  • בנייה של תקרה עשויה גבס, עלות לפי מטר מרובע כולל חומרים – 200-450 ש”ח.
  • בנייה והוספה של נישת גבס מעוצבת עבור טלוויזיה או מסך פלזמה – 3,900-8,000 ש”ח.
  • עלות בניית ארון עשוי גבס בשילוב מדפים עשויים זכוכית או עץ – 600-1,500 ש”ח.

אילו סוגים של גבס קיימים?

את המוצרים ועבודות הגבס השונות בונים לפי הצרכים ומאפייני המוצר. למשל יש גבס סופר בורד כחול הנחשב לידידותי לסביבה ומתאים לבנייה ירוקה, יש בנייה מגבס ירוק שמתאים לחללים רטובים כמו חדרי אמבטיה, הקמה של קיר מגבס קל, גבס למטרות אקוסטיות ועוד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!