חיפוי קירות פנים באבן ברמה אירופאית!

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אחד הטרנדים הבולטים ביותר בעולם העיצוב הפנים ביתי הוא חיפוי קירות פנים באבן כאשר כיום יותר ויותר מעצבי פנים ואדריכלים משתמשים באלמנט הזה לצרכי עיצוב אך גם לצרכים פונקציונליים.

כלי מדידה לשיפוץ

אתם בטח שואלים את עצמכם איך קיר עם חיפוי של אבן יכול לעזור לכם בהיבט פונקציונלי לבית אז משתי סיבות פשוטות מאוד והן שקיר עם חיפוי אבן קודם כל מבודד את הבית בהיבט של טמפרטורה ושנית כל בידוד אקוסטי. כאשר האדריכל מחליט ביחד עם המעצב פנים שלכם באיזה קיר לעשות את חיפוי האבן הוא לוקח בחשבון סט שלם של שיקולים כאשר בין היתר אם מדובר באחד מהקירות החיצוניים שניתן לחפות. כך למשל אם נחפה את הקיר בסלון שפונה לכיוון דרום נוכל להשיג בידוד טרמי לרוב שעות היממה וכך לחסוך בעלויות של הפעלת מיזוג אויר בשעות הצהריים בימי הקיץ כי הקיר הזה יגן על הבית מהחום. בנוסף אם יש קיר שפונה לבית שקרוב מאוד לשכן או לחצר אחרת ייתכן ואותו נחליט לחפות באבן על מנת ליצור בידוד אקוסטי מרעש.

ראו גם: חיפוי אבן ירושלמית

מהן התכונות העיצוביות של חיפוי קירות מאבן?

אז מעבר לעניין הפונקציונלי שציינו קודם לכן שהוא בהחלט חשוב מאוד יש להתאים את האלמנט של חיפוי הקיר לשאר העיצוב של הבית כאשר יש לקחת בחשבון את סגנון העיצוב של הסלון או המטבח ולפי זה לבחור את סוג הלבנים איתם נחפה את הקיר. הגמישות העיצובית הרבה שמקנה לנו חיפוי קירות מאבן נוצר עקב מגוון אינסופי של אפשרויות של אבנים מהם ניתן לבחור, כך למשל תוכלו לבחור אבן בכל גוון שעולה על רוחכם שיתאים לשאר הקירות למשל או לרהיטי הבית וכמובן סגנון של אבן שאותו נצטרך להתאים בעיקר לסגנון העיצוב של הבית, למשל אבן טבעית לסגנון כפרי או בריק דמוי אבן במגוון צבעים לסגנון עיצוב מודרני יותר.

ראו גם: מחיר אבן משתלבת

מה המחיר של חיפוי קירות מאבן?

המחיר של חיפוי קירות מאבן תלוי במשתנים רבים ומגוונים שאת חלקם הזכרנו כאן כאשר אחד מהם הוא סוג האבן. המחיר של אבן טבעית יהיה משמעותית יקר יותר מאשר מחיר של בריקים דמוי אבן. בנוסף השטח עליו נבצע את החיפוי גם כן משתנה וככל ששטח העבודה שעליו נבצע את החיפוי גדול יותר כך המחיר יהיה נמוך יותר, לכן כדאי לשקול אלמנט של חיפוי קיר אחד בכל איזור בבית. המחיר של בריקים דמוי אבן שמיוצרים במפעל עלותם תהיה בין 100 ש״ח ל-250 ש״ח למ״ר, בעוד שעלות של אבן טבעית יהיה גבוה יותר וינוע בין 250 ש״ח למחירים של עד 400 ש״ח במקרה של בריקים מאבן טבעית שפורקו ממבנים ישנים שבעיקר יתאימו לנו לסגנון עיצוב כפרי עתיק.

לפרטים נוספים אודות תהליך חיפוי קירות אבן, צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם מענה מלא לכל השאלות. ”היחידה לשיפוצים“ מתמחים בביצוע כל עבודות הבניה והשיפוצים. דרכנו תוכלו לחסוך זמן יקר, להוזיל עלויות ולשדרג את מראה ביתכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!