הנדימן עבודות כלליות

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

מכיוון שאלפי ישראלים נמצאים יותר זמן בבית מאשר בחוץ, פרויקטים לשיפור הבית נמצאים בעלייה.
יש מחסור בקבלנים, כמו גםהנדימן צביעת קירות בכלים לשיפוצים בשיטת עשה זאת בעצמך. אבל בואו נודה בזה, לא כולם הם מומחי הנדימן עבודות כלליות ואיפלו יכולו לבצע לכם עבודות גבס מכל הסוגים. חלק מהאנשים מסתכלים על בתיהם, רואים פרויקט שצריך לבצע, אבל אין להם מושג מאיפה להתחיל.

יתכן שאתם מעוניינים לצבוע חדר, אבל מעולם לא צבעתם חדר לפני כן. או שאולי יש לכם שקע חשמל שצריך להחליף, אבל אינכם מבינים בחיווט. אתם יכולים לנסות לבצע את המשימות האלה לבד, אבל אתם מסתכנים באפשרויות לכישלונות. למעשה, בשנים האחרונות אחד מבעלי המקצוע שיש להם יותר ויותר דרישה נקרא הנדימן.

מיהו הנדימן?

הנדימן הוא אדם שהתברך בידיים טובות ויודע לעשות את כל או לפחות את רוב העבודות הקשורות לתחזוקה של הבית.
יש הנדימנים שמתמחים בצביעת דירות ובתים, יש כאלה שגם יודעים לשלב עבודות אינטסטלציה פשוטות ועבודות חשמל שלא מצריכות חשמלאי מוסמך. יש הנדימנים שבונים רהיטים, ממש כמו אלה שכולנו אוהבים לרכוש מדי פעם מחנויות עשה זאת בעצמך או איקאה ויש כאלה שפשוט עושים הכל מהכל.

אין טעם להתנסות בכישורי עשה זאת בעצמך

אז אם רשימת המשימות לשיפוץ הבית שלכם גדלה מרגע לרגע, תשמחו לדעת שקיימים שירותי הנדימן עבודות כלליות שמבצעים כמעט כל משימה ברשימה שלכם. אין זה הזמן להתנסות עם כישורי עשה זאת בעצמך. העסקת שיפוצניק תחסוך זמן ותבצע את העבודה כמו שצריך.

מה הנדימן עבודות כלליות עושה?

הנדימן עבודות כלליות הוא סוג מעניין של תיאור תפקיד, והמונח מתפרש אחרת אצל כל אדם.
בקצה הנמוך של סקאלת המיומנויותכמה עולה שירות הנדימן? והמקצועיות נמצא פרילנסר בודד שמבין בשיפוץ בית ומקבל כסף על מנת לסייע לכם.

בקצה השני של הספקטרום נמצא קבלן שיפוץ שעלות העסקתו תהיה יקרה יותר מאשר העסקת איש תיקונים. יש יתרונות לבעל מקצוע בתחום הבנייה, אבל במקרים רבים, המחיר יקר.

הנדימן עבודות כלליות שמתמחה בעבודות שיפוץ מבצע כל משימה שהייתם מסוגלים לבצע בעצמכם אם היה לכם רק קצת יותר ידע ומיומנות. כך שלא תמצאו שיפוצניק שיבנה את הבית שלכם מחדש או יבנה תוספת, אבל עבור עבודות שיפוצים קלים, למשל החלפת צבע במטבח, התקנת מאוורר תקרה, תיקון מנעול, או תיקונים קטנים, שיפוצניק הוא בדיוק ההתאמה הנכונה.

רמת המיומנות של הנדימן

כל שירות הנדימן עבודות כלליות הוא שונה, לכן חשוב לשאול על כישוריו וניסיונו של השיפוצניק לפני שאתם שוכרים אותו. הנה רק חלק מהשירותים להם תוכלו לצפות משיפוצניק:

גימור לאחר בניית הבית

הנדימן עבודות כלליות מעולה בפרויקטים של גימור שכוללים כל עבודת בנייה שמתבצעת לאחר התקנת המסגרות הבסיסיות, קירות הגבס, החיווט, האינסטלציה והבידוד. השירות עשוי לכלול התקנת חלונות, תליית ארונות, הרכבת דלת, צבע, ואפילו סוגים מסוימים של ריצוף

יש אנשים שמעוניינים בעיטור דקורטיבי סביב חלון או דלת, אבל השירות כולל גם חיפויי עץ. כשהעבודה מתבצעת נכון, היא יכולה אפילו להסתיר פגמים בבית, כמו חיבורים שאינם ישרים לחלוטין או דלתות שאינן מיושרות באופן מושלם. הנדימן עבודות כלליות מבצע עבודות גימור מדויקות, ומסתיר את כל הפגמים הקטנים.

עלות שירותי הנדימן עבודות כלליות

לפני שכירת שירותי הנדימן עבודות כלליות למשימות פרטניות, חשוב לדעת מה המחירים שהוא גובה. מחיר ביקור של הנדימן עשוי לנוע בין 200-250 ₪ בממוצע, בהתאם למורכבות העבודה ומספר המשימות.

מחירון הנדימן עבודות כלליות

להלן סוגי העבודות הנפוצות ביותר בבתים בישראל שהנדימנים מבצעים:

    • החלפת צירים בדלתות של ארון – 240-260 ש”ח
    • תיקון דלתות – 280-490 ש”י לדלת
    • תיקון שולחן או כסא – 240-340 ש”ח
    • תיקון או החלפה של ידית בדלת – 240 360 ש”ח
    • תיקון של מגירה 240-340 ש”ח
    • תיקוני טיח – 400-600 ש”ח (עבור תיקוני טיח קטנים)
    • תיקוני שפכטל – 280-380 ש”ח (עבור תיקוני שפכטל קטנים)
    • תיקוני צבע – 280-490 ש”ח (עבור תיקוני צבע קטנים)
    • הדבקה של קרמיקה או מרצפת בודדת שיצאה מהמקום – 240-360 ש”ח
    • איטום של השיש במטבח – 240340 ש”ח
    • תליית של זרוע לטלוויזיה – 240-360 ש”ח

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!