צביעת חדרי שינה

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

צביעת חדרי שינהצביעת חדרי שינה

עומדים לעבור למבנה חדש? זה הזמן הטוב ביותר בשבילכם עבור צביעת חדרי שינה. תמיד לפני מעבר דירה אנחנו אוהבים לראות עד כמה הצבע משפיע על איכות החיים. בדרך כלל, אפילו אם לא תשנו צבע מהותי בדירה אלא רק תחדשו את הצבע השינוי יהיה ניכר וישפיע על הקו העיצובי של המבנה שלכם. לחדרי השינה יש חשיבות רבה ביום יום שלנו, מדובר על מקום המפלט, על מרכז המנוחה שלנו ושל אהובינו. לכן, צביעת חדרי שינה צריכה להיות מקצועית ללא פשרות.

 

מה הצבע הפופולרי ביותר לחדרי שינה?

הצבע הפופולרי ביותר עבור צביעת חדרי שינה הוא לבן או שמנת, אלו שני הצבעים המובילים בישראל. עם זאת, ניתן לראות בהמשך הרשימה עוד צבעים בהירים כמו תכלת וורוד. יש חשיבות לצבע אותו אתם בוחרים, גם אם אתם לא באמת יודעים. הצבע משפיע על איכות החיים שלנו בכל מקום. לדוגמא, אם ניכנס לבית שכולו בצבע כהה כמו שחור זה אוטומטית ישרה עלינו תחושה כלשהי בהשוואה לצבע בהיר ומחייה. במיוחד כאשר מדובר על צביעת חדרי שינה לילדים קטנים אנחנו מציעים לבחור בצבע בהיר עליו גם תוכלו לקשט בתמונות או ציורים ידידותיים.

כמה עולה לצבוע חדר שינה?

המחירים עבור צביעת חדר שינה ינוע יהיה החל מ-300 ש"ח. יש פרמטרים רבים אשר משפיעים על המחיר אשר ייקבע בסופו של דבר. הדבר הראשון אשר קובע על המחיר הוא איש המקצוע אותו אתם בוחרים. רבים מאיתנו נוטים לבחור בבעל מקצוע בהתאם למחיר אותו הוא מציע, אך זה לא באמת בחירה מושכלת לטווח הארוך. יש בעלי מקצוע רבים אשר מגיעים ותוך פרק זמן קצר מסיימים את העבודה עם שכבת צבע בודדת. אנחנו לא מאמינים שיש חדר אשר מתאים לו שכבת צבע אחת בלבד. צביעת חדרי שינה בשכבה אחת תגרום לכם להזמין איש מקצוע לאחר כמה חודשים בודדים, בעוד צביעת חדר בשתי שכבות לפחות מבטיחה איכות לאורך זמן. כמו כן, מספר השכבות יכול לעלות כאשר מדובר על חדר בו היה צבע מנוגד לצבע אותו אתם רוצים, הבעיה העיקרית נובעת כאשר אתם מעוניינים בצבע בהיר על גבי צבע כהה. במקרים כאלה מספר השכבות יהיה לפחות שלוש שכבות עד שלא נשאר זכר קטן לצבע הישן.

המחירים של צביעת חדרי שינה תלויים גם בכמות חדרי השינה אותם תרצו לצבוע. כאשר מדובר על חדר בודד המחיר מתחיל מ-300 ש"ח ויכול להגיע עד כ-700 ש"ח. כאשר מדובר על שני חדרים המחירים עולה לעד 1,200 ש"ח. כאשר מדובר על שלושה חדרים המחירים מגיעים כבר לכ-2,500 עד 3,000 ש"ח, ארבעה חדרים מגיעים לכ-4,000 ש"ח וכן הלאה. המחיר כולל גם צביעה של תקרה. יש לוודא עם בעל המקצוע שאכן המחיר אותו הוא קבע כולל צביעת תקרה, לרוב לוקחים על צביעת תקרה תוספת מחיר.

 

האם יש הבדל בין צביעת חדר שינה כזה לאחר?

ההבדל העיקרי הוא גודל חדר השינה. המחיר של צביעת חדרי שינה תלוי מאוד בגודל החדר, ככל שהחדר קטן יותר גם המחיר יהיה נמוך יותר. עם זאת, יש מקומות בהם גודל החדר בא לרעתכם ולרעת בעל המקצוע. כאשר מדובר על חדר שינה מאוכלס וצפוף הבעיה היא ההתמודדות עם הריהוט. בגלל תקלה זו ייתכן וזמן הצביעה יהיה ארוך יותר מאשר ציפיתם. כמו כן, יש לוודא מה המצב של חדר השינה, אם מדובר על חדר שינה עם חורים וקילופים הרי שבעל מקצוע איכותי תחילה יטפל בשורש הבעיה ולא ייגע ישירות בצבע. 

כמה זמן זה לוקח?

אורך הזמן אותו תצטרכו להמתין עד לרגע בו הרגע שלכם יהיה מוכן ינוע בין שעה לשעתיים. עם זאת, כפי שציינו תמיד ייתכנו תקלות שלא צפיתם כמו תיקון חורים וקילופים לפני הצביעה עצמה. כאשר מדובר על מקום בו יש לצבוע את הקיר מספר פעמים יש להמתין על לייבוש מוחלט של הקיר לפני השכבה הבאה. כל אלו דברים שיכולים לעקב את העבודה, אך הזמן הממוצע כפי שציינו ינוע בין שעה לשעתיים, דירה שלמה בת שלושה חדרים תיקח כחצי יום עבודה. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!